11 ספטמבר 2013 | מערכת StartIsrael
תכירו את 20 הסטארט-אפים הישראלים שיציגו בכנס הטכנולוגי הגדול באירופה

כנס הטכנולוגיה הגדול באירופה יתקיים בסוף אוקטובר וזו הזדמנות להכיר את הישראלים שישתתפו בו

 

עונת הכנסים הטכנולוגיים הגדולים בעולם ניצבת בפתח ולאחרונה פורסמה רשימת עשרים החברות הישראליות שנבחרו להציג בכנס WebSummit. הכנס, שייערך בדאבלין בסוף אוקטובר, הוא הכנס הטכנולוגי הגדול באירופה. 

 

הסטארט-אפים הישראלים נבחרו מתוך אלפי חברות שהגישו מועמדות ויקבלו את ההזדמנות להציג בפני אושיות בכירות שיגיעו לכנס, ביניהם מנהלים בכירים מפייסבוק, סיסקו, מיקרוסופט, AOL, פאי-פאל, קספרסקי ו- BOX, לצד קרנות הון סיכון כגון גוגל ונצ'רס.

 

 

פאדי קוסגרייב, מייסד הווב סמיט, שייערך ב-30-31 באוקטובר מסר כי: "אנו שמחים להזמין את הסטארטאפים הישראלים להציג באירוע השנה. זו עדות למה שקורה אצלכם מבחינת האקו-סיסטם הטכנולוגי המשגשג. גם נועם ברדין ממייסדי וייז יגיע לדבר על במת האירוע ויספר על המסע של ווייז עוד מהיותם סטארט-אפ".

 

אתם מוזמנים להכיר את עשרים החברות הישראליות שיציגו בכנס: 

 

JoyinApp - כמה פעמים היה לכם רעיון מדהים לאפליקציה אך ללא יכולת ליישם אותו? ג'וי-אין-אפס יפתור את הבעיה על-ידי קישור בין בעלי הרעיון למפתחים בתמורה לחלוקת רווחים. 

Pick-N-Pass הוא סטארט-אפ המספק שירות להשלמת משימות לוגיסטיות המתבסס על תעבורה רנדומאלית של קהילה מקוונת.

 
בלוגס קונקשנס מארגנת את כל הקשרים עבור חברות במקום אחד. בלוגרים יכולים לבחור תחומי עניין, ומותגים יכולים לפרסם תכנים ולהגיע לבלוגרים הנכונים והמובילים שיפיצו את הבשורה.
TipRanks מודד את דייקנות ומיהמנות משיאי-עצות הנמצאים ברשת. אנשים רגישים מאוד להמלצות על השקעות פיננסיות הניתנות בידי מומחים בתחום שלעתים קרובות מפספסים. עם טיפראנקס ניתן יהיה לדעת על מי לסמוך.
הפלטפורמה של Visualead הופכת את קוד ה-QR הריבועי הקלאסי לברקוד יצירתי שיכול להשתלב עם הלוגו או עם המסר של המותג. 
MultiDine זהו הדור הבא של אינטראקציה במגע הלומד להכיר את הטעם של המשתמש ועוזר לו לגלות מנות ומסעדות חדשות. זוהי דרך חדשה למסעדות לתקשר עם הלקוחות. מולטידיין מספקים שולחנות מגע ותפריטים דיגיטליים למובייל.
Yadwire עוסקת בהפיכת האינטרנט האלחוטי לכלי שניתן לעשות ממנו כסף. החברה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לשלב מסרים אינפורמטיביים או פרסומיים המתאימים בדיוק לגולשים לפי מיקומם, הן לפי אופי המקום או לפי המיקום ההגיאוגרפי. המסרים יכולים להופיע במשך כל הגלישה, לא משנה לאיזה אתר ישוטטו הגולשים, וזה בניגוד למתחרות הקיימות היום המפרסמות אך ורק בדף הנחיתה.
Social-ly | StickyTacs: הפלטפורמה של סטיקי-טאקס מאפשרת פיתוח של אפיליקציות ללא צורך בידע בתכנות.
KitLocate מאפשרת אופטימיזיציה של שירותים מבוססי-מיקום המופעלים תמידית לאפליקציות תוך כדי חיסכון בסוללה. כך יוכלו אפליקציות לשלוח הודעות "פוש" מבוססות מיקום אפילו אם האפליקציה נמצאת ברקע ובכך להינות מסטטיסטיקה בזמן אמת.
Meetey היא רשת חברתית מבוססת מיקום הנועדה לקרב בין שכנים. בין אם אתם מחפשים קשר רומנטי, חברים חדשים או אפילו אינסטלטור באיזור בזמן חירום, הרשת של מיטי תעשה לכם חיים קלים.
StoreYa.com היא פלטפורמה חברתית שמביאה את הפעילויות ברשתות החברתיות השונות של העסקים ישירות לתוך הפייסבוק. בכך היא מאפשרת להגדיל את בסיס המעריצים שלהם ולספק כלים ומרכז שיווקי חברתי.
הרעיון של Goatell הוא לחזק את היכולת של עסקים לשווק את עצמם דרך הרשתות החברתיות של לקוחותיהם. גואטל מעודדת לקוחות לדבר על רכישותיהם, להעניק לחבריהם הטבות ולזכות בהטבות בעצמם על כך.
TOMODO - פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת למפתחים ליצור אתרים חדשים על-ידי שינוי כל אתר קיים והעלאתו תחת דומיין חדש. האתר ה"חדש" יהיה נגיש מכל דפדפן או מכשיר.
righTune מספקת מוזיקה מותאמת הנשמעת בעת צפייה באתר האינטרנט ומוסיפה מימד רגשי לתוכן האתר. הדבר מאפשר לאתרים ליצור קשר עם המבקרים באופן המשפיע על התנהגות הגולשים ובאופן עקיף על רמת ההכנסות.
iPawn מאפשרת ללווים לקבל הצעות אטרקטיביות להלוואות כנגד חפצים יקרי-ערך; ולמוכרים למכור את החפצים הללו במהירות ובביטחה במחיר הטוב ביותר עבורם בשוק הגלובלי.
Seebo מביאה את עולם האינטרנט לתעשיית הצעצועים. הסטארט-אפ מעורר צעצועים לחיים על-ידי פלטפורמה המאפשרת לקשר בין צעצועים ומשחקים פיזיים לעולם המשחקים הוירטואלים על מסכים חכמים.
Aniways מפתחת אפשרות להוספת "אינטליגנציה ואינטרקציה" לשירותי תקשורת ניידים, המעניקה לכל צ'ט ותקשורת חברתית את האפשרות להרוויח מתנועת הגולשים.
Seraphim Sense יצרו את "אנג'ל" (מלאך) – רצועת יד עם חיישן המגלה קצב לב, רמת חמצון בדם, טמפרטורה ומידע נוסף. אנג'ל מהווה פלטפורמה פתוחה שתאפשר למפתחי אפליקציות להיות חלק משוק הבריאות הדיגיטלי ללא צורך בפיתוח חומרה ייעודית.
TinyTap מאפשרת ליצור משחקים מותאמים אישית לילדיכם ב-iPad. החברה מאפשרת ליצור משחקים חינוכיים פשוטים ולשחק בהם תוך שימוש בתמונות או שאלות שצולמו או הוקלטו בידי המשתמשים.
SureVisit מעודדת כותבים ליצור תוכן שידורג גבוה בגוגל ללא צורך בידע מקצועי. שור-ויזיט מפתחת מערכת שירותים הלוקחת את ניהול התוכן אינטרנטי צעד קדימה ומתכוונת לשנות את השוק השווה מליארדים של אופטימזציית החיפוש באינטרנט (SEO ).
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.