6 יוני 2015 | אורן סימניאן
עולים עם קמפיין גיוס המונים? בואו ללמוד טיפים מקמפיינרים מוצלחים...

שיתוף הקמפיין שלכם הוא המפתח להתחלת המימון שלו. הדרך הטובה ביותר לשמור על המומנטום של הקמפיין היא לעדכן את המממנים והעוקבים שלכם. בעלי קמפיין שמספקים עדכון לפחות פעם ב-5 ימים מגייסים 218% יותר כסף מכאלה שמעדכנים בתדירות נמוכה יותר.

אחד הכלים החשובים הוא עדכונים, קצת על התחום ואיך לנהל בצורה טובה...

 

שיתוף הקמפיין שלכם הוא המפתח להתחלת המימון שלו. הדרך הטובה ביותר לשמור על המומנטום של הקמפיין היא לעדכן את המממנים והעוקבים שלכם. בעלי קמפיין שמספקים עדכון לפחות פעם ב-5 ימים מגייסים 218% יותר כסף מכאלה שמעדכנים בתדירות נמוכה יותר.

 

איך העדכונים עובדים?

 

- מיילים אוטומטיים.

כאשר אתם מפרסמים עדכון בכרטיסיית העדכונים שלכם, הוא נשלח אוטומטית באי- מייל לכל המממנים והעוקבים שלכם (אנשים שהוסיפו למועדפים, הגיבו או שיתפו את הקמפיין שלכם) עם לינק חוזר לקמפיין עצמו.

 

- ניתן לצפייה בעמוד הקמפיין. 

לאחר שהעדכון מתפרסם, ניתן לצפות בו בכרטיסיית העדכונים של הקמפיין.

 

למה לשלוח עדכונים?

 

-בונה אמון

ככל שתראו יותר התקדמות, כך תשכנעו יותר אנשים שיש לכם את מה שנדרש על מנת להביא את הפרויקט לסיומו.

 

-בונה קהילה

עדכון נותן לאדם הזדמנות "לבדוק" מה קורה עם הקמפיין שלכם ולשתף אותו עם חבריו.

 

-בונה את אפקט ה"גוגו"- GOGOFACTOR

ככל שיש לכם ולקהילה שלכם יותר אינטראקציה ושיתופים בקמפיין, אפקט ה"גוגו" שלכם יטפס גבוה יותר. ככל שהוא יותר גבוה, כך גדל הסיכוי שהקמפיין שלכם יופיע בעמוד הבית, בבלוגים ובעלון "אינדיגוגו".

 

טיפים לשליחת עדכונים בעלי השפעה:

 

- שלחו 2 עדכונים בכל שבוע.

 

- תדאגו שהם יהיו מעניינים!

 

- עדכון אחד בשבוע צריך להתמקד בבניית קשר עמוק יותר בין התורמים לקמפיין.

הוא יכול לכלול חדשות בנוגע לקמפיין, מידע פנימי בנוגע להתקדמות הפרויקט, אנקדוטות אישיות, סרטוני וידאו ותמונות.

 

- העדכון השני צריך להתמקד בעידוד התורמים להישאר מעורבים ולבצע תרומה שנייה.

תוכלו להציע מבצע על הטבה פופולרית, חדשות בנוגע ליעדים נמתחים, הכרזה על הטבה חדשה, פרסומי תודה לכל אלו שתרמו (קמפיין מצליח אחד פרסם וידאו חדש בכל שבוע בו מנהל הארגון הודה באופן אישי לכל תורם חדש).

 

- הוסיפו תמיד הנעה לפעולה בתחתית כל עדכון.

תנו לכולם להבין איך הם יכולים לעזור לקמפיין שלכם. (אמרו להם להשתמש בכלי השיתוף של הקמפיין, לשלוח מייל לאנשים שהם חושבים שהקמפיין יעניין אותם, עודדו תורמים להוסיף תגובה לקמפיין, בקשו מהם להישאר בקשר ולהציע פידבק.)

 

המון הצלחה וכמובן....

 

בכל שאלה תוכלו לפנות לאורן סימניאן, הנציג הישראלי של אינדיגוגו: [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.