25 נובמבר 2015 | מערכת StartIsrael
קהילה ישראלית - Hubanana בית לסטארט-אפים ברעננה

מתחם Hubanana ברעננה, חרט על דגלו להציע מקפצה ליזמים בתחילת דרכם. הקהילה הוקמה על ידי מנהלת העסקים של עיריית רעננה ובהובלת עידן מאיר, יזם בעצמו, במטרה להפוך לבית ליזמים ולסטארט-אפים באזור השרון.

השבוע בקהילה ישראלית נבקר בפנינת השרון כדי להכיר את קהילת Hubanana ברעננה - בית לסטארט-אפים ויזמים מאזור השרון.

 

 

 

הקהילה שלנו

מתחם Hubanana הוא בית לסטארט-אפים ברעננה, שחרט על דגלו להציע מקפצה ליזמים בתחילת דרכם. הקהילה שלנו מורכבת משני חלקים: החלק הראשון הוא היזמים החברים בהאב- המקבלים מקום פיזי בו הם יכולים לעבוד (כולל כל התנאים הנלווים), Office Hours, מגוון הרצאות וכמובן ערך רב מהישיבה בחלל משותף ושיתוף פעולה בין היזמים. החלק השני הוא החברים שלנו בקבוצת הMeetup- בכל שבוע בימי רביעי מתקיימות הרצאות שפתוחות לקהל הרחב במגוון תחומים אשר לכולם זיקה ליזמות.

 

 

מדוע בחרנו להקים את הקהילה דווקא היכן שהוקמה

הקהילה הוקמה על ידי מנהלת העסקים של עיריית רעננה.

כיום רוב מתחמי העבודה המשותפת נמצאים בעיקר באזור תל אביב, לכן הרציונל מאחורי הקמת הקהילה ברעננה היא לתת מענה גם ליזמים הנמצאים באזור השרון.

 

 

הייחוד בקהילה שלנו

Hubanana היא מיזם השייך לעיריית רעננה, מה שהופך אותו ללא מטרות רווח. המטרה שעומדת תמיד לנגד עינינו היא להיות לעזר לכל אדם המתעניין בתחום ולתת את מיטב הכלים על מנת שיוכל להתפתח ולהביא לידי ביטוי את היזם שבו. הייחוד בקהילה שלנו היא שהיא פתוחה לכולם- בין אם אתם יזמים, משקיעים או סתם מתעניינים.

 

 

 

 

המשמעות של להיות קהילת יזמות בישראל

קהילת יזמות היא קהילה של אנשים שרוצים להפוך משהו למשהו טוב יותר. כל הזמן מחפשים איפה אפשר לשפר, מה אפשר לעשות, איך אפשר לעזור. מכאן, להיות קהילת יזמות מבחינתנו אומר קודם כל לעזור לאנשים להגשים חלום, ולאחר מכן לעזור להם להפוך את החיים של כולנו לטובים יותר smiley

 

 

קהילה מפרגנת

אנחנו רוצים לפרגן לקהילה ההרצליינית של האקסלרטור HAC. תאיר קובלסקי וכן הצוות המדהים שלה עושים עבודה נפלאה בקידום העולם היזמי לתוך העולמות המוניציפאליים, ובאופן כללי משתפים איתנו המון פעולה בהפרחת הרוח היזמית של אזור השרון. תל אביב - מאחוריכם!

 

 

כדאי לכם לעקוב אחרי הפעילות שלנו

בכל שבוע בימי רביעי מתקיימת הרצאה הפתוחה לקהל הרחב. אנחנו מאמינים כי מעבר להזדמנות מצוינת לNetworking על בסיס שבועי- הרצאות הן דרך מעולה ללמוד עוד על יזמות, להבין את התחום מעט יותר, להרחיב אופקים וכמובן ליהנות. אז כדאי להצטרף לקבוצת הMeetup שלנו, לראות איזה הרצאות מעניינות אתכם ולהגיע!

בנוסף, כדאי לעקוב אחר אירועים מיוחדים שמתקיימים בHub (למשל- אירועים אחרונים שהתקיימו הם Pitch Night יחד עם קרן toDay, הרצאה משותפת של רון גורה מקרן Aleph עם Wize ועוד).

 

 

 

 

שמרו על קשר

ניתן להצטרף לעמוד הפייסבוק שלנו (Hubanana)  ולקבוצת הMeetup שלנו על מנת לעקוב אחר המיטאפים הקרובים (חפשו Meetup Hubanana). בנוסף אנחנו מזמינים אתכם לבקר באתר שלנו Hubanana.com.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.