13 ינואר 2016 | מערכת StartIsrael
קהילה ישראלית - Cockpit Innovation Hub

Cockpit Innovation Hub היא קהילה להאצה ותמיכה של סטארטאפים וטכנולוגיות מהארץ ומהעולם בתחומי תעופה ותיירות, ראשונה מסוגה בארץ ובעולם. מטרתה של Cockpit היא לחשוף את הקהילה לבעיות ולהזדמנויות שעולם התעופה וה- Travel טומן בחובו.

השבוע בקהילה ישראלית אנחנו עושים צ'ק אין ומבקרים ב-Cockpit, קהילת היזמות החדשה שמתמקדת בתחומי התעופה והתיירות, ראשונה מסוגה בארץ ובעולם. כבר ממריאים.

 

 

הקהילה שלנו

Cockpit Innovation Hub היא קהילה להאצה ותמיכה של סטארטאפים וטכנולוגיות מהארץ ומהעולם בתחומי תעופה ותיירות.

לראשונה בארץ, ובעולם בכלל, הקמנו בית אחד לסטארטאפיסטים העוסקים בנושא תעופה ותיירות. הקהילה שלנו מקיימת אירועים, כנסים ומפגשים אישיים בכל נושא שנוגע לתעופה ותיירות. ביחד עם אנשי המקצוע המובילים בתחום, אנו מעודדים חדשנות, ואף מעודדים חיבור של מיזמים קיימים לתחום המאתגר הזה גם אם הם לא חשבו עליו קודם.

הסטארטאפים בפורטפוליו של Cockpit יקבלו מנטורינג ותמיכה מאנשי מקצוע בתחומי התעופה והתיירות, כולל ייעוץ בתחומי הנדסה, שירות, טכנולוגיה, שיווק, פרסום ועוד. Cockpit תעמיד לרשות היזמים גישה למערכות של אל על לטובת פיתוח ואינטגרציה, ותשמש בטא סייט (beta site). בנוסף תתאפשר גישה לרשת הקשרים העסקיים של Cockpit ואל על בארץ ובעולם. הסטארטאפים שיבחרו לתכנית אף ייהנו ממימון ראשוני ומהאפשרות שאל על, כחברה גדולה ומובילה בתחומה, תהיה הלקוח המשמעותי הראשון שלהם בדרך למסחור בינלאומי.

הגדרנו את קהילת התעופה והתיירות כתחום נרחב עם ורטיקלים רבים וביניהם- מזון, ביטחון, אשראי, מלונאות, בידור, תחזוקה, תקשורת, מדיה, מטענים, שדות תעופה, שירות עצמי ועוד...

קהילת Cockpit היא הזדמנות ראשונה להציג את המוצרים לאל על ושותפיה. הידע, המשאבים ורשת הקשרים הבינלאומית, יתמכו בחברות הסטארטאפ לאורך כל הדרך, עד לפריסה הגלובלית של הרעיונות החדשניים שלהם.

 

 

 

מדוע בחרנו להקים את הקהילה דווקא במיקום זה

אל על ביצעה מספר מהלכים חדשניים בשנים האחרונות ואף השיקה מגוון פעילויות ומוצרים חדשים, יחד עם זאת היא הבינה כי בשביל לקדם חדשנות נדרש משהו אחר - הקמת פלטפורמה חדשה שתוביל את החדשנות הן מתוך החברה החוצה והן מחוץ לחברה פנימה. Cockpit Innovation hub גובשה כיוזמה ייעודית לכל מי שרוצה לחדש ולהמציא מחדש את עולם התעופה והתיירות. המטרה היא לחשוף את אל על ושותפים אחרים של Cockpit לטכנולוגיות חדשות, לרעיונות פורצי דרך ולמוצרים חדשים בתחומי פעילותה, ובה בעת לשפר את השירות וחווית הטיסה.                                                              

הקמת  Cockpit מהווה לא רק חידוש ארגוני כי אם חידוש גיאוגרפי. משרדי החברה ממוקמים במתחם  WeWork  בשרונה, בלב העשייה החדשנית, מוקפים במיטב המוחות והסטארטאפיסטים.

 

 

 

הייחוד בקהילה שלנו

Cockpit היא קהילה ליזמים בתחומי תעופה ותיירות, ראשונה מסוגה בארץ ובעולם. מטרתה של Cockpit היא לחשוף את הקהילה לבעיות ולהזדמנויות שעולם התעופה וה- Travel טומן בחובו. השאיפה שלנו היא לזהות מתוך הקהילה את הרעיונות פורצי הדרך שיובילו את תחומי התעופה והתיירות לעתיד.

67 שנות ניסיון בתחום של חברת אל על - שפותחת את שעריה, רשת הקשרים הבינלאומית, הידע, הנהלה וכל משאביה לקדם את החדשנות - מדובר במשהו ייחודי כקהילה ודבר ייחודי בעולם התעופה בכלל.

כמו כן, אנו פועלים ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם ענקיות טכנולוגיה כגון: יצרניות מטוסים, חממות טכנולוגיה, אוניברסיטאות ועם גופים גדולים נוספים מהתחום בארץ ובעולם במטרה לעזור לקהילה לצמוח ולממש הזדמנויות עם שותפים אסטרטגיים מהענף.

 

 

 

המשמעות של להיות קהילת יזמות בישראל

הנרי חן ויינשטיין, מנכ"ל Cockpit: "יזמים ישראלים יכולים לתרום הרבה לעולם התוכן הזה עם היכולת הייחודית שלנו לפתרון בעיות מורכבות ביעילות ובחשיבה מחוץ לקופסא. השילוב בין יזמים ישראלים לעולם התעופה ובראשו אל על - חברת התעופה המובילה בישראל, מייצר הזדמנויות גדולות לאקו-סיסטם היזמות הישראלי ולעולם התעופה בכלל"

 

 

קהילה מפרגנת לקהילה

קהילת עיר עולם של עיריית תל אביב היא קהילה מכוונת פיתוח וחדשנות בתחומי התיירות והעיר החכמה, אשר מקיימת אירועים כדי לקדם את תל אביב וישראל בתחומים אלה, כדוגמת IMTM שיתקיים בפברואר - אירוע בינלאומי לתיירות חכמה ופרס ראש העיר שאנחנו גם לוקחים בו חלק כדי לעודד חדשנות ישראלית.

 

 

כדאי לכם לעקוב אחרי הפעילות שלנו

קהילת Cockpit תרכז את הידע בתחום החדשנות בתחומי התעופה והתיירות בארץ ובעולם. הקהילה תשמש, יחד עם עוד שותפים עסקיים ואסטרטגיים, כמקור ידע ראשי לגבי כל פיתוח וחדשנות בתחומים הללו. חברות בקהילה תסייע ליזמים לאתר הזדמנויות ואתגרים בתעשייה שיוכלו להזניק את המיזמים שלהם, וכן להישאר מעודכנים לגבי כל התרחשות וטרנד בתחום בקנה מידה בינלאומי. כמו כן Cockpit תדאג לייצר חיבורים בין רעיונות ומיזמים שיובילו את פריצת הדרך הבאה.

חשוב לציין שהמודל שלנו מאפשר לסטארטאפים שעומדים בדרישות ורוצים לעשות דברים גדולים בעולם התעופה והתיירות, לפנות ולהצטרף בכל יום בשנה, לכן תמיד כדאי להיות בקשר!

 

 

שמרו על קשר

הקמנו אתר ייעודי ובו אנו מזמינים סטארטאפים להגיש מועמדות לקוקפיט: cockpitinnovation.com

או כתבו אלינו.... בכל זמן ובכל נושא: [email protected]

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.