13 אפריל 2015 | ג'רמי ביימידל
כיצד להיות thought leader? חלק רביעי

בחלק השלישי ב"כיצד להיות thought leader?" דיברתי על כיצד ניתן להתפרסם בעיתונים וכיצד להגיש בקשה לסינדיקציה מודפסת. להוציא לאור את התוכן שלכם במגזינים זה די דומה, אך יותר מורכב ועם סיכוי גבוה יותר לכישלון

בחלק השלישי ב"כיצד להיות thought leader?" דיברתי על כיצד ניתן להתפרסם בעיתונים וכיצד להגיש בקשה לסינדיקציה מודפסת. להוציא לאור את התוכן שלכם במגזינים זה די דומה, אך יותר מורכב ועם סיכוי גבוה יותר לכישלון, כיוון שכמות התוכן הנשלחת למערכות המגזינים היא הרבה יותר גבוהה במגזינים מאשר בעיתונים. עקב כך, כדאי קודם להתמקד בפרסום עבודתכם בעיתונים באמצעות סינדיקציה, לפני שממשיכים לפרסום במגזינים.

 

אולם, היתרון בפרסום עבודתכם במגזין הנכון עולה על היתרון שבפרסום בעיתונים. רוב העיתונים הם בעלי אג'נדה כללית יותר. הם מפרסמים אירועים עכשוויים שיעניינו את הציבור הרחב. עם זאת, כדי להיות thought leader בתחום מסוים, פרסום במגזינים הוא הכלי האידיאלי עבורכם, עקב ההיקף הצר שהם מתמקדים בו בתחום עניין מסוים, כמו ספורט או בידור, ולעתים אף נושאים צרים יותר כמו בייסבול או כדורסל. נוסף על כך, מגזינים משלמים יותר עבור מילה מאשר עיתונים.

 

תהליך הפרסום במגזין מתחיל לפני שהטיוטה הראשונה נכתבת. ראשית, חקרו את המגזין ע"י היכרות עם התחומים השונים שהמגזין מתעסק בהם, את סגנון הכתיבה, את השימוש שלהם בציטטות ובעובדות, את השימוש שלהם באנקדוטות, את צורת השימוש שלהם בז'רגון ובשפה, את מספר המילים במאמר וכו'. למדו והכירו גם את קהל היעד שלהם ע"י כניסה לאתר שלהם ולחיצה על "פרסמו אצלנו". שם תמצאו מידע דמוגרפי על צרכני המגזין, אשר יסייע לכם בכתיבה התפורה לקהל המגזין וכך גם למגזין עצמו.

 

לאחר שחקרתם לעומק את המגזין, עליכם לפנות תחילה לעורך המגזין בצורה אישית. ספרו להם לאיזה נתח מדפי המגזין אתם מייעדים את המאמר שלכם, כך אתם משדרים היכרות מעמיקה עם המגזין. לאחר מכם שלחו בגוף המייל מספר פיצ'ים קצרים או תקצירי מאמרים העתידים להיכתב ואת המבנה שלהם. שוב, אל תוסיפו את קובץ הפיץ' למייל. במקום זה, שימו אותו בגוף המייל. תנו לסיפור כותרת תיאורית קצרה. לאור ההיקף הצר של המאמרים במגזינים וריבוי המגזינים שעוקים בתחומים בשונים ובתפוצה שונה, אני ממליץ בחום להציע יותר מפיץ' אחד. זה גם משדר שיש לכם יותר מרעיון אחד לתרום למגזין, וכך זה מעלה את היתרון שלכם בעיני המגזין לצרף אתכם לשורת תורמי התוכן שלהם. בתחתית הפיץ', רשמו את הקשר שלכם לתחום, ומתחת לזה רשמו ביוגרפיה קצרה בת 50 מילים או פחות, וצרפו תמונת פספורט. אני ממליץ גם לספק כותרת משנה למייל המבדילה את הפיצ'ים אחד מהשני, ואת הביוגרפיה הקצרה שלכם. בכל הנוגע למגזינים, לעולם אל תגישו את אותם סיפורים להוצאות מגזינים שונות. אם הפיץ' שלכם התקבל למספר מגזינים, כתבו מספר מאמרים שונים במסגרת המגבלות שנדונו עם העורכים.

 

בחלק 5 בסדרה "כיצד להיות thought leader?", אדון על כיצד ניתן לשייך את השם שלכם לתוכן שפורסם על ידי מישהו אחר. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.