9 ספטמבר 2015 | מערכת StartIsrael
הדבר הגדול הבא - 15 הסטארט-אפים בתחום ״האינטרנט של הדברים״

״האינטרנט של הדברים״ (IoT - Internet of Things) הוא התחום המדובר ביותר כיום בעולם הטכנולוגיה. התחום מחבר בין המידע הנאסף מכל מכשיר בו אנו עושים שימוש ומציע פתרונות טכנולוגים אישיים המבוססים על המידע הזה.

נשמע עתידני? הנה 15 דוגמאות לחברות סטרט-אפ הפועלות בתחום, הנמצאות בדרך הנכונה לשנות את עולמנו היום-יומי בעזרת טכנולוגיה זו:

 

KONEKT

חברה המספקת שירותים לבניית תשתית אינטרנטית המחברת בין כל המכשירים בהם אנו משתמשים, על מנת לאפשר לנו להתרכז בעבודה השוטפת במקום בשיתופיות בין מכשירים. Konekt מאפשרת למכשירים ׳לדבר׳ ובכך מצליחה ליצור פלטפורמה אחידה דרך תקשורת סלולרית מתמשכת, מכל מקום ובכל זמן לכל השותפים והעובדים, דרך גלובל סים-קארד המעלה את כל המידע לענן החברה לשם ניהולו השוטף.

 

TEMBOO

פיתחה תכנה המאפשרת לכל המפתחים לחבר חומרה לענן. הפלטפורמה של החברה מספקת לכל המפתחים דרך פשוטה ומהירה לחבר את מוצריהם לאינטרנט, ובכך החברה ממצבת את עצמה כצינור בין החמרה לתוכנה. באופן זה, בעתיד עשוי כל מפתח אפליקציות עבור בתים חכמים או עבור שימושים נוספים ב״אינטרנט של הדברים״ להשתמש בשירותי החברה על מנת לחבר את מוצריו לאינטרנט.

 

TempoIQ

מספקים פתרון לניהול המידע על בסיס פלטפורמה ניתוחית אותה פיתחו. הפלטפורמה מספקת פתרונות שונים לפי נפח וגודל החברה, ובכך היא אידיאלית עבור פיתוח דינמי המשתנה מתוקף העבודה של המשתמשים בשירות עבור אופטימיזציה של המוצר, או עבור יעילות העבודה.

 

thethings.iO

פלטפורמה המחברת בין המוצר של המפתח לאינטרנט, עוקבת, מנתחת ומייעלת את השימוש במוצר עבור המפתחים. הפלטפורמה מצמצמת את הצורך והזמן של פיתוח המוצר לשימושו באינטרנט ובכך מספקת שירות יעיל למפתחים.

 

Xively

חברה המספקת שירות כולל עבור ניהול העסק המחובר לאינטרנט. החברה מאפשרת חיבור נוח ומהיר לשירותי אינטרנט המאפשרים לכל מפתח לנצל את היתרונות של החיבור לאינטרנט. החברה משתמשת במידע האדיר הנצבר מניהול מוצרים באינטרנט על מנת לבצע אופטימיזציה לניהול המוצרים השונים.

 

SensorCloud

פלטפורמה המאפשרת העלאת מידע בלייב, ניתוחו והצגתו למפתחים תוך מתן הצעות לייעול ושדרוג. החברה מציגה גישה חדשנית לניתוח ומעקב אחר המידע ומספקת שירותי מידע מהענן עבור לקוחותיה.

 

PubNub

חברה המספקת שירותי רשת המאפשרים למשתמשים לבנות אפליקציות באותה הקלות שכיום בונים אתרי אינטרנט. הרשת מספקת תנועה דו-סטרית של מידע בלייב, נותנת אינדיקציות למפתחים על בעיות בזרימת המידע ומבטיחה זרימה מהירה, בטוחה וסגורה של מידע בתוך הרשת המסופקת על ידיהם.

 

Jibo

ג׳יבו הוא רובוט ביתי וידידותי המספק את כל הצרכים הביתיים. ג׳יבו יהיה חלק מהבית החכם, יחובר לכל המכשירים הביתיים וידע לתפעלם בפקודות קוליות של מפעיליו. ג׳יבו מזהה קולות, תזוזות ושינויים במרחב ובחיישנים השונים בבית ויודע להתריע, לשאול ולתפעל את כל מה שידרש ממנו. הכירו את ידידו החדש הטוב ביותר של האדם.

 

Vessyl

כוס חכמה שאוספת את כל המידע על מה שאנו שותים במהלך היום. המידע מנוהל באופן כזה שניתן לבדוק אותו בכל זמן, נותן חיווי ומספק הצעות לאורח חיים בריא. המידע נאסף ומנוהל בלייב ובכך מאפשר למשתמשים ניהול אורח חיים בריא בכל זמן.

 

Estimote

הביקון (Beacon) היא טכנולוגיה המאותת מידע לפי החיוויים המוגדרים על ידי מפעיליה. החברה מספקת את המוצר אותו ניתן לשים בכל מקום ובעזרת טכנולוגיית האיתות מתכתב עם כל הסמארטפונים העוברים לידו. בכך החברה מספקת מגוון עצום של אפשרויות לכל בעל עסק ומאפשרת לבצע פרסונליזציה של שירותים לפי המידע הנאסף.

 

Misfit Wearables

חברה המייצרת מוצרי טכנולוגיה לבישה לתעשיות הכושר והבריאות. מוצרים אלה יספקו בעתיד יותר ויותר מידע על הרגלינו ויאפשרו לחיות אורח חיים בריא יותר לאור המעקב אחר המידע המצטבר, ולהציעו לכל אחד ואחת מאיתנו באופן המותאם לנו אישית.

 

Edyn

מוצר האוסף מידע על כל המשתנים בגינתנו הפרטית ומספק מידע על הדרכים האופטימליות לניהול הגינה. המוצר מאפשר מעקב בלייב על המשתנים בגינה ובכך מספק גם שליטה ישירה על הגינה דרך האפליקציה בסמארטפון.

 

Thync

החברה פיתחה מכשיר לביש המשתמש בטכנולוגיה של זרמים חשמליים בעצימות ובתדירות נמוכה מספיק כדי ליצור שינויים נוירולוגים זמניים בכל משתמש/ת. הטכנולוגיה מספקת דרך בטוחה וחיצונית להשפיע על מצבי הרוח ללא צורך בשום התערבות כירורגית.

 

Moov

החברה מספקת טכנולוגיה לבישה העוקבת אחרי הפעילות הגופנית ומספקת מאמן אישי היודע בדיוק מהם האתגרים מולם ניצבים המשתמשים.

 

Tinitell

טלפון לביש לילדים המאפשר להם להתקשר עם אנשי קשר המתוכנתים מראש במכשיר. המכשיר גם עוקב אחר תנועות הילדים ומספק התראות להוריהם אודות מיקומם ומצבם.


 

גם לכם יש סטארט-אפ מהפכני בעולם ה-IoT? כעת יש לכם הזדמנות יוצאת דופן לעבוד בצמוד למובילי התעשייה ולהביא את המיזם לפריצת דרך משמעותית - ההרשמה למחזור הקרוב של האקסלרטור Vertical Engine בעיצומה - לפרטים נוספים והגשת מועמדות לחצו כאן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.