2 דצמבר 2015 | מערכת StartIsrael
קהילה ישראלית - EcoMotion

קהילת EcoMotion הוקמה במטרה לקדם את פיתוחה של פעילות יזמית רחבה בתחום התחבורה החכמה ולמצב את ישראל כסביבת פיתוח וניסוי אטרקטיבית בתחום. ​הקהילה מספקת פלפטפורמה ליזמים וסטארטאפים בתחום התחבורה החכמה, ויוצרת קשרים ביניהם לבין גורמים שונים בתחום: תעשיית הרכב, תעשיית ההייטק, האקדמיה, הממשלה, משקיעים פרטיים וכו'.

והשבוע קהילה ישראלית תוך כדי תנועה עם EcoMotion - קהילת יזמות שמתמקדת בפיתוח תחום התחבורה החכמה.

 

 

הקהילה שלנו

קהילת EcoMotion הוקמה במטרה לקדם את פיתוחה של פעילות יזמית רחבה בתחום התחבורה החכמה ולמצב את ישראל כסביבת פיתוח וניסוי אטרקטיבית בתחום.

הפעילות מבוססת על קיומם של רצף אירועים, בדגש על אירוע מרכזי שנתי אחד בעל אופי של Unconference. האירוע כולל הרצאות של המשתתפים וסדנאות חדשנות טכנולוגית.

האירועים במשך השנה כוללים סדנאות מקצועיות, חשיפה לטכנולוגיות חדשות, מפגש עם מובילי שוק ומשקיעים ועוד. משתתפי האירועים מגיעים מכלל הארגונים השונים מתחום התחבורה החכמה: ממוסדות האקדמיה, חברות רב לאומיות מהתעשייה, גופים ללא מטרות רווח, וכו'.

הקהילה הוקמה על ידי המכון הישראלי לחדשנות בשיתוף מנהלת תחליפי הדלקים במשרד ראש הממשלה.

בנוסף, הקהילה כיום גם מפעילה אקסלרטור לתחבורה חכמה בשיתוף המכון לחדשנות תחבורתית, באוניברסיטת תל אביב.

 

 

 

מדוע בחרנו להקים את הקהילה דווקא היכן שהוקמה

הקהילה הוקמה על מנת לתמוך בפעילות היזמית בתחום התחבורה החכמה כדי ליצור מסה קריטית של פעילות ולשווק את הפעילות הזו בעולם.

בארץ, פעילויות הקהילה מתקיימות בעיקר במרכז הארץ משום שרוב היזמים והסטארטאפיסטים נמצאים בא​זור. משלחות בינלאומיות רבות מגיעות לפה, וזו דרך מעולה לחשוף אותן לפעילות שלנו ולסטארטאפים השונים. כמו כן אנו עובדים בקשר קרוב עם עיריית ת"א. 

 

 

הייחוד בקהילה שלנו

קודם כל, אנחנו קהילה שמתמקדת ומתמחה בתחבורה חכמה.

​האירועים השונים שלנו פונים בעיקר ליזמים בתחום התחבורה החכמה, כמו השתתפות בתערוכות, האקתונים, צ'אלנג'ים וכד'.

אנו עורכים מספר סדנאות במהלך השנה, אותן אנו מקיימים על פי הצורך שעולה מחברי הקהילה. למשל בשבוע הבא נקיים סדנה בנושא רגולציה בהשתתפות המדען הראשי במשרד התחבורה, סגנית ראש עיריית ת"א וממונה על התחבורה, וכן מפגש עם מומחית בתחום הרגולציה הממשלתית שתיתן טיפים לסטארטאפים בנושא הרגולציה הממשלתית. כמו כן, משלחות רבות מכירות אותנו ואת הפעילות שלנו. על כן, כאשר הן מגיעות לארץ ומעוניינות לפגוש סטארטאפים בתחום התחבורה החכמה, הן פונות אלינו על מנת שנעשה להם היכרות עם סטארטאפים רלוונטים.

 

 

 

המשמעות של להיות קהילת יזמות בישראל

לתמוך בכלל השחקנים בתחום, תוך יצירת קשרים משמעותיים בין היזמים שחברים בה לכלל השחקנים.

קהילת EcoMotion מספקת פלפטפורמה ליזמים וסטארטאפים בתחום התחבורה החכמה, ויוצרת קשרים ביניהם לבין גורמים שונים בתחום: תעשיית הרכב, תעשיית ההייטק, האקדמיה, הממשלה, משקיעים פרטיים וכו'.

אנו תמיד מחפשים לקיים שיתופי פעולה וקשרים עם גופים חדשים, זאת על מנת לקדם ולפתח הן את האקוסיסטם הישראלי והן לעזור לסטארטאפים ויזמים בתחילת דרכם לקדם את המיזם שלהם, לפתוח בפניהם אפשרויות חדשות וכמובן ליצור קשרים חדשים.

בנוסף, כחלק מהפעילות יש לנו גם אקסלרטור תחבורה חכמה בשיתוף עם אוניברסיטת ת"א, שנועד להאיץ את תהליך הפיתוח של ​הסטארטאפים שמתקבלים אליו. בין 5-7 חברות מתקבלות בכל מחזור והן זוכות להשתתף בתכנית בת שלושה חודשים הכוללת: 100 אלף ש"ח, אזור עבודה במשרדים שלנו, ליווי מנטורים ועוד.

אנו רואים חשיבות רבה בתמיכה ביזמים בכלל ובעולם התחבורה בפרט ועל כן תמיד מעודכנים בנעשה בעולם זה ובאפשרויות השונות אשר מוצעות לסטארטאפים בתחום.

 

 

קהילה מפרגנת לקהילה

יש את הקהילות שהם חלק מהמכון הישראלי לחדשנות - Ed.il, Well.Be.

ויש המון קהילות חדשנות שפועלות בארץ ואנו מנסים לשתף פעולה עם כולן.

 

 

כדאי לכם לעקוב אחרי הפעילות שלנו

אם אתם בתחום התחבורה - זה המקום להכיר יזמים, חברות בינלאומיות, אנשי רגולציה, אקדמיה, משקיעים ועוד כדי לפתח את הפעילות שלכם.

הקהילה שלנו הוקמה על מנת לפתח ולמצב את ישראל כמקום מרכזי ובעל חשיבות בתעשיית התחבורה החכמה. על כן, אנו בקשר עם בכירים בתעשיות הרכב, משקיעים ועוד.

כל יזם בתחום התחבורה החכמה שמעוניין לקדם את הסטארטאפ שלו, להיחשף לאירועים רלוונטים, להכיר אנשים נוספים בתחום - הן יזמים והן משקיעים - EcoMotion זה המקום שבו הוא יוכל לעשות את כל זה.

בנוסף, אקסלרטור התחבורה החכמה של EcoMotion ואוניברסיטת ת"א, הוא היחיד בארץ ומבין שניים בעולם שמתמקד רק בתחום התחבורה החכמה. על כן אם יש לכם רעיון בתחום אנו יותר ממליצים ליצור עמנו קשר.​

 

 

 

שמרו על קשר

קודם כל, אנחנו תמיד שמחים להכיר יזמים חדשים ושחקנים חדשים בתחום התחבורה החכמה. אז אל תהססו לפנות אלינו.

​ניתן להיות אתנו בקשר במספר דרכים:

ליצור קשר עם מור, אחראית קשרי הקהילה שלנו במייל:  [email protected]

​אנו מזמינים אתכם להצטרף לעמוד הפייסבוק שלנו כדי להיות מעודכנים בחידושים ובפיתוחים בעולם התחבורה וכן באירועים השונים בקהילה.

בנוסף, אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו כדי ללמוד עלינו קצת יותר וכמובן לקבל את הניוזלטר שלנו, שבו מופיעים האירועים וההזדמנויות עבור חברי הקהילה.​

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.