7 ספטמבר 2015 | מת'יו טורן
5 דרכים מוכחות לנהל קמפיינים לשיווק במייל

ישנם מיילים שכולם מתעבים ואחרים שלקוחות נלהבים לראות בתיבות הדואר הנכנס שלהם. מהו ההבדל ואיך אתם מביאים את המותג שלכם להיות האחד שבונה ציפייה? קחו את הזמן לבנות תוכנית עבור השיווק במייל שלכם עם חמשת הטיפים, הכלים והאסטרטגיות היעילות הללו, שיכולים לעזור לכם להצמיח את המותג שלכם ולבנות את השורה התחתונה שלכם.

אם אתם מנצלים את השיווק במייל רק כדי לשלוח את הניוזלטר של החברה שלכם, אתם מפספסים זרם רווחים פוטנציאלי.

 

ישנם מיילים שכולם מתעבים ואחרים שלקוחות נלהבים לראות בתיבות הדואר הנכנס שלהם. מהו ההבדל ואיך אתם מביאים את המותג שלכם להיות האחד שבונה ציפייה? קחו את הזמן לבנות תוכנית עבור השיווק במייל שלכם עם חמשת הטיפים, הכלים והאסטרטגיות היעילות הללו, שיכולים לעזור לכם להצמיח את המותג שלכם ולבנות את השורה התחתונה שלכם.

 

1. עיצוב.

 

לפני שאתם נסחפים יותר מדי עם קמפיין שיווק במייל כלשהו, קחו רגע להיסגר על העיצוב. כמה שיש פחות במייל שלכם, כך טוב יותר. עיצובים נקיים ופשוטים שהם קלים לקריאה, עם תוכן שהוא קל לעיכול, עושים הכי טוב לאחוזי פתיחה והרשמה. למעשה, העיצוב שלכם יכול להיות אפילו פשוט עד כדי טקסט בלבד.

 

להרבה קמפיינים מוצלחים של שיווק אין כלל עיצוב, הם פשוט נראים כמו מייל מותאם אישית לנמען. זו יכולה להיות טקטיקת שיווק אפקטיבית להפליא. קחו לדוגמא מיילים מג'יימס קליר, שמחזיק ביותר מ-70,000 רשומים, על פי מאמר מיוני 2014 ב- Buffersocial. עיצוב המייל שלו הוא פשוט, אישי, וכפי שהמספרים שלו מדגימים היטב, אפקטיבי.

 

2. מסר בעל מיקוד אחד.

 

עומס הוא האויב של ההצלחה. זה לעולם לא נכון יותר מאשר בנוגע לקמפיינים של שיווק במייל. זוהי הנקודה בה כל כך הרבה יזמים בעלי כוונות טובות טועים.

 

זה בסדר גמור אם אתם רוצים לשלוח ניוזלטר במייל פעם בשבוע, אם כי במידה והדבר אינו מייצר רווחים, הייתי מאתגר אתכם לענות למה. אתם צריכים לייחד מסר ברור לכל התקשרות עם רשימת הדיוור שלכם. צריכה להיות הנעה לפעולה אחת, פשוטה וברורה, שתהיה כל כך מובנת מאליה עד שאפילו קוף ילחץ עליה.

 

אל תעמיסו על השיווק שלכם במייל עם לינקים בולטים של אותה הנעה לפעולה. כל קישור לחיץ צריך תמיד לחבר את הקהל שלכם עם אותה הפעולה שאתם רוצים שהם יבצעו. אין יוצאים מן הכלל.

 

3. מכירות מצטברות.

 

כשאתם מארגנים קמפיינים לשיווק במייל כמו שצריך, יש לכם את היכולת לרדוף אסטרטגית אחרי מכירות מצטברות. זוהי התמצית של צינור המכירות שאומר שאתם לוקחים את המבקרים, ממירים אותם למתעניינים, לאחר מכן ללידים ולאחר מכן סוגרים את העסקה איתם כלקוחות.

 

ככל שהצינור שלכם רחב יותר כך ההזדמנויות שלכם לסגור מכירות טובות יותר, צרו לקוחות ואז גשו לאותם לקוחות עם קמפיינים במייל של מכירות מצטברות. אם לקוח זה עתה רכש מוצר מכם, ואתם יודעים שיש לכם מוצר נלווה בעל ערך שיכול ללכת נפלא עם הרכישה שלו, אתם יכולים לארגן קמפיין מייל שירדוף אחרי העסק המצטבר הזה.

 

המפתח הוא תמיד לייצר קשרים בעלי ערך בין המוצרים או השירותים כך שהמכירות המצטברות יהיו אמיתיות. אחרת אתם הולכים להרגיז את הלקוחות שלכם. אם אינכם רוצים לעשות זאת ידנית בכל פעם, מה שלא כדאי לכם, תרצו ללמוד על קמפיינים מטפטפים לשיווק במייל.

 

4. קמפיינים מטפטפים.

 

קמפיינים מטפטפים במייל הם מיילים שיווקיים שאתם מגדירים מראש שמופעלים אוטומטית על אירועים. לדוגמה, כאשר אתם נרשמים לרשימת הדיוור של מישהו ומיד ומקבלים מייל ברוכים הבאים- זהו קמפיין מייל מטפטף שמופעל בעת ההרשמה. ייתכן ששבוע או שבועיים לאחר מכן תקבלו מייל על מוצר או שירות. זהו קמפיין מייל מטפטף מבוסס זמן.

 

הכל מבושל מראש, מתוכנת לתוך פלטפורמת מערכת ניהול תוכן שיווקי כדומגת Marketo או Eloqua, שאתם יכולים לשגר ולשכוח. אלו יכולים להיות משמעותיים בייחוד עבור טיפוח קשרים חדשים, הוספת עסק מצטבר או שמירה על קשר עם לקוחות שלא רכשו זה זמן מה.

 

5. האבקה צולבת.

 

מכירות שותפים הן מודל עסקי מצטבר נהדר שיכול לשרת גם אתכם וגם את הלקוחות שלכם אם אתם משלבים את העסק שלכם עם מותג אחר כמו שצריך.

 

לדוגמה, בנקודה השלישית ציינתי שעליכם להמליץ ללקוחות שלכם על מוצר או שירות רק בתנאי שהם באמת מתאימים לרכישה האחרונה שלהם. מה אם אין לכם משהו שיכול לעזור להם? דרך נהדרת להמליץ על משהו בעל ערך ועדיין לזכות בחתיכה של עסקה מצטברת היא להשתמש במכירות שותפים.

 

אם העסק שלכם הוא שותף עם מותג אחר, הוא יכול לעשות את אותו הדבר עבורכם ולשלוח לקוחות לכיוונכם כאשר יש התאמה טובה. זוהי דרך מצוינת לעשות עסקים בהאבקה צולבת ולהציע פתרון שלם לצרכי הלקוחות שלכם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.