4 אפריל 2015 | ג'רמי ביימידל
כיצד להיות thought leader? חלק שני

בחלק ראשון בסדרה של "כיצד להיות thought leader", דיברתי על החשיבות ועל המטרה המרכזית של thought leadership, כמו גם שיתוף תוכן בלינדין ובפאלס. עם זאת, ישנה דרך נוספת לבנות ברנד אישי - בלוגים.

בחלק ראשון בסדרה של "כיצד להיות thought leader", דיברתי על החשיבות ועל המטרה המרכזית של thought leadership, כמו גם שיתוף תוכן בלינדין ובפאלס. עם זאת, ישנה דרך נוספת לבנות ברנד אישי - בלוגים.

 

בעולם השיווק ויחסי הציבור, ישנו ביטוי שכל מי שבתחום צריך ללמוד- "התוכן הוא המלך". בלוגים מאפשרים לאנשים להפיץ את התוכן שלהם ולאפשר גישה לתוכן הזה דרך האינטרנט. פלטפורמות של בלוגים קיימות בשפע וכוללות Bloger, WordPress ו-Tumblr. לכל אחד מהאתרים הללו יש כללים שונים לסודיות, לבעלות על תוכן ומגבלות אחרות. צריך לקרוא אותם בתשומת לב, כדי שלא תוותרו בטעות על זכויות היוצרים שלכם. כל אתר משתמש גם בפרסומות בצורה אחרת, המשפיעה על המראה וההרגשה הכלליים של הבלוג שלכם. לפני שאתם מתחייבים לפלטפורמה מסוימת, אני מציע שתבדקו כמה, כדי שתוכלו לבחור בלוג שהכי תפור לסגנון ולקהל שלכם.

 

לעתים קרובות לא מבחינים בבלוגים אישיים על אף התוכן הנהדר שבהם, אך יש דרכים לעקוף את הקושי הזה.Huffington Post  מאפשר לאנשי מקצוע להגיש בקשה לפתיחת בלוג, ומציע לבלוגרים הללו לנצל את האופטימיזציה החזקה של מנועי חיפוש ו-SEO של Huffington Post. אתרים אחרים שמאפשרים הפצת תוכן דרך הרשתות שלהם כוללים את Yahoo Finance, Entertainment Weekly ו-Forbes.com. לכולם יש את קהל הקוראים שלהם, הגדלת כמות צפייה בפוסטים, הזדמנות להתחבר, וכתוצאה מכך מוניטין בתחום. בעוד שלהיות חלק מרשת הפצה יש הרבה יתרונות, מה קורה לאלו שאינם מתקבלים לאחת כזו?

 

דרך אחת לעולם הסגור של רשתות ההפצה היא בלוג אורח. תחפשו בלוגר פופולרי, תתנו לו פיץ' לרעיון למאמר, ואז תשאלו אם הוא יהיה מוכן לפרסם זאת דרך רשת ההפצה שלהם. שני הצדדים מרוויחים כיוון שהעבודה כתובה על שם המחבר כפי שהיא נזקפת גם  לזכות הבלוגר האורח, ומאפשרת להם להשיג עוד תוכן וכן עוד חשיפה. רשתות הפצה רבות מקבלות מועמדים שכבר כתבו עבור הרשת כבלוגרים אורחים. זה עובד בעיקר ב-Fobes.com  וב-Yahoo Finance, שניהם מחזיקים ברשת הפצה עם אקסלוסיביות גבוהה.

 

Thought Leadership הוא בפשטות המיתוג של עצמכם. מאמר זה, חלק שני בסדרה, דן רק במעט מבין הדרכים הרבות להגדרה עצמית בעבודה ובשוק היזמי. כשאנשים ישתמשו בטכניקות הללו, הם יבינו שכשמישהו צובר מוניטין, קל יותר לבנות על המוניטין הזה. בסופו של דבר, אתם תהפכו להיות מה שאתם עושים, ותהפכו למוצר מושך בתחומכם.

 

חלק 3 בסדרה ידון כיצד ניתן להתפרסם בעיתון וכיצד להגיש בקשה לרשת הפצה, שיכולה להפוך מאמר מערכת של מישהו למופץ באלפי עיתונים בבת אחת. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.