אירועים

06
פברואר

שעה: 08:00

הכי חכם בעיר: מי יהיה סטארט-אפ השנה בתחום ה-SMART CITIES

מיקום: קרית שדה התעופה | מתחם אירועים אווניו

תחרות סטארט-אפ השנה בערים חכמות תיערך במסגרת TLVURBAN Innovation Expo 2020

הסטארט אפ המצטיין יזכה בכרטיסי טיסה לתערוכת SMART CITIES הבינלאומית בברצלונה נובמבר 2020

המושג "עיר חכמה" כבר חצה מזמן את גבולות הטרנד החולף והוא כאן על מנת להישאר ולשנות את דפוסי החיים במרחב העירוני מקצה לקצה. באומת הסטארט אפ פועלות כיום למעלה מ 250 חברות המפתחות טכנולוגיות להיבטים שונים של העיר החכמה, ושותפות לעיצוב עיר העתיד של כולנו. עם פרוס העשור החדש, העידן האורבני "החכם" מעלה הילוך וחודר לכל תחום במרקם החיים העירוני. URBAN TLV הכנס והתערוכה המרכזיים של המגזר המוניציפלי, יערך זו השנה השביעית ב- 13/1 במרכז הכנסים אווניו קריית שדה התעופה, בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים ובשיתוף עם פורום המנמ"רים בשלטון המקומי, מתחם הסטארט-אפים City-Zone, נציגות מרכז הירידים FIRA ברצלונה בישראל, מכון הייצוא והחברות הטכנולוגיות המספקות פתרונות למגזר המוניציפאלי. לצד הכנס תיערך תחרות סטארט-אפים Smart City Best Start-Up 2019 למיזמים המפתחים פתרונות עבור הרשויות המקומיות בהיבטים שונים של העיר הדיגיטלית. התחרות תאפשר ליזמים בתחום ה Smart Cities להציג את הטכנולוגיה שפיתחו ולפגוש את מקבלי ההחלטות בשלטון המקומי, מנהלי מערכות מידע, מנהלי דיגיטל, ראשי ערים וכיו"ב. 

לדברי אורי בן-ארי יועץ בכיר לערים חכמות וממארגני התחרות, "התחרות מעניקה הזדמנות לחברות סטארט אפ להיחשף לקהילת מנהלי הטכנולוגיות הבכירים בשלטון המקומי, מקבלי החלטות, יזמים ומשקיעים בתחום המתפתח. היא פתוחה בפני מיזמים שפיתחו פתרון טכנולוגי בתחומים כמו תחבורה, סייבר, מגזר שלישי, חינוך- וכל היבט אחר הקשור למרקם החיים העירוני של העשור הבא". גם השנה תביא הוועידה את החידושים האחרונים שהוצגו בתערוכה הבינלאומית SMART CITIES בברצלונה, לצד סקירת ההישגים של הערים והרשויות בישראל, המיישמות תהליכים של ערים דיגיטליות וחכמות. בין הנושאים המרכזיים שידונו בכנס: כיצד משתלבים ה-BI וה-AI במימוש פרויקטי ערים חכמות, מהפכת הדור החמישי G5 והשפעתה הצפויה על האורבניות, טרנספורמציה דיגיטלית ותפקידה בשיפור חוויית השירות לאזרח, תחבורה חכמה בעיר הדיגיטלית, בניינים חכמים, היבטי איכות סביבה וחיסכון מים ואנרגיה, חינוך דור העתיד לחיים בעיר חכמה, ומקומם של התאגידים העירוניים במימוש אסטרטגיית ערים חכמות.

הסטארט אפ המצטיין, עליו יוכרז במעמד הכנס, יזכה בזוג כרטיסי טיסה לתערוכת SMART CITIES הבינלאומית החשובה בתחומה שתתקיים בברצלונה בנובמבר 2020, ותאפשר למיזם לפגוש את בכירי הענף. פרס נוסף יהיה אירוח בחממה טכנולוגית לליווי המיזם לקראת השלבים הבאים בפעילותו העסקית, בשווי עשרות אלפי דולרים. בין חבר השופטים בתחרות: ליאורה שכטר יו"ר פורום המנמ"רים בשלטון המקומי, אורי בן ארי יועץ בכיר בנושאי ערים חכמות, אייל פדר מנכ"ל ZENCITY ויזם, יעל מילבסקי CITYZONE, סרג'יו ויניציקי נציג תערוכת SMART CITIES ברצלונה בישראל, דפנה לורינץ-ברוך, מועדון היזמות אונ׳ בר-אילן ובכירים נוספים.

מחיר כניסה: חינם