22 אוקטובר 2015 | עליסה מרטין
"אני חייב להגיד שהיכולת לשלב בין עבודה תובענית ובין האפשרות לבלות זמן איכות עם משפחתי בהחלט מהווה הישג מבחינתי" - קרן זוית - רו"ח תמיר בוקאי VBIR

היזם הצעיר לא תמיד לוקח בחשבון את הצורך בליווי מקצועי נכון. לא הכל מסתכם ברעיון ויישומו. ישנם הרבה תחומים מסביב אשר השפעתם על הצלחת העסק מהותית.

מי אתה?  

תמיר בוקאי, מתגורר בראשון לציון בן 32, אב ל-3 בנות, נשוי לשירן. בעל תואר שני MBA התמחות במימון מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל, רואה חשבון. כיום שותף במשרד רואי-החשבון VBIR.

 

 

מה השורה הכי מעניינת בקורות החיים שלך?

התשובה תתחלק לשניים. החלק הראשון קשור בהפיכתי לאב ל-3 בנות מקסימות בתוך 15 חודשים. כאשר בתי הבכורה הייתה בת 7 חודשים התבשרנו כי אשתי בהריון, הלכנו לבדיקה ונאמר לנו שהכל תקין. לאחר שלושה שבועות חזרנו להמשך מעקב ואז תוך כדי הבדיקה ציין הרופא כי יש לו חדשות בשבילנו וכי יש לנו תאומים.

החלק השני קשור לעבודתי במשרד רואי-החשבון VBIR. בשנת 2009 התחלתי את עבודתי במשרד כמתמחה. לאורך הזמן זכיתי לשבחים על תפקודי, אך לא עלה על דעתי כי תוך פחות מ-5 שנים יציעו לי להיות שותף במשרד VBIR.

 

 

מי פתח לך את הדלת למקצוע ?

אני חייב לציין את אבי, "האני מאמין" שהעביר לי לאורך כל שנות חיי, מאז היותי ילד קטן, הוא שחשוב ללמוד מקצוע ישים אשר רלוונטי לכל תחום ומאפשר חשיפה גדולה להרבה תחומים בשוק.

 

 

איפה תמצאו אותי:

את מרבית שעותיי בעבודה אני מבלה במשרדים של VBIR, במגדל רוגובין תדהר ברמת גן. במהלך היום תמצאו אותי הרבה מחוץ למשרד, בפגישות אצל לקוחות.

 

 

כך נראה יום העבודה הטיפוסי שלי:

השכמה ב-5:30 בבוקר, פיזור לגנים ב-07:00,  הגעה לעבודה, מעבר על משימות היום, חלוקת מטלות ומעבר לפגישות ומענה שוטף. חזרה הביתה לרוב סביב השעה 18:30, אז אני מבלה זמן איכות עם משפחתי עד שעות השינה של הקטנות. לאחר מכן, לרוב, אני חוזר בשעות הערב המאוחרות למענה שוטף ללקוחות אשר לא הספקתי במהלך היום.

 

 

כשאני לא עובד (אם בכלל), אני...

מבלה עם משפחתי, רואה סרט טוב. אנחנו משתדלים בשעות הפנאי לצאת מהבית לפארקים השונים כדי לתת את מירב תשומת הלב למשפחה.

 

 

נקודה בקריירה שאני גאה בה:

האמון הרב שניתן בי, למרות שנותיי המועטות במקצוע, להיות שותף במשרד רואי-החשבון VBIR ולהוביל יחד עם שותף נוסף את תחום ההיי-טק במשרד, תחום שאנו מאוד גאים בו ומוכוונים לקהל לקוחותיו.

 

 

ההישג הכי גדול שלי עד היום:

אני חייב להגיד שהיכולת לשלב בין עבודה תובענית ובין האפשרות לבלות זמן איכות עם משפחתי בהחלט מהווה הישג מבחינתי. אני משתדל בסופי שבוע להתנתק מהעבודה ולהקדיש את הזמן בעיקר למשפחתי.

 

 

טיפ ליזמים:

לא לוותר, לדבוק במטרה ולהגיד לעצמך שתגיע לאן שאתה שואף ולא משנה כמה קשה וכמה נפילות יהיו בדרך.

 

 

הטעות הכי גדולה של יזמים מתחילים:

היזם הצעיר לא תמיד לוקח בחשבון את הצורך בליווי מקצועי נכון. לא הכל מסתכם ברעיון ויישומו. ישנם הרבה תחומים מסביב אשר השפעתם על הצלחת העסק מהותית.

 

 

קצת פרגון למתחרים שלי- אני מעריך מאוד את...

משרד רואה החשבון E&Y. קיימים מקרים של עבודה משותפת שלנו עם משרד זה והייתי שמח לפרגן על המקצועיות של חברי הצוות איתם אני עובד.

 

 

פינת ההימורים- תחומים שיעשו את זה השנה ובגדול:

תחום ה-IoT הינו אחד התחומים החמים במשק ולדעתי מצפים לנו אין סוף רעיונות חדשים אשר ישפרו את איכות חיינו בשנים הקרובות. ב-VBIRאנו משתדלים להישאר מעודכנים במתרחש בעולם ההיי-טק ואנו גאים ביכולתנו להיות בית חם ליזם הצעיר, בכל ההיבטים הפיננסים הנדרשים לו בהקמת המיזם ותפעולו השוטף.

 

 

תמיד יש פסגה יותר גבוהה. השאיפה הבאה שלי היא... 

להיות אב ובעל הכי טוב שאני יכול ולהמשיך להתקדם ולהשתפר מקצועית ולהביא את משרד VBIRלמקומות חדשים וטובים עוד יותר.

 

 

אפל/ אנדרואיד?

אנדרואיד

 

 

ההומפייג' שלי:

Google

 

 

דברו אליי:

[email protected]

www.vbir.co.il

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.