7 אוקטובר 2015 | מת'יו טורן
צייתו לחמשת דיברות הפייסבוק הללו להצלחה במדיה החברתית

תלונה נפוצה מפי יזמים היא שהם משתמשים בפייסבוק לעיתים קרובות אך אינם רואים מינוף כלשהו או טראפיק משמעותי בעקבות הפוסטים שלהם. אם אתם הולכים לקחת את הזמן ולהתאמץ להשיג שקעי מדיה חברתית כגון פייסבוק, אתם חייבים ללמוד את הטיפים הבסיסיים הדרושים להצלחתכם.

ישנו חוסר הבנה נפוץ לפיו אם אתם יודעים להשתמש בפייסבוק לשימושכם האישי, תדעו איך לנצל אותו לסטארט אפ או לעסק שלכם. דבר אינו יכול להיות רחוק יותר מהאמת, כפי שהוכיחו דפי פייסבוק כושלים רבים אי שם.

 

תלונה נפוצה מפי יזמים היא שהם משתמשים בפייסבוק לעיתים קרובות אך אינם רואים מינוף כלשהו או טראפיק משמעותי בעקבות הפוסטים שלהם. אם אתם הולכים לקחת את הזמן ולהתאמץ להשיג שקעי מדיה חברתית כגון פייסבוק, אתם חייבים ללמוד את הטיפים הבסיסיים הדרושים להצלחתכם.

 

הנה חמש דיברות פייסבוק שיזמים חייבים לבצע כדי להפוך את דפי העוקבים שלהם להצלחה במקום למדבר של תוכן.

 

1. תמונות מעל לינקים- תמיד.

 

הידעתם שכשאתם מפרסמים פוסט בפייסבוק, גם תמונה ממוזערת כבר תפורסם קודם עם סיכום קצר מצורף אליה? ברור שידעתם. נחשו מה? כל השאר יודעים את זה גם, וזו כנראה הסיבה לכך שאינכם מקבלים כמויות של הקלקות דרך הלינקים שלכם.

 

כשאתם שמים לינק בפוסט שלכם, נסו ללחוץ על ה-"X" בפינה הימנית העליונה של התמונה הראשונית כדי לסגור אותה ואז לחצו על אייקון התמונה כדי להוסיף את התמונה שלכם בגודל המלא, שכבר מותאמת. שימוש בתמונה בגודל מלא שאתם מעלים אל מול תמונת הלינק המוקדמת עוזרת להבדיל אתכם. תמונות תמיד אוספות יותר לייקים, תגובות, שיתופים והקלקות מאשר לינקים לבדם.

 

קיים גם הבונוס שבהעלאת תמונה משלכם שמבטיח שהיא שם, כי לעיתים קרובות התמונות שמאכלסות את הלינקים שבורות או לא רלוונטיות לסיפור. דבר נוסף שכדאי לזכור הוא שאם אתם קובעים מראש את הפוסטים שלכם באמצעות כלים כמו Hootsuite, המערכת משתמשת בתמונות המוקדמות ללינקים, כך שתצטרכו להעלות את התמונות דרך הדאשבורד של Hootsuite באותו אופן כמו לפייסבוק אם אתם רוצים שהתמונה המקורית שלכם תופיע.

 

זכרו, תמונות מעל לינקים בכל פעם.

 

2. תמונה + ציטוט = המרכיב הסודי.

 

לא משנה באיזה עסק אתם נמצאים, תוכלו למצוא ציטוטים מדהימים שיעזרו לכם לתמוך בחזון שלכם. כשאתם משלבים את הציטוטים הללו עם תמונה, אתם מקבלים את הגביע הקדוש של פוסטים בפייסבוק.

 

אנשים אוהבים ציטטות. זהו התוכן המשותף ביותר באינטרנט. ישנם חשבונות אינסטגרם שלמים עם מיליוני עוקבים שרק מפרסמים ציטוטים שעובדו לתמונות מרהיבות. זוהי דרך נהדרת להגביר תגובות, לייקים ושיתופים לפוסטים בעמוד שלכם.

 

נסו להשתמש במעצבים ב- Fivrr.com כדי לבנות כמה תמונות יפות או עשו זאת בעצמכם עם גירסה חינמית או משודרגת של PicMonkey.com.

 

3. זה או זה, כן או לא.

 

משתמשי מדיה חברתית אוהבים שאלות ולתת את דעתם. חישבו על כמה מקמפייני התוכן הוויראלי המוצלחים ביותר באינטרנט ששאלו שאלה פשוטה כמו, "מי לבשה את זה טוב יותר?" או "שיק או שוק?".

 

העסק שלכם לא חייב להיות קשור לאופנה כדי לבצע את הטקטיקה המצליחה הזאת נכון. מסגרו הצעות שירות עם שאלות פשוטות כדוגמת, "הייתם מעדיפים את זה או את זה?" וכמובן, נצלו את דיברה מספר אחת וצרפו תמונות השוואה זו לצד זו של השאלה שאתם מציגים.

 

בכך שתשאלו שאלות פשוטות המצריכות תשובות קלילות וקצרות, במיוחד אם הן מפורסמות לצד יצירה ויזואלית כלשהי, תראו איך הפוסט שלכם עף לשמיים.

 

4. בקשו עזרה.

 

נמשיך עם אותו קו של שאלות פשוטות, לעיתים קרובות בקשת עזרה פשוטה מקהל הפייסבוק שלכם תניב תוצאות גדולות. אנשים אוהבים להציע את דעתם וכשאתם מבקשים עזרה בקבלת הלטה כלשהי עבור המשרד, המוצר או השירות או כל דבר בעצם, תקבלו הרבה השתתפות.

 

בסופו של דבר, זה מה שרוב דפי הפייסבוק המוצלחים עוסקים בו: חברות בקהילה. אם אתם מנסים ליצור שבט מוצלח דרך דף הפייסבוק שלכם, שימו לב שאתם מבקשים את עזרת משתמשי הפייסבוק שלכם בדרך.

 

5. המשיכו את השיחה.

 

כשהמשתמשים שלכם מגיבים, עושים לייק או משתפים, איך אתם עושים להם פולו אפ? אתם רוצים לוודא שאתם ממשיכים את השיחה באזור התגובות עבור כל האינטראקציות שאתם מקבלים מאחרים, אפילו תגובות שליליות (אלא אם כן הן פוגעניות, שאותן אתם צריכים למחוק כדי לשמור על ביטחון הקהילה).

 

אם תשמרו על שיחה מתמשכת עם המשתמשים שלכם, תבנו שבט בריא וחסון יותר שיעזור ויתרום להצלחת דף הפייסבוק שלכם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.