19 ינואר 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את GivingWay

GivingWay הינה פלטפורמה אינטרנטית חדשנית שמקשרת באופן בלתי אמצעי בין מתנדבים (מכל העולם) וארגונים (בכל העולם) שזקוקים למתנדבים. בין השאר, הפלטפורמה הייחודית של GivingWay מציעה כלים ומוצרים חינמיים שמאפשרים לארגונים עצמם את היכולת לנהל באופן נוח ופשוט את כל מערך ההתקשרויות והעבודה עם המתנדבים.

מי אנחנו

 

GivingWay הינה פלטפורמה אינטרנטית חדשנית שמקשרת באופן בלתי אמצעי בין מתנדבים (מכל העולם) וארגונים (בכל העולם) שזקוקים למתנדבים. בין השאר, הפלטפורמה הייחודית של GivingWay מציעה כלים ומוצרים חינמיים שמאפשרים לארגונים עצמם את היכולת לנהל באופן נוח ופשוט את כל מערך ההתקשרויות והעבודה עם המתנדבים.

GivingWay נוסדה על ידי אורית שטראוס, אלון אליש וגיגי לוי-וייס. לאחר יותר מעשר שנים כעורכת דין בתחום ההיי-טק החליטה אורית לחזור ולעסוק בתחום שמעניין אותה יותר מכל, עניין שנולד לפני כ-17 שנים כאשר התנדבה לאחר שירותה הצבאי כמורה לאנגלית בגבול בורמה-תאילנד. ביחד עם אלון אליש, יזם בעל 20 שנות ניסיון בעולם ההיי-טק עם התמחות ספציפית בפלטפורמות אינטרנטיות ויישומיי מובייל, וגיגי לוי, יזם סדרתי, מנטור ומשקיע מהמובילים בארץ, הקימו השלושה את GivingWay.

 

מה אנחנו מחדשים

 

עד לפני כמה שנים, להתנדב בחו"ל היה עניין די פשוט: עם קצת 'עבודת רגליים' אינטרנטית, קצת פה לאוזן והרבה רצון טוב, ניתן היה לאתר ארגונים בעולם שזקוקים למתנדבים וליצור עמם קשר ישירות. בשנים האחרונות, בד בבד עם עליית הפופולאריות של התיירות ההתנדבותית, צמחה סביב תחום זה תעשיה מסחרית שלמה, והיום רוב המתנדבים עוברים דרך גורמים מתווכים שונים, אשר על פי רוב גובים סכומי כסף לא מבוטלים עבור שירותי התיווך הללו (לרוב, מחירי התיווך מגיעים לאלפי דולרים!). גורמים אלו מונעים בעיקר משיקולים מסחריים ולאו דווקא מטובת הקהילות המקומיות והמתנדבים עצמם. כאן נכנסת לתמונה GivingWay – פלטפורמה שמחזירה את הפשטות ואת החיבור הבלתי-אמצעי בין המתנדב לארגון. הפלטפורמה של GivingWay כוללת מספר רב של חידושים, אשר מגדירים מחדש הן את חווית המתנדב והן את חווית הארגון הקולט, כשאחד החידושים העיקריים היא עצם העובדה שהפלטפורמה של GivingWay  בנויה כ Marketplace, שבאמצעותו מתנדבים וארגונים בכל העולם יכולים לתקשר, ללמוד האחד על השני, ולעבוד ביחד – באופן ישיר ובחינם. אין יותר צורך במתווכים ואין יותר סיבה לשלם דמי תיווך.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

 

למצוא דרכים יצירתיות שבאמצעותן עוד ועוד ארגונים מקומיים ישמעו עלינו ויצטרפו לרשת שלנו. מטבע הדברים, הרבה מהארגונים שצריכים מתנדבים נמצאים במקומות מרוחקים בעולם (מה שהופך את ההתנדבות בארגונים האלה לעוד יותר מעניינת). וכך, לעיתים ישנם אתגרי תקשורת ופערים תרבותיים שאנחנו לומדים לגשר עליהם.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

 

כי היום יותר ויותר אנשים מחפשים דרכים "לתת בחזרה", לחוות חוויות משמעויות, להכיר יותר לעומק תרבויות אחרות ולתרום מעצמם לאחר - גם ובעיקר כחלק מטיול בעולם. אנו מספקים פתרונות נגישים, פשוטים וחינמיים הן למתנדבים והן לארגונים, היכן שבמסגרת הקיימת היום, פתרונות אלו לוקים בחסר ובסופו של דבר פוגעים בשני צדי השוק הזה. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לארגונים ולמתנדבים להתחבר ולעבוד ביחד בצורה פשוטה וישירה, באופן שממקסם את נקודת המפגש שבין היכולות של המתנדבים והצרכים של הארגונים.

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

 

הרבה נחישות וגם הרבה מאד קפה.

 

 

רצינו לומר תודה

 

למשקיעים שלנו בעיקר, על האמון והתמיכה, ולצוות המוכשר והמסור ביותר שסטארטאפ יכול לזכות בו - אנחנו לא לוקחים שום דבר מזה כמובן מאליו!

 

 

בעוד שנה מהיום

 

אנחנו עם נוכחות בינלאומית משמעותית, הן של ארגונים בכל העולם והן של מתנדבים מכל העולם, אשר מפיקים תועלת מיתרונותיה של הפלטפורמה שלנו, ובכך מייצרים חווית התנדבות זולה יותר, טובה יותר, עשירה יותר, מותאמת הרבה יותר מבחינת יכולות/רצונות המתנדבים והארגונים, ובעיקר – ישירה.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

 

כי לכו תדעו, אולי תמצאו אצלנו את המנזר הטיבטי שתמיד חלמתם לבקר בו וגם תעשו משהו טוב עבור קהילה שזקוקה לכישורים של מישהו בדיוק כמוכם...

 

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

 

דרך האתר – www.givingway.com

במייל – [email protected]

בפייסבוק – https://www.facebook.com/GivingWay

באינסטגרם - GivingWay

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.