16 יוני 2015 | גראנט קארדון
כשזה נוגע למכירות, הטלפון הוא הכלי העוצמתי ביותר שיש לך

האינטרנט מקשר בין כולם על פני כדור הארץ באופן מיידי. אתרי מדיה חברתית כמו טוויטר, פייסבוק, גוגל פלוס, יוטיוב ולינקדאין משמשים אותך פעמים אינספור במהלך היום לעדכוני חדשות, לגלות מה חבריך עושים, להשיג תשומת לב ולשווק את עצמך. עדיין, קיים מכשיר אד שהוא יותר עוצמתי מכל אלו כשזה מגיע לעשייה וסגירת מכירות- הטלפון.

האינטרנט מקשר בין כולם על פני כדור הארץ באופן מיידי. אתרי מדיה חברתית כמו טוויטר, פייסבוק, גוגל פלוס, יוטיוב ולינקדאין משמשים אותך פעמים אינספור במהלך היום לעדכוני חדשות, לגלות מה חבריך עושים, להשיג תשומת לב ולשווק את עצמך. עדיין, קיים מכשיר אד שהוא יותר עוצמתי מכל אלו כשזה מגיע לעשייה וסגירת מכירות- הטלפון.

 

הטלפון הוא עוצמתי יותר מכל אותם פיתוחים טכנולוגיים אחרים. זאת משום שבנקודה מסוימת בקריירה של כולם, הם ימצאו את עצמם משתמשים בטלפון על מנת להגיע לאדם הנכון, לסגור מכירה, לעקוב אחר לקוח או לטפל בבירורים של לקוחות. הטלפון הוא כסף, ולכולם יש אחד. ישנו מספר מנויי טלפון סלולרי כמעט כמספר האנשים על פני כדור הארץ (6.8 מיליארד). בארה"ב לבדה, ישנן רק מתחת לטריליון שיחות טלפון בשנה!

 

הטלפון הוא נשק עסקי עוצמתי, בין אם הוא משמש ליצירת קשר עם לקוחות או לביצוע שיחות קרות להשגת לקוחות חדשים. הטלפון הוא הכרחי ואינטגרלי להצלחתכם. למרות זאת, ממספר סיבות, רוב האנשים גרועים בשימוש בו. על פי Salesforce, 92% מכלל הלקוחות משתמשים בטלפון לפני ביצוע רכישה, ו-85% מהם טוענים שאינם מרוצים מהאינטראקציה.

 

אולם, כמוני, ייתכן והושליתם באמונה שלא ניתן למכור מוצרים דרך הטלפון. כמובן שדבר זה אינו נכון. לעמוד מול הפנים של מישהו זו הדרך האפקטיבית ביותר, אך זה מאוד יקר ויכול לעלות פי 8 מביצוע שיחת טלפון, וכמעט בלתי אפשרי לדרג זאת בגלל הזמן שזה לוקח. שיחות טלפון הן מיידיות ועוצמתיות אם תוכלו לשים את האדם הנכון בטלפון ולדעת איך לנצל את הזמן הזה באפקטיביות.

 

לפי סקר של Pew Research, יותר מ-46% מהאוכלוסייה הבוגרת מחזיקים טלפון נייד בלבד ואינם משתמשים יותר בטלפון ביתי או משרדי. חברו את זה עם העובדה ש-50% מהטראפיק של המסחר האלקטרוני מגיע ממכשירים ניידים, וזה ברור שהעתיד של התקשרות ישירה בין אנשים הוא דרך הטלפון, במיוחד בעולם העסקים.

 

בגיל 26 הוצג בפניי איך להשתמש בטלפון על מנת ליצור לידים באופן אפקטיבי, להפחית את הזמן שמוקדש להגשה ללקוחות פוטנציאליים חדשים, להכריע מקבלי החלטות ולשמור על זרימת פגישות בלתי פוסקת. לאחר שקיבלתי רק את ההקדמה לשימוש נכון בטלפון, ההכנסות שלי מיד הוכפלו; הגעתי מ-3,500$ בחודש ליותר מ-8,000$.

 

הנה לפניכם שלושה טיפים פשוטים אך חשובים, איך להשתמש בטלפון בצורה נכונה שתעזור לכם להגביר את העסקים שלכם באופן מיידי.

 

1. מילים הן חשובות.

 

מילה אחת שגויה בטלפון יכולה להרוס את הסיכוי שלכם לבצע מכירה. אינכם יכולים עוד לומר דברים כמו "אני מקווה שאינני מפריע לך בזה שאני לקוח זמן לדבר על...".

 

2. הזמן הוא לא מחכה לאף אחד.

 

אינכם יכולים לבזבז זמן על סמול טוק ופטפוטים עם לקוחות פוטנציאליים. זוהי המנטליות של הדור הישן- אתם חייבים להיכנס ולצאת. ייתכן שיש לכם רק שתי דקות על מנת להשיג פגישה, לגלות מיהם מקבלי ההחלטות ולגלות את צרכיהם. השתמשו בזמן הזה בחוכמה.

 

3. זכרו את נטיית הקול והטון.

 

לא מדובר רק במה שאתם אומרים, אלא גם באיך שאתם אומרים. קיימות דרכים לומר דברים כך שהלקוח לעולם לא ישכח אותך ואת ההצעה שלך- זה נקרא "ללכוד בקול" ושליטה בטון.

 

לא משנה במה אתם עוסקים למחייתכם, באיזשהו שלב בקריירה שלכם אתם תסתמכו על הטלפון על מנת להציג את עצמכם או לקבוע פגישה. מלבד המחויבות שלכם והגישה שלכם להצלחה, הטלפון עצמו יהווה אחד הכלים היותר חשובים שתשתמשו בהם לבניית המותג, החברה וההכנסות שלכם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.