15 יוני 2015 | מערכת StartIsrael
3 הטרנדים הלוהטים ביותר לקראת 2016

עולם היזמות אינו נח לרגע. בכל יום, בכל שעה קורה משהו חדש, מישהו מפתח דבר חדש. הכול מהיר, טרנדים באים והולכים, התלהבות נרשמת ועוד אקזיט מוצלח נולד. חלקם מצליחים למנף את המומנטום הראשוני לכדי הצלחה משמעותית וחלקם נבלעים בתוך הוואקום האינסופי של פלאי הטכנולוגיה והחדשנות ומדי פעם, אם יתמזל מזלם, יצוצו מחדש.

עולם היזמות אינו נח לרגע. בכל יום, בכל שעה קורה משהו חדש, מישהו מפתח דבר חדש. הכול מהיר, טרנדים באים והולכים, התלהבות נרשמת ועוד אקזיט מוצלח נולד. חלקם מצליחים למנף את המומנטום הראשוני לכדי הצלחה משמעותית וחלקם נבלעים בתוך הוואקום האינסופי של פלאי הטכנולוגיה והחדשנות ומדי פעם, אם יתמזל מזלם, יצוצו מחדש.

 

בעידן שבו הכול חייב להתחדש כי פשוט אין מצב להישאר מאחור, המין האנושי נדרש להיות מחובר, מכל מקום ובכל זמן. החסרונות של המציאות הזו מדוברים בלי סוף- אובדן המשפחתיות, אובדן הפרטיות ועוד- אך האמת היא שההתקדמות הזאת עושה לנו בעיקר טוב כחברה. אנו אוהבים להיות מחוברים, אוהבים לדעת איפה ומה החברים שלנו עושים ובעיקר, אם מדובר בעולם היזמות והעסקים- החיבור הזה מהווה כלי עוצמתי וחשוב ביותר על מנת להתקדם ולהגיע לתוצאות וליעדים.

 

הנה לפניכם שלושה טרנדים חמים ומעניינים במיוחד שאפילו יכולים ליצור עבורכם הזדמנויות חד פעמיות.

 

1. Connected Cars

 

אם דיברנו על להתחבר מכל מקום ובכל זמן, זה בדיוק מה שרכבים מחוברים עושים. מדובר למעשה באחד הדברים שמסתמנים כהבטחה הגדולה של 2015 לעולם הנטוורקינג. הרעיון הוא שדרך אפליקציה פשוטה, כל המערכת הממוחשבת של הרכב מתחברת לכל שאר המכשירים שברשותכם ולמעשה יוצרת סביבה מחוברת לחלוטין. החיבור מרחיב כמובן את יכולותיו של הרכב למטרות הנסיעה, אך ממש לא מסתכם רק בזה.

 

האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות- זהו כלי לבידור לילדים וגם לעצמכם. כשאתם תקועים בפקק ממש מעצבן שלא נגמר, למשל, זוהי דרך להישאר מחוברים לעסקים תוך כדי נהיגה בלי הסיכון של שליחת הודעות טקסט או חיוג, ואם אתם עם הילדים בנסיעה מייגעת, האפליקציה תשמש מעין "בייביסיטר" על מנת להפוך את הנסיעה לרגועה יותר. כמובן שהרכבים המחוברים כוללים עוד המון פיצ'רים מלבד אלו ועוד ישתכללו עם הזמן, זוהי רק ההתחלה.

 

הזדמנות רלוונטית ליזמים בישראל:

 

עולם ה- Connected Cars הולך ומתפתח, וממש בימים אלו יבואנית "יונדאי" בישראל, חברת כלמוביל, מקיימת תחרות לפיתוח אפליקציות Connected Car, במסגרתה תוקם חממת פיתוח במתחם החברה למפתחים הזוכים. זוהי הזדמנות מדהימה עבור מפתחי אפליקציות ויזמים ישראלים לעבוד עם אחת מענקיות הרכב העולמיות, ושווה לבדוק את זה, גם אם אתם לא בדיוק בענייני רכבים

 

2. גיוס המונים (Crowdfunding)

 

אחד הטרנדים הכי לוהטים כרגע הוא השקת קמפיין קראודפאנדינג באחת הפלטפורמות המובילות. הענף של גיוס ההמונים הולך ומתפתח והדבר תופס תאוצה בעיקר בגלל העובדה שמדובר בכלי חברתי לחלוטין, בעידן שבו הכול קורה ברשתות החברתיות. זהו אחד הכלים היותר עוצמתיים הקיימים היום והוא כנראה רק הולך ומתעצם. דרך גיוס המונים אתם מרוויחים יותר מכסף. אתם מרוויחים משתמשים, מרוויחים קהל, חשיפה וכמובן- השפעה חברתית ואמירה בעלת משמעות, לפיה כל אחד יכול להשקיע בפרויקט שמרגיש קרוב אליו.

 

שימו לב- לא כל כך קל למשוך את תשומת לב הקהל לפרויקט שלכם ועוד יותר קשה להשיג את הדרך לארנק שלהם, אך עם עבודה קשה והשקעה נכונה בקמפיין, תוכלו לראות תוצאות. והכול כמובן, בתנאי שהקמפיין עצמו עוסק במוצר איכותי או במטרה באמת טובה ושווה.

 

 

הזדמנות רלוונטית ליזמים בישראל:

 

פלטפורמת הקראוד פאנדינג הענקית "אינדיגוגו" פתחה ב-2014 את הנציגות שלה בישראל. שם מחכים לכם, היזמים והחולמים, כל הכלים והיועצים על מנת לפתוח קמפיין גיוס המונים מוצלח משלכם. אינדיגוגו היא אחת הפלטפורמות הטובות ביותר למטרה זו, אם לא הטובה שבהן, והיתרון שלה הוא שהיא מאפשרת ליזמים ישראליים להשתמש בה באמצעות הנציגות הישראלית. לכו על זה, לגמרי.

 

3. Internet of Things- IoT

 

הבשורה הגדולה של השנים האחרונות היא IoT- בעברית, האינטרנט של הדברים. אם כבר חיבור, אז לגמרי עד הסוף. התקשורת המתקדמת בין כל המכשירים הממוחשבים לתשתית האינטרנט יוצרת סביבה חכמה המסוגלת לפעול באופן כמעט אוטומטי ולהביא את העולם שלנו עוד כמה צעדים קדימה.

ההזדמנות עבור יזמי IoTישראליים הגיעה ממש לא מזמן, בדמות מעבדת הפיתוח הייחודית שפתחה חברת אינטל בחיפה. וזו ממש לא ההזדמנות היחידה. אקסלרטורים רבים מחפשים את יזמי ה- IoTהישראלים שיובילו את המהפכה. אם אתם בעניין, מומלץ ביותר לבדוק. בכל זאת, מדובר בטכנולוגיה שתשנה את העולם ולא כדאי לכם לפספס את ההזדמנות לקחת חלק בזה.

 

כל הדברים הללו הם רק קצה הקרחון, כמובן, וההזדמנויות עבור היזמים הישראלים רבות מספור. אומת הסטארט-אפ לא עוצרת לרגע והעולם לא מתעלם. אל תתעלמו גם אתם ואל תתנו לטרנדים החשובים לחלוף. קחו את ההזדמנויות בשתי ידיים!

 

הזדמנות רלוונטית ליזמים בישראל:

 

אירוע IoT  בינ''ל שיתקיים פה בתחילת יולי בהשתתפות בכירי התעשייה מהארץ ומהעולם....

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.