22 דצמבר 2015 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Engie

אנג'י עוזרת לכל נהג ונהגת במקרה של תקלה ברכב להבין באופן קל ופשוט מה התקלה ולקבל הצעות מחיר ממוסכים קרובים. לכולנו היה סיפור כואב מביקור במוסך והבנו שבעיית התסכול וחוסר האונים מול המוסך היא בעיה המשותפת ליותר מ-2/3 מהנהגים ולכן החלטנו לפתור אותה.


מי אנחנו

 

אנג'י עוזרת לכל נהג ונהגת במקרה של תקלה ברכב להבין באופן קל ופשוט מה התקלה ולקבל הצעות מחיר ממוסכים קרובים.

היזמים הם : ירדן גרוס (מנכ"ל) , אלון הנדלמן (מנהל המוצר), גל אהרון (מנהלת השיווק) ואורי לוין )יו"ר החברה).

התחלנו את אנג'י כחלק מתכנית זל ליזמות שם הכרנו את אורי שהיה המנטור שלנו לאורך התכנית.

השלב הראשוני של התכנית מתמקד בבחינה של מספר רעיונות ולנו היה חשוב להתמקד בבעיה גדולה המשפיעה על הרבה אנשים.

לכולנו היה סיפור כואב מביקור במוסך והבנו שבעיית התסכול וחוסר האונים מול המוסך היא בעיה המשותפת ליותר מ-2/3 מהנהגים ולכן החלטנו לפתור אותה.

 

 

מה אנחנו מחדשים

 

אנג'י משנה את שוק המוסכים והופכת אותו להוגן ושקוף. 

הפתרון של אנג'י מאפשר לנהגים להגיע עם ידע, כוח ובטחון למוסך כאשר התקלה והמחיר ידועים מראש.

המערכת מתחברת לכמעט כל רכב משנת 2002 באמצעות רכיב בלוטות' קטן. עלות הרכיב היא 38 ש"ח וניתן לרכוש אותו דרך האפליקציה. 

החל מהחיבור הראשוני הנהג מקבל מידע על מצב הרכב כגון מצב המצבר, אלטרנטור, לחץ שמן ועוד. ובכך הוא שולט בתחזוקת הרכב ואין לו הפתעות.במקרה של תקלה או טיפול מקבל הנהג הסבר פשוט והצעות מחיר ממוסכים בקרבת מקום, עם השוואה של מחירים וביקורות.הפתרון של אנג'י בעצם מאפשר לכל נהג, גם למי שאין כל רקע בתחום, לקבל הסבר ולהבין מה לא בסדר ברכב.

ההפרשים בין הצעות המחיר שמקבלים הנהגים ממוסכים יכולים להגיע לפער של עד 35%, כך שאנג'י מאפשרת לנהגים בעצם לבצע החלטה כלכלית מושכלת.

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

 

להגיע לרמת דיוק גבוהה באבחון התקלות באופן שיאפשר למוסכים לתת הצעות מחיר מדויקות.לצורך כך בנינו טכנולוגית אבחון ודיאגנוסטיקה ייחודית המאפשרת לנו לעשות זאת.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

 

כי אנחנו מלאי אמונה שהבעיה כל כך גדולה ולכן דורשת פתרון כמו של אנג'י.

תחושת חוסר האונים מהחוויה במוסך משותפת לכמעט כל הנהגים, והגידול שאנחנו רואים בחודשים האחרונים נובע מכך שאנחנו פותרים בעיה גדולה ונותנים ערך למשתמשים.

מוצר שנותן הרבה ערך למשתמשים - יצליח.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

 

אנשים הם סוד המפתח! על מנת להצליח נדרשת עבודה קשה, אמונה בדרך וצוות של A players.https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

 

 

רצינו לומר תודה

 

למשתמשים שלנו, שאתנו מתחילת הדרך ומאמינים באנג'י. הם הכוח שלנו להמשיך גם שקשה.

הפידבקים, השיחות ותכתובות המיילים עם המשתמשים הם אלו שעוזרים לנו לשפר את המוצר ולהתקדם קדימה.

 

 

בעוד שנה מהיום

 

אנחנו רואים את שוק המוסכים מתנהל באופן שקוף והגון.

בשנה הקרובה אנו מתכננים להתרחב למוסכים בכל הארץ ולשוק נוסף.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

 

אנחנו הולכים לשנות את שוק המוסכים, שבעצם נשאר אותו הדבר ב-50 השנים האחרונות, ולהעביר את הכוח מהמוסך לנהג.

במכונית של היום שבה כמעט הכל ממוחשב, אנו בעצם חושפים את ה"קופסא השחורה" שברכב ומעבירים את הידע על תחזוקת הרכב והטיפולים מ"מביני העניין" לידי כלל הנהגים.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

נשמח אם תצרו קשר  ב- feedback@engie.co.il

דרך הפייסבוק-  https://www.facebook.com/Engie.motors/

דרך האפליקציה-  http://bit.ly/1vlTUWx

בנוסף, אנו מגייסים מתכנתי iOS וזו הזדמנות מדהימה להצטרף אלינו. נשמח לקבל קורות חיים  jobs@engie.co.il

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.