18 מרץ 2016 | מערכת StartIsrael
על מיתוג ונראות בשלושה סרטוני אנימציה

אתם מעוניינים לקדם מיזם חדש או שאתם בשלבי השקה של סטארט-אפ. בין כל יתר המטלות שכרוכות בכך וההחלטות שעליכם לקבל, חשוב שתדאגו גם למיתוג ולנראות של המיזם שלכם. בחרנו שלושה סרטוני אנימציה שעוסקים בשלושה משתנים חשובים למיתוג עסקי ואישי - בחירת שם, עיצוב לוגו והעברת המסר.

אתם מעוניינים לקדם מיזם חדש או שאתם בשלבי השקה של סטארט-אפ. בין כל יתר המטלות שכרוכות בכך וההחלטות שעליכם לקבל, חשוב שתדאגו גם למיתוג ולנראות של המיזם שלכם.

בחרנו שלושה סרטוני אנימציה שעוסקים בשלושה משתנים חשובים למיתוג עסקי ואישי - בחירת שם, עיצוב לוגו והעברת המסר.

 

אם עדיין לא בחרתם שם למיזם, וגם אם בחרתם אך אתם מתלבטים, הסרטון הראשון מציע טיפים וכללי "עשה ואל תעשה" לבחירת השם הטוב והמדוייק ביותר עבור המיזם שלכם.

טיפ קטן נוסף - אם אנגלית אינה שפת האם שלכם, כדאי לברר לפני שתחליטו האם יש לאופציה שבחרתם משמעות נוספת באנגלית, כולל בסלנג. שמות שנשמעים מושכים לאוזן ישראלית, נושאים לעיתים משמעויות שונות ולאו דווקא חיוביות באנגלית. לא הייתם רוצים לגלות שזה קרה לכם בעקבות פידבק מלקוח או משקיע פוטנציאלי. 

 

 

 

לא פחות חשוב מהשם הוא לוגו החברה, כשהשאיפה היא שגם הוא יהיה זכיר וחיובי עבור הלקוחות או המשתמשים שלכם. בסרטון השני תגלו מהם חמשת הסודות לעיצוב לוגו מנצח. עוד כמה טיפים בנושא עיצוב הלוגו, תוכלו למצוא גם בסרטון הזה

 

 

 

מטבע הדברים, אתם תהיו הפרזנטורים העיקריים של המיזם או החברה שלכם (לפחות בתחילת הדרך). פרזנטציה טובה היא כזו אשר עוזרת לכם להעביר היטב את המסר מאחורי המיזם שלכם. ולא מדובר רק בפרזנטציות בכנסים או בפני משקיעים - חשוב שתלמדו לספר את הסיפור שלכם באופן קצר וקליט שיבטיח שמי ששומע יזכור את המיזם שלכם ואתכם. הסרטון השלישי מציע עקרונות בסיסיים וטובים להעברת המסר שלכם בצורה האופטימלית.

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.