27 דצמבר 2014 | ג'ון ראמפטון
7 אפליקציות חברתיות מגניבות שישנו את הדרך בה אנו תופסים את עצמנו

עם למעלה מ-85.5 מיליון משתמשים חדשים בחודש באפליקצית פייסבוק בסלולר, לא מפתיע שאפליקציות חברתיות זוכות לכזו פופולריות.

עם למעלה מ-85.5 מיליון משתמשים חדשים בחודש באפליקצית פייסבוק בסלולר, לא מפתיע שאפליקציות חברתיות זוכות לכזו פופולריות. אפליקציות חברתיות מאפשרות לנו לעשות הכל על הדרך. טוויטר ופייסבוק הן האפליקציות החברתיות הכי פופולריות, ובטח כבר יש לכם אותן, אבל יש עוד הרבה אפליקציות שאתם חייבים לבדוק. לפניכם 7 אפליקציות חברתיות שישנו את הדרך בה אנחנו רואים את עצמנו:

 

Vine

 

Vine מאפשרת למשתמשים לצלם סרטון באורך 6 שניות ולשתף אותו באפליקציה עצמה או דרך טוויטר. עם אפשרות של "קאט" בלחיצה אחת, ניתן לצלם סצינות רבות ולשלב אותן לקליפים או לסרטון אחד. הממשק של vineדומה לזה של טוויטר, כך שאפשר לבצע חיפוש על פי נושאים ולחפש סרטונים של אנשים אחרים.

 

Looksery

 

אפליקציה זו משתמשת בטכנולוגיות מעקב אחרי שינויי פנים כדי לשנות את הפרצוף שלנו בזמן אמת דרך המצלמה שבקדמת המכשיר. עם מגוון אפשרויות של פילטרים שונים לפנים, ניתן לראות את עצמנו בהופעות שונות על ידי שינוי הפילטרים, ולהיהפך מיד לאוואטר תלת מימדי. עם האפליקציה הזו ניתן להופיע כאוואטר בזמן אמת תוך כדי שיחת וידאו. האפליקציה, שלאחרונה השיקה את הגרסה החדשה שלה, דורגה במקום הראשון במקסיקו ובעשרת הגדולים של מדינות שונות, כמו ברזיל, צ'ילה, רוסיה ואחרות.

 

Funny.Pho.to

 

עכשיו אפשר ליצור אפקטים גרפיים וצילומי מונטאז' מדליקים באינטרנט באמצעות כמה קליקים בלבד! אם אתם רוצים תמונות מצחיקות, או אתם רוצים לעשות קולאז'ים משעשעים עם החברים, בדקו את Funny.Pho.to. באפליקציה ניתן למצוא אפקטים מגניבים, קולאז' תמונות, תבניות לברכות, ותבניות לתמונות שמזהות פנים, ומאפשרות לכם לשנות את הפנים שלכם בתמונה.

 

כדי ליצור קולאז' תמונות או להשתמש באפקט מדליק, כל מה שצריך לעשות זה לבחור תבנית מסוימת, ללחוץ על התצוגה המקדימה שלה, ואז להעלות את התמונה. ניתן להעלות תמונות מכונן קשיח, מכותרת אינטרנט או ללחוץ על תמונה שהעלתם קודם. ניתן גם להשתמש בדוגמאות תמונה שהאפליקציה מציעה. מיד תראו כמה האפליקציה קלה לשימוש, ושגם אתם יכולים בשני צעדים לקבל תמונה עם אפקטים מדליקים.

 

אם אתם אוהבים את מה שיצא לכם, אתם יכולים לשתף או לשמור זאת ברשתות החברתיות, על המחשב שלכם, בעמוד החינמי שלהם או בחשבון ה-Pho.toשלכם. אם אתם רוצים לחקור עוד, אתם יכולים ללחוץ על כפתור "שינוי אפקט" או "שינוי תמונה", או שאתם יכולים ללחוץ על "התחל מחדש". מתחת לתמונה שהתקבלה, תוכלו לראות אפקטים שמשתמשים אחרים השתמשו בהם לאחרונה. לחצו על התצוגה המקדימה אם אתם רוצים את אותו אפקט.

 

Color Splash

 

Color Splashמאפשרת לכם לתת לתמונות מראה דרמטי על ידי מעבר לשחור-לבן ושמירה על האובייקטים שאתם בוחרים בצבע. האפקט הזה מושך תשומת לב לאזורים עם הצבע, ויוצר תמונות מדהימות.

 

AutoStitch Panorama

 

AutoStitch Panorama היא האפליקציה הטובה ביותר לתמונות פנורמה הקיימת באפ-סטור. היא יוצרת פנורמות מהממות ורחבות, הבנויות מ-18 מגה פיקסל,  מבלי שרואים חיבורים בין התמונות.

 

AutoStitch Panorama היא אפליקצית הפנורמה היחידה שמדביקה תמונות בכל הזוויות, אופקיות, אנכיות, או מעורבבות. ניתן להגיע לאיכות תמונה מצוינת על ידי הדבקה של תמונות ברזולוציה מלאה, מאשר פריימים של סרטון וידאו ברזולוציה נמוכה שאפליקציות אחרות משתמשות בהם.

 

WhatsApp 

 

וואטסאפ היא אפליקצית מסרונים חינמיים. הסיבה שפייסבוק רכשה את וואטסאפ ב-19 מיליארד דולר בתחילת 2014 היא בגלל שוואטסאפ היא כל מה שאפליקציות הודעות שואפות להיות. היא חינמית, מעוצבת טוב, מחזיקה בבסיס משתמשים משגשג, ומאפשרת לשלוח סרטונים, תמונות, הודעות קוליות ומסרונים.

 

 Snapchat

 

Snapchat היא אפליקצית שליחת התמונות הטובה ביותר. Snapchatהתחילו כאפליקציה לשיתוף תמונות וסרטונים בין חברים, אך מהר מאוד היא התפתחה לאפליקצית התקשורת החזותית מס' 1. עם אפשרות ה"סיפור" באפליקציה, ניתן לחבר יחד קטעי וידאו ותמונות, וניתן גם לשלוח מסרונים מתוך האפליקציה עצמה.

 

בזכות האפליקציות החברתיות, מעולם לא היה קל יותר לשמור על קשר עם חברים. רוב האפליקציות החברתיות קיימות כבר זמן מה, עם זאת, הטלפונים החכמים נעשים חכמים יותר, וכך גם האפליקציות. יש בידיכם את האפשרות עכשיו לעשות יותר מבעבר. 

 

המאמר התפרסם לראשונה כאן

תגובות

1. רז | 28 דצמבר 2014

לא יאומן שהכנסתם את WhatsApp


2. מני | 28 דצמבר 2014

הרשת שבאמת שינתה את איך שאני רואה את עצמי היא Fartners


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.