27 אפריל 2015 | מערכת StartIsrael
קחו בחשבון: שלוש אפליקציות שיעזרו לכם בניהול הוצאות

כולנו משקיעים סכומים לא מבוטלים במכשירי המובייל (ובואו לא נדבר בכלל על אלה שמקימים מתחם קמפינג מחוץ לחנויות אפל לפני השקה...). אז תגידו, לא הגיע הזמן שהסמארטפון יחסוך לנו קצת כסף? שוק האפליקציות שמשפרות את חיינו הולך ומתפתח ללא הפסקה, כך שטבעי למצוא בין שלל האופציות פתרונות חכמים למעקב מתמיד אחר החסכונות שלנו (או יותר נכון – הבזבוזים).

כולנו משקיעים סכומים לא מבוטלים במכשירי המובייל (ובואו לא נדבר בכלל על אלה שמקימים מתחם קמפינג מחוץ לחנויות אפל לפני השקה...). אז תגידו, לא הגיע הזמן שהסמארטפון יחסוך לנו קצת כסף? שוק האפליקציות שמשפרות את חיינו הולך ומתפתח ללא הפסקה, כך שטבעי למצוא בין שלל האופציות פתרונות חכמים למעקב מתמיד אחר החסכונות שלנו (או יותר נכון – הבזבוזים).

 

לטובת המתלבטים, קיבצנו כאן שלוש אפליקציות מעולות שיעזרו לכם לנהל את ההוצאות בצורה חכמה ויעילה יותר. אנחנו לא יכולים להבטיח שאחרי שתורידו אותן תרגישו פחות מרוששים, אבל יש סיכוי לא רע שלפחות תבינו למה:

 

אפליקציית לאומי קארד

 

אחת הבעיות הנפוצות בשימוש התכוף בכרטיסי אשראי, היא הנטייה שלא לעקוב מקרוב אחר ההוצאות שמתבצעות באמצעות פלסטיק הקסמים. כדי לתת מענה לצורך הזה בדיוק, פיתחה לאומי קארד את הארנק הדיגיטלי שלה, המאפשר ללקוחות החברה לנהל פעולות בנקאיות הישר ממכשיר המובייל. כפי שיבהיר לכם תיאור האפליקציה, מדובר בארנק דיגיטלי במלוא מובן המילה. תוכלו להיעזר ב"מנות הדגל" של החברה - שירותי הזמנת הטבות וקבלת התראות על מבצעים בקרבת מקום. האפליקציה מורכבת משלל יישומים חכמים ורלוונטיים, ביניהם: העברת כספים ישירות מתוך האפליקציה, תשלום עבור חניה ועוד. השימוש במיקום המשתמש וביכולת לשלוח הודעות בדחיפה שימושיים ויעילים במיוחד. אחרי הכול, מי מאתנו לא צריך שיזכירו לו לפעמים להתפנק קצת?

 

להורדה: אנדרואיד, אייפון-  חינם ללקוחות החברה

 

 

Expense Manager

 

כמה פשוט – ככה נחוץ. האפליקציה מאפשרת (שלא לומר מחייבת) מעקב צמוד אחר חשבון ההוצאות שלכם ובעצם עונה על השאלה האולטימטיבית: איפה הכסף? בסוף כל יום תקבלו תזכורת לעדכן את חגיגת הבזבוזים היומית שלכם לפי קטגוריות שתבחרו מראש. הפעולה הפשוטה הזו, לא רק שתעזור לכם לשמור על סדר – היא תשנה את הרגלי הצריכה שלכם משמעותית. באחריות. ליתר בטחון, מפתחי האפליקציה מאפשרים לכם בניית תקציב חודשי בו תידרשו לעמוד ותיעוד הכנסות קבוע. אהבנו מאוד את הממשק הפשוט והנוח, שהופך משימה מתסכלת ומבלבלת לקצת פחות קשה.

 

להורדה: אנדרואיד– חינם

 

 

MoneyWiz

 

אם אתם מוצאים את עצמכם בסוף החודש תוהים איך לא נשאר לכם כסף ומאשימים את שאר בני הבית, כולל החתול – אתם חייבים להוריד את האפליקציה הזו. בדומה להמלצה הקודמת, גם כאן מדובר באפליקציית ניהול תקציב, אלא שיש לקחת בחשבון שני הבדלים: ראשית, האפליקציה אינה חינמית ואם אתם מחפשים לחסוך בהוצאות אולי לא תאהבו את זה. ההבדל השני הוא ברשימה ענפה של פיצ'רים מעולים שלא קיימים באופציות החינמיות: תוכלו לסנכרן פלטפורמות שונות (כולל שעונים חכמים – כי זמן שווה כסף), לבצע העברות כספים ישירות, לקבוע תקציבים לעמידה בתשלום חובות (לא עלינו) ולעקוב אחר התקדמות החיסכון שלכם. האפליקציה מתחייבת להקפיד שלא תפספסו עוד תשלום חשבון לעולם, יישום שאלה מכם המתקשים לעמוד בלו"ז התשלומים ידעו ודאי להעריך.

 

להורדה: אנדרואיד (2$), אייפון (4.99$)

 

אין ספק שעם כניסתו לשוק של שירות Apple Pay וקריאת ההשכמה שקיבלו שירותים דומים לאנדרואיד, אנחנו צפויים לראות פריחה בתחום אפליקציות התשלומים והחיסכון. ככל שהשוק מתחנך ומתגבר על הפחד מפני תשלום באמצעות טכנולוגיות חדשות, מתאפשרת כניסתם של שחקנים חדשים לשוק המרתק הזה.

 

הימור שלנו: לא רחוק היום בו המובייל שלכם יהווה תחליף מושלם לארנק, באמצעותו תוכלו לערוך סקר שוק, להשיג הנחות, לשלם על מוצרים ואז לשלוח סלפי עמוס שקיות לחברים בוואטסאפ. בינתיים, כדי שיהיו לכם מספיק מזומנים להצטרף לחגיגה – כדאי שתורידו כמה אפליקציות ותתחילו לחסוך. בהצלחה! 

תגובות

1. שלומי | 6 אפריל 2016

Expro-expense manager

אפליקציה מעולה לניהול הוצאות לאנדרואיד:
קישור להורדה:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fresko.expro
בפייסבוק:
https://m.facebook.com/Expro.expenses/


2. פיננדה | 3 אפריל 2016

שכחתם את פיננדה

פיננדה מאפשרת להישאר במעקב אחר כל חשבונות הבנק שלכם וכרטיסי האשראי – החשבונות מתעדכנים מאתרי המוסדות הפיננסיים - לנהל תקציב ועוד! להורדה בחינם:
אייפון https://itunes.apple.com/il/app/id785487890
אנדרואיד https://play.google.com/store/apps/details?id=com.finanda.smartphone


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.