15 מרץ 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Tukuoro

Tukuoro הוקמה מתוך הבנה שכולנו מבצעים הרבה מהמשימות שלנו מחוץ למשרד. אנו אוגרים ונחשפים להרבה מידע הנחוץ לנו, אבל אין דרך נוחה לתעד. לכן פיתחנו את Tukuoro, לאפשר הזנת ו"משיכת" מידע באמצעות דיבור. עבודת אנשי השטח, ה – mobile workforce, נעשית יעילה יותר, הם מזינים ו"מושכים" את המידע בדיבור ללא הקלדה ובכך תורמים לשינוי התרבות הארגונית ולהצלחת החברה.

מי אנחנו

Tukuoro הוקמה מתוך הבנה שכולנו מבצעים הרבה מהמשימות שלנו מחוץ למשרד. אנו אוגרים ונחשפים להרבה מידע הנחוץ לנו, אבל אין דרך נוחה לתעד.

איך מתעדים היום? על פתקים, במחברת, ב- note בנייד, בכתב יד מסורבל ובחצאי משפטים - או מספרים לעצמנו שאנחנו זוכרים....

כשבוחנים את ההנחה הזו בעולם העסקי מגלים שהרבה חברות, מקטנות ועד גדולות מאוד – נשענות על המידע המגיע מהעובדים בשטח, בכדי לנהל את תהליכי המכירה והשירות ולפתח את החברה. ליתר דיוק, החברות סומכות על העובדים שלהן שיתעדו באופן מסודר את המידע בתוך המערכות של החברה, כמו CRMר(Customer Relations Management) או FSMר(Field Service Management) ואפילו אקסל פשוט.

האם זה באמת קורה? כן. אבל....על פי מחקרים רבים של גרטנר, CSO Insights וכו’, המצב רחוק מלהיות מושלם. לרוב עובר זמן רב עד התיעוד, חלק מהמידע נשכח או מוזן באופן שגוי. גם אלה בינינו שמתעדים בנייד, עושים זאת לרוב מול עובד מנהלה או בין לבין באופן ספורדי ולא מאורגן.

אנחנו נסמכים על הטלפונים הניידים שלנו במהלך כל היום, בעבודה ומחוצה לה, כך שנראה אך טבעי שיהיה פתרון קל, אינטואיטיבי וחכם לתיעוד והזנת המידע, כמו גם ל"משיכת מידע" מתוך המערכות.

 

 

 

 

 

לכן פיתחנו את Tukuoro, לאפשר הזנת ו"משיכת" מידע באמצעות דיבור. עבודת אנשי השטח, ה – mobile workforce, נעשית יעילה יותר, הם מזינים ו"מושכים" את המידע בדיבור ללא הקלדה ובכך תורמים לשינוי התרבות הארגונית ולהצלחת החברה.

אבל, לא מספיק רק להזין את המידע, אלא חשוב להזין אותו לתוך קונטקסט מסוים המותאם למערכות המידע של החברה. זו נקודה חשובה וייחודית.

לסיכום, Tukuoro היא כמו "SIRI"  לעולם העסקי – אבל מתבצע בקונטקסט של המידע הארגוני.

והנה דוגמא: כאשר אתה מסיים פגישה, התקנה אצל לקוח או כל פעולה אחרת בשטח, אתה פשוט מדבר אל האפליקציה, מזין את כל המידע הרלבנטי, באופן חופשי –  המערכת של Tukuoro כבר מעבדת אותו ומזינה אותו למערכת שבה החברה משתמשת. בין אם זו מערכת כמו Salesforce, Oracle, Clicksoftware או אפילו Excel.

 

 

תיאור מבנה הפתרון של Tukuoro

 

 

הצוות המיומן של Tukuoro כולל כיום את:

עמיר צרויה, מנכ"ל – המביא ניסיון רב בעבודה עם מערכות CRM שונות, בארגונים שונים, יחד עם מערכי מכירות ושירות בחברות גלובאליות. עמיר נתקל פעם אחר פעם בתסכול של החברות עצמן בחוסר השימוש של העובדים במערכות בשל העובדה שאין דרך עדכון נוחה.

ניר פנחס, מנהל הפיתוח - עם כ-20 שנות ניסיון בפיתוח מערכות מורכבות, ובכלל זה מחיל האוויר דרך סטארטאפ בראשית ימי ה-data  הסלולארי, ועד מערכות שו"ב בתעשייה האווירית.

מיכאל אזולאי, היו"ר - בעל ניסיון רב בעולם התוכנה, החל מהקמת בית תוכנה ירושלמי, עבד בחברות תוכנה גלובאליות – HP, Compaq  ו-Digital, ובשנים האחרונות מנהל פרוייקטי ענק בתעשייה האווירית.  

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

נכון להיום עדיין אין פתרון שיהיה אינטואיטיבי ונוח לשימוש, לצורך הזנת מידע. העולם זז מהר - והמידע צריך להיות זמין ומיידי. העובד הנמצא בשטח, איש מכירות או איש שירות, מקבל כל הזמן משימות נוספות ומערכות חדשניות הדורשות ממנו בדרך כלל להזין עוד ועוד נתונים, בטפסים אינסופיים, ובהקלדה מייגעת, אשר אינה נוחה ולעתים אף מאתגרת את המשתמש. הרי ממשק המשתמש במובייל לא נועד להקלדה!

והחברות עצמן, הן המשקיעות מיליונים במערכות שונות שלבסוף אינן מנוצלות כראוי בשל חוסר נוחות.

בפתרון שלנו  – המשתמש מדבר, בכל שפה, מבטא וניב – ואנחנו עושים את היתר. בין אם זה הזנת מידע ובין אם משיכת מידע לקראת פגישה עם לקוח.

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

הוא לייצר מציאות עדכנית שבה הטכנולוגיה, שכבר היום קיימת לנו בכף היד, תאפשר לכל אחד לעדכן באופן קל ואינטואיטיבי, להתייעל ולחסוך זמן.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

כי אנחנו מביאים משהו חדש, שעונה לצורך אמיתי. מצד אחד מייעל את העבודה של כל אדם, ומצד שני מייעל תהליכים עסקיים, מייצר שקיפות מידע בתוך החברה ומאפשר ניהול נכון יותר של הלקוחות ובכלל.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

שתהיה מנטרה לצוות. והמנטרה שלנו היא מתוך הסרט האלמותי: "מבצע סבתא" – יש רק דרך אחת לנצח: אתה מתחיל הכי מהר שלך, ולאט לאט אתה מגביר...

 

 

רצינו לומר תודה

לשותפים שלנו salesforce ו-Oracle.

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו נעשה שינוי באופן העבודה של קהל לקוחות שגדל ומתרחב ככל שהעולם הופך לפחות "ממושרד".

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

כי למה להגיד אחר כך איך לא חשבנו על זה קודם...

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

בפייסבוק, בטוויטר בלינקדין ובאימייל [email protected]

וגם – בואו לפגוש אותנו בתערוכת Pioneers הקרובה שתתקיים ביום חמישי 17.3.2016 בתל אביב, אנחנו נהיה שם.

החברה ממוקמת בתל אביב.

תגובות

1. שי | 15 מרץ 2016

רעיון גאוני ומתבקש... בהצלחה !


2. חנן | 15 מרץ 2016

יופי של רעיון

יופי של רעיון וביצוע

בהצלחה בהמשך


3. גבי | 15 מרץ 2016

בהצלחה למיכאל עמיר וכל צוות Tukuoro

רעיון נפלא שיסייע לכל חברה עם אנשי שירות או מכירחות לתת מענה מהיר ללקוחותיה ...


4. Limor | 15 מרץ 2016

Sounds very interesting ! Good luck :)


5. פלא | 15 מרץ 2016

איך לא חשבו על זה קודם

מעולה


6. רפי | 15 מרץ 2016

בהצלחה עמיר

פתרון אמיתי לבעיה כואבת. בהצלחה Tukuoro


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.