1 מרץ 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את KERNELiOS

KERNELiOS הוא מרכז הידע הראשון לסייבר, המפתח סימולטורים שיכשירו ויאמנו את מומחי הסייבר בארץ ובעולם. האימונים ייעשו תחת "אש חיה" כלומר תרגול ברמת Hands on לאנשי סייבר מהתעשייה. KERNELiOS הוקמה על ידי קבוצה של יוצאי יחידות העילית של המודיעין הישראלי, וכוללת בצוות שלה מומחי סייבר ומודיעין בעלי ניסיון נרחב מהגופים המובילים בישראל, אשר נתפסת כמעצמת סייבר עולמית.

 

מי אנחנו

KERNELiOS הוא מרכז הידע הראשון לסייבר, המפתח סימולטורים שיכשירו ויאמנו את מומחי הסייבר בארץ ובעולם. האימונים ייעשו תחת "אש חיה" כלומר תרגול ברמת Hands on לאנשי סייבר מהתעשייה. 

KERNELiOS הוקמה על ידי קבוצה של יוצאי יחידות העילית של המודיעין הישראלי, וכוללת בצוות שלה מומחי סייבר ומודיעין בעלי ניסיון נרחב מהגופים המובילים בישראל, אשר נתפסת כמעצמת סייבר עולמית. 

יוסי כהן ארזי, המנכ"ל, הוא יוצא יחידת עילית של המודיעין הישראלי ולו מעל ל-10 שנות ניסיון בתחום אבטחת המידע בארץ ובחו"ל, בין היתר שימש כיועץ אבטחה בחברות ביטחוניות ישראליות ובמשרד החוץ.

דבש מתוק, סמנכ"ל טכנולוגיות, בעל ניסיון עשיר, הנפרס על למעלה משני עשורים, בהגנת מרחב הסייבר של ארגונים ומוסדות במגזרי הביטחון. נסיונו של דבש כולל הובלת אתגרים אסטרטגיים וטקטיים של מדיניות ורגולציה, אפיון והטמעת מנגנוני הגנה מידע, אבטחת רשתות, מערכות שו"ב וניטור קיברנטיות והגנת תשתיות הממשל והציבורי מסחרי.

שני כהן ארזי, יוצאת יחידת תקשוב מיוחדת, בעלת ניסיון רב בעולם ההיי-טק. מייסדת מרכז הידע לסייבר ואחת מאבני היסוד שלו. לשני B.A במנהל עסקים.

 

 

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

הרעיון להקים את מרכז הידע לסייבר נולד בשנת 2014, כאשר המייסדים ראו כי גופי אבטחת המידע בארגונים השונים בארץ זקוקים לעובדים מיומנים ומקצועיים בעלי ידע עמוק בתחום ההגנה בסייבר, ואלו שכבר עובדים באותם ארגונים, זקוקים לאימון סייבר מתקדם במטרה לשמור על כשירותם.

התקפות סייבר מהוות כיום את האיום המשמעותי אשר עומד בפני הארגונים הגדולים. בשנת 2014 עלות אבטחת המידע העולמית עמדה על כ-71 מיליארד $, כאשר ממוצע העלויות ללוחמת סייבר בחברות גדולות בארה"ב נאמד בכ-12.7 מיליון $ לחברה. עלות פשעי הסייבר בעולם לשנת 2019 מוערכת, על פי תחזיות, בכ-2 טריליון $.

למרות אתגר איומי הסייבר ההולך ומתעצם, קיים מחסור משמעותי בכלים יעילים ובאנשי סייבר מנוסים אשר מסוגלים לתת מענה מספק לאיומים אלה. כאשר בישראל לבדה, הנתפסת כמעצמת סייבר, קיים כיום מחסור של כ- 3,000 אנשי מקצוע בתחום, הנדרשים לאיוש תפקידי הסייבר בגופים השונים. מי שמצויד בכלים להתמודד עם איומי הסייבר, הם בדרך כלל אנשי מודיעין לשעבר, ואלו מעטים מכדי לתת מענה לביקוש העצום.

בנוסף, תחום הגנת הסייבר בישראל עובר מהפך של ממש. ב-15.02.2015 התקבלה החלטת הממשלה 2443, בדבר קידום אסדרה לאומית והובלה ממשלתית בתחום הגנת הסייבר. על פי ההחלטה, יוסדר שוק שירותי הגנת הסייבר בישראל, ייקבעו סטנדרטים מקצועיים לאנשי מקצוע הסייבר, יוגדרו תחומי הידע הנדרשים למקצועות הסייבר ויתבצעו שיתופי פעולה עם מוסדות ההכשרה וההסמכה.

KERNELiOS הוא מרכז הידע הראשון לסייבר אשר מפתח סימולטורים שיכשירו ויאמנו את מומחי הסייבר מכל העולם. מרכז הידע יכשיר, יאמן ויספק סרטיפיקציה למומחי הסייבר, ובנוסף יספק תשתית לבדיקות היתכנות והכוונה של סטארטאפים חדשים בתחום הסייבר.

 

הסימולטורים של מרכז הידע יכילו מספר רב של דיסציפלינות מתוך עולם הסייבר, בדגש על תחום ההגנה, חקירה והתקפה, ויאפשרו הכשרה ואימון מעשי במגוון נושאים בתחום הסייבר, ובהם SCADA (מערכות מחשב המשמשות לצורך פיקוח, שליטה ואיסוף נתונים),Reverse Engineering  של נוזקות, פיתוח אקספלויטים, פורנזיקה מתקדמת ועוד.

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

ליצור את סימולטור הסייבר הראשון, הוורסטילי והעדכני ביותר אשר יאפשר להכשיר ולאמן את אנשי הסייבר ואת הארגונים מכל העולם, אל מול אתגר הסייבר ההולך ומתעצם.  

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

הצורך יוצא דופן – התקפות סייבר מהוות את האיום המשמעותי אשר עומד בפני הארגונים הגדולים של ימינו, ולמרות זאת קיים מחסור משמעותי בכלים ובאנשי סייבר מנוסים אשר מסוגלים לתת מענה מספק לאיומים אלה, אשר, כאמור, על פי התחזיות יגיעו בשנת 2019 לנזק שנתי בסך של כ- 2 טריליון $.

השוק עצום - תחזית שווי שוק הסייבר העולמי לשנת 2020 מוערכת בכ-170 מיליארד $.

המוצר חדשני ויחיד מסוגו – KERNELiOS מפתחת סימולטור ראשון מסוגו, אשר מיועד להכשיר ולאמן את אנשי הסייבר והארגונים מכל העולם. נכון להיום, לא קיים מרכז ידע מסוג זה בעולם.

הצוות מנצח – צוות של מומחי סייבר בעלי שם, ממעצמת הסייבר הישראלית.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

צוות מקצועי ומוביל, אמונה בערך המוסף שאנו מציעים ללקוחות שלנו בפרט ולעולם הסייבר בכלל, עשייה והתחדשות בקצב הטכנולוגיה.

 

 

רצינו לומר תודה

למייסדים שהאמינו ומאמינים לכל אורך הדרך בהצלחת החברה, והשקיעו בהקמת מרכז הידע ובפיתוחו מעל ל- 300,000 $.

לצוות הפיתוח ובראשו דבש מתוק ולכל מי שנמצא בפרונט ומאחורי הקלעים.

לנרשמים לתכנית ההכשרה הראשונה שלנו, אשר עתידים לצאת בקרוב לשוק הסייבר עם מגוון הכלים העדכניים שיסייעו להם ולארגונים שלהם בעמידה מול איומי הסייבר.

 

 

בעוד שנה מהיום

  •  נהיה מוכרים כמרכז הכשרת הסייבר המוביל בישראל.
  • נספק את הביקוש לאנשי סייבר מקצועיים מכל הארגונים בארץ
  • נשדרג את הסימולטור ונפתח מוצר נלווה בענן
  • נייצא את הסימולטור אל מעבר לים
  • נקים מרכזי ידע נוספים בארץ ובעולם

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

1. אנחנו עורכים בימים אלה קמפיין גיוס באתר השקעות ההמונים אקזיטוואלי, ומזמינים אתכם להיות שותפים שלנו בדרך להצלחה!

2. הסייבר הוא העתיד, והסימולטורים שלנו יכשירו, יאמנו ויעצבו את תעשיית הסייבר העולמית.

 

 

 

ככה שומרים איתנו על קשר:

בקמפיין הגיוס שלנו ב-ExitValley אתר השקעות ההמונים   - http://bit.ly/1VGM8pv

באתר שלנו -  www.kernelios.com

בדוא"ל- [email protected]

או בפייסבוק- https://www.facebook.com/kernelios/?fref=ts

החברה ממוקמת ברחוב יוסף לישנסקי 27, ראשון לציון.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.