8 דצמבר 2015 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Wooof

הכול התחיל בשיחת סלון, בבית מלא בכלבים, על "איך זה שעדיין לא יצרו אפליקציה מוצלחת לבעלי כלבים? איך זה שיש את instegram ו - waze, אבל אין שום דבר מוצלח שנותן לנו, כבעלי כלבים את הכל במקום אחד?" אז החלטנו ללכת על זה- חבר'ה צעירים עם המון אהבה לכלבים ולטכנולוגיה, ניסיון בסטארטאפים ובפיתוח עסקי - ויצאנו לדרך עם Wooof

מי אנחנו

הכול התחיל בשיחת סלון, בבית מלא בכלבים, על "איך זה שעדיין לא יצרו אפליקציה מוצלחת לבעלי כלבים? איך זה שיש את instegram  ו - waze, אבל אין שום דבר מוצלח שנותן לנו, כבעלי כלבים את הכל במקום אחד?"

אז החלטנו ללכת על זה- חבר'ה צעירים עם המון אהבה לכלבים ולטכנולוגיה, ניסיון בסטארטאפים ובפיתוח עסקי - ויצאנו לדרך: יעל ברויטמן, מנהלת את Wooof בישראל, עם רקע בשיווק ובפיתוח עסקי בינלאומי, לקחה את המושכות על ניהול הפיתוח והפעילות בארץ; סרגיי מזור- מנכ”ל של חברה ברוסיה, עם המון ניסיון בניהול פרויקטים ועם קשר לעולם הכלבנות הרוסי, מנהל את האופרציה הגלובלית ואת הסניפים בסנט פטרסבורג ובמוסקבה; דניאל בראל, עם ניסיון בייעוץ עסקי, בסטארטאפים ובפיתוח עסקי בינלאומי, הניע את התהליך, הוא היזם והיו”ר; ופז דוידוביץ' ועודד שושן מחברת פיתוח האפליקציות מאנקיטק אמונים על האפיון, העיצוב והפיתוח.

 

 

מה אנחנו מחדשים

Wooof הנה פלטפורמה סלולארית אשר מחברת בין בעלי כלבים לבעלי כלבים אחרים, ולנותני שירותים, ויוצרת שילוב אידאלי בין עולמות תוכן ושירותים לקהילה. עם Wooof המצאנו את הפלטפורמה המושלמת לכל מי שיש לו כלב: רשת חברתית, שיתוף, מעקב GPS ותוכן איכותי ומועיל. הכול באפליקציה אחת, נוחה לשימוש, שיוצרת חווית משתמש חדשה לכל בעלים של כלב. עד היום, אין אף אפליקציה ייעודית לבעלי כלבים אשר מעניקה את כלל התכונות שיש ב Wooof. הייחודיות של Wooof היא בחוויית משתמש שמאפשרת לכל משתמש ליהנות בדיוק ממה שמעניין אותו - בלי להיות מוצף במידע או בשירותים לא רלוונטיים.

 

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

לרתום את בעלי הכלבים ונותני השירותים יחד ליצירת חווית גידול כלבים אידאלית ונעימה. השילוב הנכון בין נותני שירותים איכותיים ואגרגציה של שירותים קיימים, לכדי שירותים ייעודיים וייחודיים לWooof, אשר בסופו של דבר משרתים את קהל הלקוחות שהם בעלי הכלבים (והכלבים עצמם) - הוא האתגר שאנחנו מנסים לפתור יום יום.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

כי המודל של Wooof ייחודי ונכון. ובניתוח השוק ניתן לראות כבר היום שהטכנולוגיה של מוצרי הכלבים ובכלל, משתלבת היטב עם החזון של Wooof, מגמה שעוד תלך ותגבר, במיוחד לאור היותו של שוק הכלבים שוק אשר גדל באופן רציף. מעבר לכך ואולי אף חשוב מזאת, אנחנו אוהבים באמת את מה שאנחנו עושים- טכנולוגיה וכלבים. הכלבים מלווים אותנו החל משלב הרעיון, דרך הכלבים המסתובבים בחדרי הפיתוח, בפעילויות ובאירועים שאנחנו עורכים, ובבית כשחוזרים מיום עבודה ארוך. כל מה שאנחנו עושים - זה למענם. כשהעבודה מגיעה משם - הכול אפשרי.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

אומץ, עבודה קשה וחשיבה מחוץ לקופסא.

 

 

רצינו לומר תודה

למשתמשים הנאמנים שלנו שיוצרים קהילה רחבה של בעלי כלבים, באפליקציה ובגינות ברחבי הארץ. תמיד מרגש לפגוש אדם שנהנה מהפיתוח שלנו, בין אם וירטואלית או פנים מול פנים.

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו נהיה גוף דומיננטי מאוד בארה״ב תוך שינוי משמעותי של שוק הכלבים. היציאה לשוק הגדול בעולם תהיה אתגר עצום ומרגש, שהפעילות שלנו ברוסיה ובישראל הכינו אותנו אליו. אנו מקווים שבעוד שנה נוכל להסתכל אחורה ולראות את השינוי הגדול שאנו מייחלים לו בעולם הכלבים.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

שוק המוצרים והגאדג'טים לכלבים הוא אחד מהיחידים שנמצאים בצמיחה ברחבי העולם. זהו תחום ששווה מיליארדים, וקיים בו חסר, ש Wooof באה למלא. יש לנו את המוצר הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

כתבו לנו בעמוד הפייסבוק שלנו - https://www.facebook.com/wooofapp

שלחו לנו הודעה דרך האפליקציה - לאנדרואידלאייפון

או צרו קשר במייל: [email protected]

תגובות

1. גאנר | 8 דצמבר 2015

קלאם פאדי

ודי לחכימא ברמיזא.


2. ANA | 8 דצמבר 2015

woof

אחלה אפלקציה! העיצוב מהמם והטיפים נהדרים!


3. רוני | 8 דצמבר 2015

אפליקציה מגניבה מאוד

בהצלחה לכם, האפליקציה מגניבה וזו עוד הזדמנות למקם את היזמות הישראלית במקום מוביל בעולם :)


4. Roni | 8 דצמבר 2015

[email protected]

איזה אפליקציה נוראית. היא עושה הכל אבל בעצם לא עושה כלום. היא לא ממוקדת בשום צורה ואפילו מקריאת כתבת. PR. מלאה, לא מבינים מה אתם עושים. בקיצור זה הווייז או הווטו סאפ הבא לכלבים, זה בכיוון ישיר לבית. קברות לאפליקציות


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.