14 אוקטובר 2015 | מערכת StartIsrael
סטארטאפ בשבוע: הכירו את צוות AllBe1

המוצר שלנו ייחודי בכך שמצליח לשלב הרבה סנסורים בתוך קפסולה קטנה הנקראת AllBe1. המוצר ממקשר עם הטלפון החכם בממשק בלוטות מסוג BLE ומכיל מגבר להגדלת הטווח. מה שמקבל המשתמש זה הרבה יישומים לשימוש אישי, כשבכל זמן יכל לבחור את היישום הנדרש.

מי אנחנו:

 

אנחנו 4 יזמים שעומדים מאחורי המוצר AllBe1 כפתור חכם כסייען לבטיחות אישית.

 

עופר לוגסי, הוגה ויזם המוצר, מהנדס חומרה בעל למעלה מ 10 שנות ניסיון בפיתוח מוצרים טכנולוגיים, אחראי על האיפיון הטכני והתכנון החשמלי של המוצר.

 

צבי רוזנפלד, מהנדס בעל ניסיון עשיר של ניהול מפיצים ושווק של מוצרים עתירי טכנולוגיה, תפקיד אחרון היה בטקסס אינסטרומנטס, יצרן בינלאומי של שבבים. צבי  אמון על תחום הפיתוח העסקי/ הפצה/ שווק. 

 

דותן ווזה, מעצב תעשייתי ,בעל 20 שנות ניסיון בתכנון ופיתוח מוצרים עתירי טכנולוגיות. אחראי על עיצוב המוצר, התכנון מכני של המוצר וייצירת תבניות היציקה לכל חלקי הפלסטיקה.

 

אהוד דרין, מהנדס תוכנה, בעל 20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנה ועיבוד וניתוח אותות. אהוד אחראי על הממשק בין המוצר לבין הסמארטפון.

 

 

מה אנחנו מחדשים:

 

המוצר שלנו ייחודי בכך שמצליח לשלב הרבה סנסורים בתוך קפסולה קטנה הנקראת AllBe1. המוצר ממקשר עם הטלפון החכם בממשק בלוטות מסוג BLE ומכיל מגבר להגדלת הטווח. מה שמקבל המשתמש זה הרבה יישומים לשימוש אישי, כשבכל זמן יכל לבחור את היישום הנדרש.

 

הפעלת היישום הינה פשוטה ביותר, רק לחיצה על הצלמית (אייקון) הנבחר במסך הטלפון. אנחנו מספקים שמונה יישומים, אך מפתחים עצמאיים שקנו מער' פיתוח ייחודיות, ימציאו וידחפו לשוק עוד מגוון של יישומים מעניינים.

 

AllBe1 מכיל ישומים חכמים כמו: לחצן מצוקה שמשדר את מיקומי, גלאי נגד גנבים בדומה לגלאים הביתיים, גלאי מרחק לאתראה אם הילד הקטן מתרחק ממני או לאיתור הכלב שלי. אתראה כנגד שיכחת תינוק ברכב, גלאי קרינת שמש- שומר לא להשרף בשמש, אתראה בניסיון לגנוב את המכונית או בפגיעה במכונית בזמן חנייה. אתראה כאשר טמפ' החדר של ילדי יורדת או עולה מעל טווח שהוגדר. לחצן "מצא היכן הטלפון שלי".

 

אז מה מיוחד אצלנו? כל זה ועוד בתוך מוצר קטן, סוללה נטענת והפעלה פשוטה ללא ידע טכני נדרש. גילינו מהלקוחות דרישה לקבל את המידע גם כאשר הם לא נמצאים בבית/במשרד. לכן, פיתחנו גם מוצר משלים Dongle שמעביר את ההודעות של AllBe1 למשתמש על גבי רשת הדוא"ל. פתרון זול ומהיר שלא מחייב חיבור יקר לענן.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

 

אינטגרציה של כל הגלאים בתוך כפתור קומפקטי ומעוצב להפליא. בכל גלאי נגד גנבים יש עדשה ובד"כ מבחינה מכנית הוא גדול. פה פיתחנו פתרון ייחודי המאפשר להכניס הכל בנפח קטן. 

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

 

המוצר שלנו נוח לשימוש, נותן הרבה במחיר הוגן. במקום לרכוש הרבה מוצרים בעלי פונקצייה אחת, ניתן להנות מהגמישות של AllBe1. כעת אנחנו בתהליך של גיוס כסף בפלטפורמה אינדיגוגו.  אנחנו מאוד מעודדים מהמשוב שמקבלים מקהל התומכים. הם "מצביעים ברגליים" או יותר מדוייק לומר באמצעות כרטיס האשראי. נוכחנו שהרבה אנשים מזמינים יותר מיח' אחת, כך שמייעדכם לשימוש אישי בתיק, בבית, ברכב, במשרד ועוד.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

 

הלקוחות. מוצר חכם ככל שיהיה לא שווה ללא לקוחות מרוצים. שלושת אלפי ההזמנות שקיבלנו עד היום הם הדלק שלנו להמשיך לפתח ולשכלל את המוצר.

 

 

רצינו לומר תודה ל...

 

אורן סימניאן, הנציג הישראלי של אינדיגוגו בארץ על עזרתו מול החברה. תודה גם לרן קורי, מנהל הקמפיין והמדיה שלנו על תרומתו להצלחת הקמפיין.

 

 

בעוד שנה מהיום אנחנו:

 

נהייה עם רשת מפיצים בעשר מדינות ועם מוצר חדש המתבשל בתנור.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

 

המפתחים העצמאיים יביאו לשוק יישומים חינמיים מפתיעים שיפעלו בטלפון מול AllBe1.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

 

[email protected]

[email protected]

https://goo.gl/7vRq78

www.allbe1.com

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.