אירועים

24
אפריל

שעה: 08:00

45+ Entrepreneurs' Competition

סוג האירוע: הרצאה

מיקום: תל אביב

עולם היזמות וההייטק קורץ בעיקר לצעירים שרוצים להגשים חלום ולהוביל שינוי משמעותי בעולם וכך, על אף הניסיון הרב, ההשכלה, הכישורים הרבים והידע שצברו במהלך שנים של עבודה, יזמות ויזמים בגילאי 45 ומעלה מקבלים פחות מקום בשוק ההייטק. מנתוני שירות התעסוקה ל-2018 עולה, כי 20% מבני ה-50 פלוס לא מוצאים עבודה, מה שגורם למשק להפסיד מיליארדי שקלים. נתונים אלה ממחישים שנה אחר שנה את הצורך העז שקיים בישראל בקרב בני 45 ומעלה לנסות להתחיל משהו חדש באופן עצמאי.

לפני כ-6 שנים ייסדה קרן מיראז’ את תחרות +Merage 45, המיועדת לסטארטאפים מכל התחומים שהוקמו על ידי יזמים בני 45 ומעלה ונועדה להכיר, להוקיר ולקדם יזמות בגילאים אלו. עד כה השתתפו בתחרות אלפי מיזמים, וגם השנה המנצחים יזכו ב-100 אלף דולר ואירוח מלא בתוכנית Merage היוקרתית בקליפורניה, שמטרתה לסייע בחיבור בין קהילת המשקיעים והעסקים בארה”ב למיזמים ישראלים.

בשנים האחרונות התחרות משכה נרשמים רבים וגופים רבים שביקשו לקחת בה חלק, והשנה היא תתקיים בשיתוף גופים שונים. אך זה לא החידוש היחיד השנה: במטרה לקדם מיזמים של נשים תאושר הגשת מועמדות של נשים בכל הגילים, גם מתחת לגיל 45.

ההרשמה פתוחה ליזמים בגילים המתאימים מעכשיו ועד יום שלישי, 24 באפריל. הענקת הפרס תתקיים בחודש ספטמבר.

תהליך הבחירה ייעשה על ידי צוות שגיבשה הקרן, והוא יבחר את המיזמים המובילים. אלה יעברו ראיונות ובסופם ייבחרו עשרת הפיינליסטים, שיקבלו ליווי מנטור עסקי שיסייע להם עד הגמר בספטמבר 2019, בו ישפטו בכירים במשק הישראלי והאמריקאי ויבחרו את הזוכה בתחרות.

מחיר כניסה: חינם