12 אפריל 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Salient Eye

חברת Salient Eye מבצעת מהפיכה בעולם האבטחה האישית ומאפשרת לכל אחד, בכל מקום בעולם, להגביר את רמת האבטחה שלו בבית או בעסק באמצעות שימוש בסמארטפון או בטאבלט. אנו משתמשים במצלמה של המכשיר כגלאי תנועה. ברגע שהמערכת מזהה תנועה - היא מצלמת, שומרת את התמונות בענן ושולחת למשתמש התראות באימייל ובSMS.

מי אנחנו

חברת Salient Eye מבצעת מהפיכה בעולם האבטחה האישית ומאפשרת לכל אחד, בכל מקום בעולם, להגביר את רמת האבטחה שלו בבית או בעסק באמצעות שימוש בסמארטפון או בטאבלט.

אנו משתמשים במצלמה של המכשיר כגלאי תנועה. ברגע שהמערכת מזהה תנועה - היא מצלמת, שומרת את התמונות בענן ושולחת למשתמש התראות באימייל ובSMS.

ביצענו כבר מעל 750 אלף התקנות ברחבי העולם, ולאחרונה התחלנו בשיתוף פעולה עם חברת ביטוח מובילה ועם שתי חברות אבטחה - האחת בישראל והשנייה בדרום אפריקה.

 

 

ישנן שתי דרכים מרכזיות לשימוש במערכת:

1. באמצעות סמארטפון או טאבלט ישנים שאינם בשימוש, אותם ניתן להפוך למערכת אבטחה בבית במשך היום, או בעסק/משרד בשעות הלילה. בעת זיהוי תנועה, ההתראות נשלחות לסמארטפון הראשי של המשתמש.

2. באמצעות הסמארטפון הראשי, אותו ניתן להטעין בסלון בלילה ולהשתמש בו כמערכת אזעקה. אם חלילה זוהתה תנועה חריגה בבית באמצע הלילה - המכשיר יצלם ויפעיל צופר אזעקה, אשר ברוב המקרים יבריח את הפורץ.

 

 

 

 

 

Salient Eye הוקמה על ידי חגי מלצר, (Founder & CTO) מהנדס תוכנה עם שנות ניסיון רבות בחברת תוכנה שפיתחה מוצרי עריכה לאודיו ווידאו עבור תחנות רדיו וטלוויזיה.

הרעיון לחברה נולד בעקבות אירוע לא נעים. חגי ואשתו התגוררו בדירה שכורה בקומת קרקע, נטולת סורגים ומערכת אבטחה (בעל הבית לא הסכים להתקין). באחד מסופי השבוע הזוג נסע ועם שובו לדירה גילה כי היא נפרצה, נגנבו תכשיטים וחפצי ערך והכל נותר בבלגן. אך באחת המגירות גילה חגי מספר מכשירים ניידים אותם לא לקחו הפורצים - זה "הפיל לו את האסימון" שאולי הסמארטפון הישן לא מספיק טוב בשביל הגנב אבל הוא מספיק טוב בשביל לתפוס גנב...

אל חגי הצטרף לפני כשנה צביקה אגסי המשמש כמנכ"ל החברה. לצביקה תואר שני במנהל עסקים, והוא בעל ניסיון ניהולי רב, הן בתחום הביטוח והן בתחום האינטרנט והאונליין. צביקה הקים בעבר שני סטארטאפים ואת כל התובנות והפקת הלקחים מתהליכי ההקמה הללו הוא מביא איתו ל- Salient Eye.

בנוסף, ישנם עוד 3 עובדים בחברה - מיכאל שאחראי על בדיקות התוכנה, סטודנט שאחראי על שירות הלקוחות ועוד מפתח תוכנה פרילנסר שעוזר לנו בפיתוח המערכת.

 

 

מה אנחנו מחדשים

פיתחנו גלאי תנועה מתקדם וגנרי אשר עובד מצוין על כל גרסת אנדרואיד מ- 2.2 (מדובר במאות מכשירים שונים של עשרות יצרנים שונים) ועל כל גרסת ios מגרסא ios7 ואילך.

שילבנו גם מערכת התראות פשוטה לשימוש, ידידותית מאד והכי חשוב - יודעת לעבוד גם כאשר התקשורת או החיבור ל-wi-fi הם נמוכים מאד.

בזכות השילוב הזה המשתמשים שלנו אוהבים אותנו מאוד וזכינו לדירוג הגולשים הגבוה ביותר בתחום - 4.4 (מתוך 5) בחנות של גוגל (לגבי אייפון אין עדיין נתונים משום שהאפליקציה הושקה לאחרונה ורק בישראל בינתיים).

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

להעלות את המודעות לפתרון שאנו מציעים בתחום האבטחה האישית, להיכנס לתודעה ולהפוך להיות פתרון האבטחה של כל בית שני בעולם...

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

כי יש לנו אנשים מצוינים המסורים לחברה ולהצלחתה, יש לנו מוצר מעולה והשוק מאותת לנו שאוהבים את המוצר שלנו.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

קודם כל - אמונה בבורא עולם שיעזור לנו.

אבל יחד עם זאת - להקשיב למשתמשים שלנו ולכל מי שנותן לנו עצה טובה, להיות עם היד על הדופק, לא לפחד לשנות כיוון ולהיות יצירתי.

גם קצת מזל אף פעם לא מזיק, וגם משקיע שיאמין בנו ויעזור לנו להתקדם יותר מהר יתקבל בברכה...

 

 

רצינו לומר תודה

לנשותינו היקרות מאד שבלי התמיכה האינסופית שלהן לא היינו כאן...

אנחנו רוצים להודות גם ל-The Nest - בית ליזמים צעירים בפתח תקווה, במסגרתו אנחנו פועלים ואשר מסייע לסטארטאפים בכל מה שאפשר – כנסים וימי עיון, קישור למשקיעים ומנטורים, סיוע בשיווק ועוד.

ואחרונים חביבים, ל- "קומה השנייה" - בית לאנשים צעירים, מתחם של עיריית רמת גן לסטודנטים וסטארטאפים, שם אנחנו יושבים בשגרה.

 

(כן, כן, חגי הוא רמת-גני וצביקה פתח-תקוואי ואנחנו מפרגנים לשתי הערים החשובות הללו smiley)

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו עם מיליוני התקנות ברחבי העולם ומספר שיתופי פעולה אסטרטגים בכמה מדינות - הן עם חברות אבטחה והן בתחום ערים חכמות/בטוחות. הכוונה היא שכל אזרח שקיבל התראה מהמערכת שלנו, יוכל להעביר את התמונות בלחיצת כפתור לרשות הרלוונטית - מוקד עירוני, סייר, שיטור קהילתי, מכבי אש וכו'.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

כל מי שלא היה לו עד היום פתרון אבטחה בבית, בשל שיקולי מחיר, זמינות או קלות התקנה ושימוש - יוכל להשתמש בפתרון שלנו.

וגם כי יש לנו עוד כמה "שפנים בשרוול" - הן מבחינת יכולות המוצר והן מבחינת אסטרטגיית החדירה לשוק.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

באתר: salient-eye.com

בדף הפייסבוק: SalientEye

במייל: [email protected]

משרדי החברה ממוקמים במתחם "הקומה השנייה" ברמת גן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.