ראובן שאול
3 יוני 2015 | סטודיו Hu.be
סטודיו hu.be | עושים חשק לעבוד

עיצוב פנים לעסקים וחללי עבודה הוא אחד הנושאים החמים בשנים האחרונות. ההבנה שעובדים נוטים להישאר עד מאוחר במשרד, הביאה להתפתחות ז'אנר שלם בעולם עיצוב הפנים. בעלי חברות, אדריכלים ומעצבי פנים, הבינו זה מכבר שהשקעה בעיצוב סביבת העבודה משפיעה רבות על תפוקת החברה.

עיצוב פנים לעסקים וחללי עבודה הוא אחד הנושאים החמים בשנים האחרונות. ההבנה שעובדים נוטים להישאר עד מאוחר במשרד, הביאה להתפתחות ז'אנר שלם בעולם עיצוב הפנים. בעלי חברות, אדריכלים ומעצבי פנים, הבינו זה מכבר שהשקעה בעיצוב סביבת העבודה משפיעה רבות על תפוקת החברה.

 

אז איך מיצרים סביבה יעילה לחברה שלי, שתהיה באותה נשימה גם מפרה ומוארת?

 

איך שינויים קלים בעיצוב המשרד יכולים לחבר את העובדים למקום העבודה?

 

איך מייצרים סביבה שתמשוך מועמדים איכותיים ומשקיעים?

 

 

סביבה יעילה עם אוירה מפרה ומוארת, משרדי חברת Rumble.

 

 

סטודיו hu.be, מספק לכם את התשובות לכל השאלות הללו. הסטודיו מתמחה בעיצוב פנים לעסקים, עיצוב משרדים ומגדיר את עצמו כסטודיו העוסק בעיצוב טוטאלי (Total Design) המשלב יכולות מכמה עולמות: גרפיקה, עיצוב מוצר, תאורה ועיצוב פנים ובכך מקנה פתרונות עיצוב מאלף ועד תו. המעצבים בסטודיו, מאמינים שיש להקשיב לצרכיה האינדיבידואליים של כל חברה ולמצוא לה פתרונות מדויקים, בהתאמה אישית (Custom Made).

 

יכולת הסנכרון בין העולמות, כמו גם היכולת לעבוד בהתאמה אישית, בצמוד לרצונות הלקוח ולצרכיו, מעניקים שליטה טובה יותר בפרויקט החל מלוח הזמנים ועד התקציב. בדרך זו, המעצבים לא תלויים בבעלי מקצוע חיצוניים, מידות חומרים וצבעים סטנדרטיים.

 

 

מחיצות עץ מאווררות מפרידות בין העובדים לסלון תוך שמירה על אוירה ביתית , לב משרדי Adgorithms.

 

 

 

התאמה אישית ללקוח, ריקמת חוטים בגרפיקה תלת מימדית, חיפוי קיר חדר ישיבות Cornerstone on demand.

 

 

מעבר לפתרונות פונקציונאליים הנדרשים בכל פרויקט, hu.be מאמינים ביצירת סביבת עבודה שמחה ותחושת "פאן" במשרד. לטענתם, אווירה טובה תורמת לתחושת סיפוק אצל העובדים ומביאה אותם לעבודה עם חיוך ולא פחות חשוב, מחזירה אותם הביתה עם אותו החיוך. לשם כך, הם מקפידים להשתמש בחומרים מפתיעים, בתכנון חלל מזמין לעבודה ונעים למנוחה, בהרבה צבע ובטקסטורות מורכבות המשדרות דינאמיות.

 

 

כיף להגיע לעבודה, מיתוג תלת מימדי , חברת Perion.

 

 

חלל המזמין לעבודה ולחיוך, פרקטלים בגוונים, משרדי Cornerstone on demand.

 

 

חדר פאן, "השקעה בסביבת העבודה ומנוחה של העובדים משפיעה באופן ישיר על תפוקת העובדים"

 

 

Cornerstone on demand

 

סטודיוhu.be (קיצור של Human Behavior) נוסד ע"י אבי בן סימון, שחר יעקובי ונדב גן, שלושתם מעצבים תעשייתיים. הם הכירו במהלך הלימודים והבינו שהם חולקים עניין דומה בדיאלוג בין חומר, אובייקטים, חלל וכמובן, האדם שמתנהל ביניהם. הם מספרים שאחד העקרונות הכי חשובים להם בעיצוב הוא החיבור של המשתמש לעיצובים. הם שואבים השראה מחומרים ומטכנולוגיות ייצור ובכך מחדשים ומפתיעים בבחירות הללו.

 

אז אם אתם מתכננים מעבר, שיפוץ או סתם מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה במשרד שלכם, hu.be מספקים ליווי כבר מהשלב הראשון של הפרויקט.

 

לפרטים נוספים וצפייה בפרויקטים נוספים שתוכננו ועוצבו ע"י הסטודיו, היכנסו לאתר.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

סטודיו Hu.be

נוסד ע"י אבי בן סימון, שחר יעקובי ונדב גן, שלושתם מעצבים תעשייתיים. הם הכירו במהלך הלימודים והבינו שהם חולקים עניין דומה בדיאלוג בין חומר, אובייקטים, חלל וכמובן, האדם שמתנהל ביניהם