16 פברואר 2015 | מערכת StartIsrael
מצייץ לכם מוכר?

הישראלים מחכים לטוויטר, שתרכוש אולי איזה סטראט אפ מקומי, שתצבור קהל משתמשים גדול יותר... עם ההשקה של פלטפורמת הפרסום במאי האחרון נראה שמתחיל לזוז משהו בקרב הישראלים.

הישראלים מחכים לטוויטר, שתרכוש אולי איזה סטראט אפ מקומי, שתצבור קהל משתמשים גדול יותר... עם ההשקה של פלטפורמת הפרסום במאי האחרון נראה שמתחיל לזוז משהו בקרב הישראלים.

 

האם החוזקה הטכנולוגית של ישראל מרמזת על איזשהו מהלך קרוב? מה שבטוח הוא שבדומה לפייסבוק, הסטארטאפים הם קהל יעד שנמצא על הכוונת של טוויטר ולא רק הלוביסטים של הבחירות הקרובות.

 

נשאלת השאלה למי פונים ואיך מתחילים, אז בטח תשמחו לשמוע שיש שני ישראלים, מנהלי לקוחות, שישמחו לענות לכם (גם בעברית) על כל שאלה מקצועית בניהול הקמפיין השיווקי שלכם בטוויטר...

 

ועד שתאתרו אותם ותפנו אל אחד מהם להלן כלי הפרסום הפופולריים ביותר:

 

1.     ציוצים מקודמים - Sponsered Tweets:מציעים פוסטים שמופיעים בפיד של המשתמש לצד פוסטים אחרים, אך הם קודמו בתשלום.

 

2.     חשבונות מקודמים - Sponsered Accounts: מופיעים בעמודה הצדדית בטוויטר, תחת החלק של חשבונות ששווה לעקוב אחריהם ומציעים חשבונות של עסקים ששילמו כדי לקדם את עצמם.

 

חשוב לציין כי בשני המקרים טוויטר מאפשרת יכולות מיקוד, Targeting, בכדי להגיע למשתמשים רלוונטיים לפי פילוח של תחומי עניין, מילות מפתח, מין ומיקום גיאוגרפי.

 

 

 

כלי פרסום מעניינים נוספים:

 

1. Language Targeting - טירגוט פרסומות על בסיס השפה שהמשתמש בחר בהגדרות הפרופיל שלו, וכן לפי השפות שבהן הוא משתמש בפעילותו בטוויטר.

 

2. Conversion Tracking - כלי מדידה ודיווח שמאפשר למפרסמים לעקוב טוב יותר אחרי החשיפות של ציוצים ממומנים ואת מעורבות המשתמשים בהם.

 

שלושת הקישורים על מנת להתחיל הם:

 

1.     אתר טוויטר

 

2.     פתיחת חשבון

 

3.     פרסום בטוויטר

 

שלושה כלים להגדלת כמות העוקבים:

 

1.     מציאת עוקבים מתחום מסוים וגיוס חדשים

 

2.     עידוד הצטרפות לחשבון טוויטר מערוצים אחרים כמו פייסבוק

 

3.      RSS מהרשת…

 

בהצלחה...

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.