21 דצמבר 2014 | מערכת StartIsrael
5 היתרונות ו 5 החסרונות של שותפויות בין פרילנסרים

לרוב, פרילנסרים עובדים לבד, אך לפעמים זה לא רעיון רע עבורם לשקול להיכנס לשותפות, שהרי כיחיד, יש גבול לכמה לקוחות אתה יכול לשרת וכמה מיומנויות אתה יכול לספק. שותפות יכולה להיות דרך טובה כדי להרחיב את עסק הפרילנס שלך.

לרוב, פרילנסרים עובדים לבד, אך לפעמים זה לא רעיון רע עבורם לשקול להיכנס לשותפות, שהרי כיחיד, יש גבול לכמה לקוחות אתה יכול לשרת וכמה מיומנויות אתה יכול לספק. שותפות יכולה להיות דרך טובה כדי להרחיב את עסק הפרילנס שלך.

 

עם זאת, כמו לדברים רבים אחרים, למבנה 'שותפויות פרילנס' יש את היתרונות והחסרונות שלהם. אם אתה שוקל להיכנס לשותפות עם פרילנסר אחר, קרא את המאמר הבא כדי לגלות אם אתה באמת יודע לתוך מה אתה נכנס.

 

היתרונות

 

1. לספק שירותים מקיפים יותר

 

לפעמים זה הגיוני לשתף פעולה עם פרילנסר אחר על מנת לספק ללקוחות חבילת שירותים שלמה יותר. לדוגמא, כקופירייטר, שותפות הגיונית עבורי תהיה עם מעצב אתרים. בדרך זו, אני יכול לספק ללקוחות שלי חבילה שכוללת אתר.

 

2. לקחת יותר פרויקטים

 

יתרון נוסף של שותפות עם פרילנסרים אחרים היא היכולת לקחת נפח גדול יותר של עבודה. זה עובד בין אם השותף שלך מחזיק בכישורים שונים משלך או מחזיק בכישורים דומים.

 

במקרה שלי, אני יכול להיכנס לשותפות עם כותבי בלוגים, כותבי מאמרים וסוגים אחרים של קופירייטרים. אנחנו יכולים לחלק בינינו משימות ולקחת הרבה יותר פרויקטים מאשר יכולתי להרשות לעצמי לבד.

 

3. מאגר לקוחות גדול יותר

 

כאשר אתה נכנס לשותפות עם פרילנסר אחר, למעשה אתה מרוויח מהקשרים והמאמץ השיווקי שלו ולהפך.

 

4. טובים השניים מן האחד

 

בשותפות יהיה לך מאגר רחב יותר של ידע, מומחיות ונסיון לשאוב ממנו. החלטות מתקבלות משתי נקודות מבט שונות, שיכולות להוביל לניהול טוב יותר ולתוצאות.

 

5. להיות חלק מצוות

 

שותפות יכולה להקל במשהו מהבדידות הטמונה בעבודה מהבית. לך ולשותף שלך יהיה האחד את השני בשביל לספק תמיכה ועידוד. יהיה לך מישהו לחלוק איתו הצלחות וכישלונות. זה יכול להפוך את העבודה מהבית ליותר מספקת ופחות מלחיצה.

 

החסרונות

 

אמנם לשותפויות פרילנס יתרונות ברורים, אך יש גם צד שני למטבע.

 

1. למצוא את השותפים הנכונים

האתגר הגדול ביותר בשותפות פרילנס, היא לוודא שבחרת בשותף הנכון. מלבד הצורך בכישורים משלימים, אתה גם צריך לשקול את סגנון העבודה, אתיקה, תקשורת והיבטים נוספים. כי אם אתה עובד בשיתוף פעולה הדוק, גם מטרדים קטנים יכולים להפוך לכדור שלג שיביא לבעיות גדולות יותר בעתיד.

 

2. לאבד שליטה

 

כשאתה עובד עם שותף, אתה צריך להיות מוכן להקריב מעט שליטה. אתה צריך לסמוך על כך שהשותף שלך יספק את הסחורה. זה לא כזה פשוט כמו שזה נשמע, במיוחד כאשר הביצועים שלו משליכים עליך ועל המוניטין שלך כפרילנסר.

 

3. קבלת החלטות ארוכה ומורכבת יותר

 

שותפויות דורשות תקשורת אפקטיבית על מנת לעבוד. זה יכול לכלול תוכנות לשיתוף פעולה, תהליכי עבודה ברורים או אצמעים למעקב אחרי פרויקטים.

 

4. דרושה גמישות

 

השורה התחתונה: אתה והשותף שלך חייבים להסתדר. משמעות הדבר ברורה, שניכם צריכים להיות גמישים, לתקשר היטב ולבטוח אחד בשני. זו גם הסיבה ששותפות עם האדם הנכון היא בעלת חשיבות עצומה. לא רק שאתם חייבים לעבוד ביחד, אתם גם צריכים להסתדר אחד עם השני.

 

5.  דילול

 

אקוויטי, חלוקת רווחים או כל חלוקה אחרת, דילול הוא חלק מהעניין בכל שותפות...

 

שיהיה בהצלחה!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.