15 אוקטובר 2015 | מורן בן עטר
סופ"ש חברתי עם TechForGood Rally

TechForGood Rally, אקסלרטור שמטרתו להוביל את תחום ה-Social-Tech בישראל. מדובר ביזמים שעושים שימוש יצירתי בטכנולוגיה לצורך מתן פתרון יעיל לבעיות חברתיות. כל הסטארטאפים שמתקבלים לתוכנית הם בעלי שורת רווח כפולה – כלכלית וחברתית.


מי אנחנו

 

TechForGood Rally, אקסלרטור שמטרתו להוביל את תחום ה-Social-Tech בישראל. מדובר ביזמים שעושים שימוש יצירתי בטכנולוגיה לצורך מתן פתרון יעיל לבעיות חברתיות. כל הסטארטאפים שמתקבלים לתוכנית הם בעלי שורת רווח כפולה – כלכלית וחברתית. היזמים של האקסלרטור הם TechForGood ומינגה, שמתמחה בפיתוח יזמויות חברתיות, וגייסנו גופים מובילים במשק כשותפים שמלווים באופן שוטף את היזמים ואותנו – בנק לאומי, תנובה, מגדל, עמותת כתף לכתף, הג'וינט, שגרירות בריטניה בישראל ועוד. משרד עורכי הדין שיבולת ושות' ופירמת רואי החשבון EY מלווים את התוכנית ואת היזמים.

 

 

מה אנחנו עושים

 

התוכנית בת כ-4 חודשים, היא מתקיימת ב-Impact Hub TLV ומותאמת אישית לכל מיזם. המשמעות היא בניית יעדים אותם כל סטארטאפ רוצה להשיג במהלך התוכנית, כל צוות מקבל ליווי אישי מצוות ייעודי על פי צרכיו – מקרב השותפים העסקיים שלנו ומדמויות מובילות בעולם ההייטק. בנוסף, לאורך התוכנית נחשפים היזמים למומחי תוכן רבים שנותנים הרצאות ושעות ייעוץ ייעודיות בתחומי המומחיות שלהם. לאורך התוכנית מתקיימים מספר אירועי חשיפה ו-networking עם משקיעים, קרנות ובעלי עניין. הסטארטאפים משלמים דמי רצינות סמליים והתוכנית לא לוקחת equity.

 

 

הערך מוסף שלנו

 

תוכנית ייחודית בישראל לקידום תחום ה-Social-Tech, אשר מושך עניין רב של משקיעים, של ארגונים חברתיים, קרנות פילנתרופיות ושל גופים ממשלתיים. כל מחזור של התוכנית מתמקד בנושאים חברתיים מסוימים. כך לדוגמה המחזור הקרוב יתמקד בכלכלה שיתופית, ב-food-tech, בכלים טכנולוגיים לצמצום פערים ולמלחמה בעוני ובפתרונות לאוכלוסייה המבוגרת. הערך המוסף ליזמים בתחומים אלו הוא הגישה לחברות ולגופים מומחים לתחומים אלו (תנובה, מגדל, בנק לאומי, כתף לכתף ועוד). בנוסף, התוכנית עובדת באופן צמוד עם משקיעי אימפקט שמתמקדים בתחום ה-Social-Tech.

 

 

שורת הרווח החברתי/קהילתי/מקומי שלנו

 

מלכתחילה סטארטאפים שאליהם התוכנית פונה הם כאלו שלצד התשואה הכלכלית שלהם ישנה גם תשואה חברתית, ישירה ומדידה. כל המיזמים שלנו פותרים צורך חברתי מוגדר, לא רק בישראל אלא בעולם כולו.

 

 

במה אנחנו הכי גאים

 

ביזמים שמגיעים אלינו, שבחרו תחום מתפתח והם רותמים את כישרונם הרב כדי לפתח כלים טכנולוגיים אשר פותרים סוגיות חברתיות ותורמים להפיכת העולם למקום שטוב יותר לחיות בו. אנחנו גם גאים להיות חלק מקהילת ה-Social-Tech המתפתחת בישראל - בשותפים שלנו ובמנטורים שמאמינים בנו ובחזון. וכמובן בצוות שלנו שעובד לילות כימים לייצר את התכנים והערך המוסף הכי טובים שיכולים להיות.

 

 

אנחנו לא נחים על זרי הדפנה ועובדים במרץ על...

 

זהו המחזור השני שייפתח בסוף אוקטובר והפקנו המון לקחים מהמחזור הקודם, תמיד דואגים להכניס עוד אנשים למעגל השותפים, המנטורים והמומחים שלנו. דואגים לייצר ערך משמעותי ליזמים. אנחנו מאוד ממוקדים בלהרחיב את מעגל משקיעי האימפקט הישראלים ובחשיפת התוכנית למשקיעים בינלאומיים.

 

 

מי הם שחקני הנשמה שתורמים להצלחה שלנו

 

השותפים שלנו (תנובה, מגדל, לאומיטק, כתף לכתף, שיבולת, EY, ג'וינט אשל ועוד), הצוות שלנו וכל מי ששותף לתהליך מבחינה מקצועית, לוגיסטית תפעולית ובכלל.

 

 

מי מתאים לשחק אצלנו בנבחרת

 

אנחנו מחפשים יזמים שיש להם סטארטאפ טכנולוגי אבל עם השפעה חברתית, סטארטאפים שיש להם צוות חזק, שיש להם רעיון שיכול לעמוד בתנאי השוק וכאלה שאנחנו מרגישים שנוכל לעזור להם בצורה הטובה ביותר.

במחזור הקרוב בחרנו להתמקד ב- 4 מסלולים עיקריים:

- כלכלה משתפת

- פתרונות לאוכלוסייה המבוגרת

- צמצום פערים חברתים וכלכליים

- פתרונות בתחום הרכיבים ובתהליכים בייצור מזון במטרה לספק לצרכנים תזונה בריאה יותר

 

 

 

האליפות בשבילנו היא...

 

לקדם את תחום ה-Social-Tech בישראל ולחשוף את היזמים שלנו לעולם שמחפש לעשות שימוש בטכנולוגיה כדי לפתור סוגיות חברתיות. אנחנו עומלים כדי להגדיל את המודעות לתחום וכמובן לראות שהסטארטאפים שעברו אצלינו בתוכנית מצליחים, עובדים ותורמים לעולם.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר

 

בימים אלו אנחנו עובדים על גיוס המיזמים, מוזמנים להיכנס לאתר שלנו http://techforgoodrally.com/ ולקרוא עוד על התוכנית ועלינו ולהגיש מועמדות למחזור הקרוב. ההרשמה הינה עד ה- 30.9.15

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.