אירועים

25
פברואר

שעה: 19:00

הצ'ק ליסט המשפטי ליזם המתחיל

סוג האירוע: הרצאה

מיקום: WeWork 10 HaZerem St, 7 HaPelech Street, Tel Aviv-Yafo, Tel Aviv District 6816727

כיזמים, אנחנו מתמודדים עם כל כך הרבה אתגרים בתחילת הדרך ולעשות טעויות זה חלק מהמסע שאנחנו כיזמים עוברים. עם זאת, חשוב לזכור שרוב היזמים חולקים וחווים את אותם אתגרים ודילמות בדיוק ולכן התפקיד שלכם בתור יזמים אחראיים – הוא ללמוד מטעויות של אחרים, שכן את מרבית הטעויות אפשר למנוע מבעוד מועד אם תזכרו כמה כללים פשוטים.

​מטרת ההרצאה היא לצייד אתכם בסט הכלים ו"ספר הדרכה" שיאפשרו לכם לפעול כיזמים חכמים, מתוחכמים ומודעים יותר לסביבה המשפטית והעסקית בה אתם פועלים כדי שמכאן והלאה תדעו כיצד עליכם לנהוג בכל האתגרים המשפטיים שמלווים אתכם בתחילת דרככם, ובכך להעניק לכם ביטחון בקבלת ההחלטות, ולפנות לכם זמן ופניות מחשבתית וריגשית כדי לבנות את המוצר שלכם וליישם את החזון
שאתם שואפים להגשים.

​בהרצאה נדבר על הנושאים הבאים:
· No pain no Gain? זה הכי לא העולם החדש :) איך תוכלו ללמוד מהטעויות המשפטיות הנפוצות והכואבות ביותר שחוזרות על עצמן אצל רוב היזמים שאינם מנוסים ואיך אתם יכולים להימנע מהן מראש ולחסוך הרבה כסף על טעויות כואבות שבמקרה הטוב יעלו לכם המון כסף ובמקרה הרע – עשויים למוטט את המיזם?

· Under Construction​ ​- איך לבנות את החברה על יסודות משפטיים איתנים בצורה הטובה ביותר בראיה וחשיבה לטווח ארוך.

· Founders at work​ ​- איך לבנות הסכם מייסדים הוגן, מה השאלות ההכרחיות ששותפים צריכים לשאול אחד את השני ואת עצמם על מנת לייסד שותפות מוצלחת וטובה ואיך לנהל את התהליך ברגישות הנדרשת.

· must have לסטארטאפ בתחילת הדרך – בשיטת הצ'ק ליסט.

· Hit the Expert - הזדמנות שלכם לשאול אותי שאלות פנים מול פנים.

מחיר כניסה: חינם