18 פברואר 2015 | מערכת StartIsrael
לומדים חדשנות בעיר המחר

תואר שני במנהל עסקים בינלאומי לגילאי הסטארטאפ

תואר שני במנהל עסקים בינלאומי לגילאי הסטארטאפ

 

בשנה השלישית ברציפות, פותחת אוניברסיטת הטכניון היוקרתית בישראל את דלתותיה לעולם עם התכנית הבינלאומית Start-uP MBA. התכנית מנוהלת כולה באנגלית ומציעה לסטודנטים מובחרים מרחבי העולם את ההזדמנות ללמוד מאומת הסטארט-אפ, באחת מהאוניברסיטאות היוקרתיות בעולם.

 

תכשיט הכתר בעולם הלימודים הגבוהים ואבן הפינה בלימודים הטכניים בישראל, הטכניון מכונה על ידי עיתון הניו-יורק-טיימס כ"דיסק הקשיח של העולם" וזכה במוניטין שווה ערך בעולם ההייטק לליגת הקיסוס (Ivy League). הטכניון מתגאה בארבעה חתני פרס נובל בפרק זמן של תשע שנים. בוגרי הטכניון פיתחו את מערכת ההגנה מפני טילים "כיפת הברזל" זוכת התשבחות ומצילת החיים והמוסד מוביל בתחומי מחקר דוגמת מחלת הפרקינסון.

 

תכנית ה Start-uP MBA מנצלת את המוניטין המצויין של מוסד הטכניון ואת ההיסטוריה ההישגית שלו בתחומי האקדמיה והעסקים תוך שילוב הוראת כיתה ברמה הגבוהה ביותר עם ניסיון ממקור ראשון מהשטח בעסקים ובחברות Start-uP  שנועד לגשר על הפערים בין המעש לתיאוריה.

 

תכנית הStart-uP MBA אף כוללת טיולים דו- שבועיים ברחבי ישראל במטרה לחקור את הארץ ולהכיר את האטרקציות שבה. כל תכנית הMBAובמסגרתה הטיולים ויציאות השטח מושלמת בשנה בודדת. עובדה זו מאפשרת לצמצם עלויות לסטודנטים ומאפשרת להם ליישם את הידע הנרכש בעולם העסקים האמיתי.

 

מתחם שרונה: היכן שההיסטוריה והחדשנות מצטלבות 

 

מתחם שרונה השוכן בלב תל אביב השוקקת והמודרנית, הינו כפר טמפלרי בן מאה וחמישים שנים שהפך לשער עירוני אופנתי. המתחם, הכולל את שוק שרונה להולכי הרגל, מתואר כ"תל אביב של המחר" ותוכנן לאחרונה מחדש כמרכז קניות ותרבות בלב העיר תל אביב. במתחם מסוגנן זה, ממוקם קמפוס תכנית ה Start-uP MBA של הטכניון.

 

כמו ישראל בכללותה, מייצג מתחם שרונה את מפגש ההיסטוריה והמודרניזציה. נושא זה משקף את מטרת תכנית ה Start-uP MBA: שילוב בית הספר המסורתי לעסקים עם מיטב המודלים החדשניים והמובילים של אסטרטגיות עסקיות בסטארט-אפ. יחד עם המבנים מהמאה ה19, משלב מתחם שרונה את המסורת ואת מיטב ההיצע של חיי הלילה וחופיה הידועים של תל אביב.

 

הצלחת הלימודים:

 

תכנית ה Start-uP MBA בטכניון שואפת להרבה מעבר למה שמציעות תכניות מנהל עסקים אחרות. התכנית אינה עוסקת רק בלימודי העסקים אלא מלמדת את הסטודנטים להצליח בשוק שהשתנה דרמטית בעשור האחרון ובו נכשלים 90% מהסטארט-אפים ואסטרטגיות עסקיות מסורתיות נמצאות כלא מתאימות לתנאי השוק העכשויים.

 

תכנית ה Start-uP MBA אינה מעניקה לסטודנטים רק את הכלים אלא גם את הניסיון והלימוד בתנאי שדה מעסקים מצליחים. שמואל, אמריקאי וסטודנט בתכנית הסביר את חשיבות התובנות הללו וכיצד השפיעו על נקודת מבטו: "כעת, יש בידי את נקודת המבט הנעלמת, את המסגרת הנדרשת".

 

אך אין אלה רק הניסיון המגוון שמציעה תכנית ה Start-uP MBA שמושכת אליה סטודנטים מרחבי העולם אלא גם איכות סגל ההוראה והקורסים הנלמדים. גודל הכתה נשמר בין 30 ל 40 סטודנטים בכיתה והפקולטה הנבחרת זכתה במוניטין הרצאות מעוררות השראה ומעניינות שמביאות נושאים מופשטים לחיים ומקנות לסטודנטים את הניסיון הנרכש של שנים רבות.

 

לראות ולהאמין:

 

אז בואו והצטרפו אלינו ביום א' ה-1 במרץ 2015 לחוויית "בית פתוח" בקמפוס שרונה וגלו מה יש לחדשנות ולהובלה טכנולוגית בתכנית ה Start-uP MBA המובילה בעולם להציע לכם! לפרטים 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.