24 פברואר 2016 | מערכת StartIsrael
קהילה ישראלית - Brainnovations של ארגון IBT

השבוע בקהילה ישראלית אנחנו עם Brainnovations - האקסלרטור הראשון מסוגו לסטארט-אפים בתחום טכנולוגיות המוח שנוסד על ידי ארגון IBT - Israel Brain Technologie. יעל פוקס-שלומאי, מנהלת תוכנית ההאצה Brainnovations , סיפרה לנו על הקהילה שלהם.

השבוע בקהילה ישראלית אנחנו עם Brainnovations - האקסלרטור הראשון מסוגו לסטארט-אפים בתחום טכנולוגיות המוח, שנוסד על ידי ארגון IBT - Israel Brain Technologie. יעל פוקס-שלומאי, מנהלת תוכנית ההאצה Brainnovations , סיפרה לנו על הקהילה שלהם.

 

 

 

הקהילה שלנו

Brainnovations האקסלרטור הראשון מסוגו לסטארט-אפים בתחום טכנולוגיות המוח, תומך ביזמים עם רעיונות מבטיחים ופורצי דרך הנמצאים בתחילת דרכם, ומלווה אותם בשלבי גיבוש הרעיון והתכנית העסקית. התוכנית נוסדה על ידי IBTה (Israel Brain Technologies), ארגון ללא כוונת רווח ששם לו כמטרה להזניק את התעשייה בתחום המוח בארץ ולהפוך את ישראל למובילה בזירה הבינלאומית.

הקהילה שלנו מאחדת את כל מי שהמוח מרתק אותו ורוצה לקחת חלק בפיתוח טכנולוגיות שיקדמו את ההבנה של התחום ויאפשרו לייצר פתרון למחלות הרבות שמקורן במוח. אנחנו מפעילים תוכנית האצה ייחודית Brainnovations המיועדת רק לקידום מיזמים בתחום המוח, במסגרתה אנחנו מסייעים ליזמים צעירים ולחברות בתחילת דרכן בעזרת הכשרה ותמיכה מקיפה, וליווי אישי של טובי המנטורים מהארץ ומחו"ל. בנוסף המשתתפים מקבלים גישה לרשת המומחים הבינלאומית של IBT הכוללת את מיטב החוקרים והרופאים בתחום, ולבסוף הם מציגים את הפיתוחים שלהם למשקיעים כולל אנג'לים וקרנות מסוגים שונים וכן לבכירי היזמים בארץ.

לפני ימים אחדים הסתיים המחזור הראשון של התוכנית ב-DEMO DAY מרשים בו הציגו 8 קבוצות היזמים המבטיחות והמגוונות, את הפיתוחים שלהן בפני כ-150 משקיעים, אנג'לים ומנהלי קרנות גדולות. ועכשיו אנחנו מגייסים יזמים מבטיחים למחזור השני. אנחנו ממליצים לכל העוסקים בתחום להגיש מועמדות!

 

 

 

מדוע בחרנו להקים את הקהילה דווקא במיקום זה

הקהילה הוקמה בישראל בעקבות החזון של הנשיא לשעבר שמעון פרס, שהאמין שבישראל יש כל האלמנטים הנדרשים בכדי להפוך למובילה עולמית בתחום טכנולוגיות המוח – רפואה ומחקר מובילים וכן יתרון בתחום ההיי טק והטכנולוגיות. בעקבות החזון הזה הוקם ארגון IBT כארגון ללא כוונת רווח, ששם לו כמטרה להזניק את התעשייה בתחום המוח בארץ ולהפוך את ישראל למובילה בזירה הבינלאומית. המטרה של הקהילה היא לאפשר חיבור בין כל הגורמים השונים הפועלים בתחום המורכב הזה, להיות גוף המרכז את כל הידע שנצבר בתחום וכן לסייע במציאת גופים המעוניינים לממן את הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום.

 

 

הייחוד של הקהילה שלנו

הקהילה שלנו היא היחידה שמתמקדת בפיתוחים טכנולוגיים בתחום המוח. Brainnovations היא לא רק תוכנית האצה ייחודית המיועדת לקידום מיזמים בתחום המוח, אלא גם היחידה בארץ המתמקדת בתחום מדעי החיים ונותנת ליזמים כלים ייחודיים להצלחה בתחום המאתגר הזה.    

 

 

 

המשמעות של להיות קהילת יזמות בישראל

המשמעות מבחינתנו היא לעזור ליזמים כאן בארץ לממש את הפוטנציאל שלהם ולהפוך את המדינה שלנו למובילה עולמית בתחום. אנחנו גדלנו כאן ולמדנו כאן, וקהילת היזמים בתחום מדעי המוח היא ממש מעין משפחה. זה בא לידי ביטוי בין היתר בהיענות של כל כך הרבה אנשים ותיקים ומצליחים בתחום לפנות מזמנם כדי לסייע ליזמים צעירים, לכוון אותם ולהדריך אותם.

 

 

קהילה מפרגנת לקהילה

אנחנו מפרגנים לכל הקהילות שמעודדות יזמות בתחומים שיש להם השפעה חברתית. אנחנו מאמינים בקידום פרויקטים עם משמעות, כאלה שפותרים בעיות אמיתיות ותורמים לאנושות.

 

 

כדאי לעקוב אחרי הפעילות שלנו

תחום המוח הוא מרתק והתפתחויות הטכנולוגיות בשנים האחרונות בתחום הזה מובילות למיזמים ופיתוחים מדהימים מעבר לכל דמיון. טכנולוגיות להעצמת תפקוד המוח ולפתרון מחלות מוח הן העתיד של תחום הרפואה!  

 

 

 

שמרו על קשר:

 

דרך האתר שלנו Israelbrain.org, מדיה חברתית, ניוזלטר שיוצא אחת לחודש ומגיע למעל 2000 אנשים הפועלים בתחום המוח. ניתן גם לפנות אל [email protected]  

ההרשמה למחזור השני פתוחה כעת עד ליום 19.3.16 - תוכלו להירשם כאן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.