קרדיט תמונה: יח"צ
13 אפריל 2016 | מערכת StartIsrael
קהילה ישראלית - Lighthouse רעננה

קהילה ישראלית השבוע עם Lighthouse ברעננה. הקהילה פועלת במודל חדש מסוג scalerator, ונוסדה על מנת לפעול לשינוי תהליך הצמיחה של הסטארט-אפים הישראליים ולהגדלת אחוזי ההצלחה שלהם.

השבוע קהילה ישראלית ברעננה, שם נוסדה קהילת Lighthouse במודל חדש מסוג scalerator. המייסדים השותפים עמוס טלמור, ששי גבע ועידו מנור (תמונה ראשית משמאל לימין) סיפרו לנו על הקהילה שלהם.

 

 

 

הקהילה שלנו

Lighthouse הינה מודל חדש מסוג scalerator במתחם עבודה נטו, שאינו מגביל את היזמים בזמן, ומיועד להגדלת אחוזי ההצלחה של סטארט-אפים בתחומי הפינטק (Fintech), הסייבר, האינטרנט של הדברים (IoT), המדיקל והדיגיטל. אנחנו עושים זאת, באמצעות יצירת אקו-סיסטם, נוכחות תמידית של משקיעים, סל הטבות ותמיכת מנטורים מהשורה הראשונה מישראל ומהעולם החל מהיום הראשון, דרך פיתוח המוצר כתיבת תכניות עסקיות ותכנית שיווקית, עיצוב מוצר, פתיחת משרדים בחו"ל ועד לגיוס ההון. בנוסף, הקמנו במתחם CAMPUS הדרכות והרצאות ייחודי. Lighthouse נוסדה על מנת לפעול לשינוי תהליך הצמיחה של הסטארט-אפים בישראל.

 

 

מדוע בחרנו להקים את הקהילה דווקא במיקום זה

בחרנו להקים קהילה באזור ההייטק של רעננה, על שטח של כ- 1500 מ"ר, במרחק הליכה מכל חברות הטכנולוגיה מהגדולות בישראל, על מנת לאפשר לכל יוזמה ליהנות מצמיחה מוגברת באקו-סיסטם פורה, ומבלי לשחוק את ההשקעה במיזם בהוצאות נדל"ן יקרות. אנחנו גם עונים על צרכים של קהילת הסטארט-אפים הישראלית לא רק בעבור אנשי השרון והצפון, אלא אף בעבור יזמים מרחבי הארץ שמבקשים להיות חלק מהקהילה שלנו ומה"אני מאמין" שלנו.

 

 

הייחוד של הקהילה שלנו

באמצעות קרבה בעצימות גבוהה למשקיעים מצד אחד, ופיתוח פוטנציאל ההשקעה של הסטארט-אפים שיושבים אצלנו, מהצד השני, אנחנו מעניקים קליבר רחב מהרגיל להצלחה. אנחנו לא לוקחים אחוזים מהיזמים ומאד תחרותיים במחיר. לסטארט-אפים שיושבים אצלנו אנחנו מעניקים את ההזדמנות להיפגש ולהתייעץ עם מומחים בעלי שם עולמי בתחומים ועם מגוון משקיעים מישראל ומחו"ל. במתחם יושבים רק סטארטאפים (ולא נותני שירותים), שעוסקים כולם בתחומי הפינטק (Fintech), הסייבר, האינטרנט של הדברים (IoT), המדיקל והדיגיטל, ויוצרים קהילה בפני עצמה של כ- 350 יזמים ויזמיות.

בנוסף, אין אצלנו התחייבות לסיים פרויקט בפרק זמן נתון, מכיוון שאנחנו סבורים שהצלחה מגיעה כאשר המוצר והיזמים בשלים לכך וזה דורש זמן. לכן אנו בונים מקום שיש בו את כל התנאים ושאליו באים על מנת להצליח ולא רק על מנת לשבת לתקופה. למעשה, אנחנו מחפשים בוגרי אקסלרטורים שרוצים להמשיך ולעבוד אצלנו עד שיגיעו להצלחה.

 

 

 

 

 

המשמעות של להיות קהילת יזמות בישראל

המשמעות הגדולה ביותר של להיות קהילת יזמות בישראל הוא היכולת לעמוד בפני אתגרים ולהעלות את סיכויי ההצלחה של מיזם, עבורו אנשים נותנים כל-כך הרבה מעצמם ורק מעטים מצליחים. ב- Lighthouse אנחנו מאמינים מאד בחיזוק הקשרים בקהילה ולכן אנחנו מקיימים שיתופי פעולה עם גופים מובילים, חברות בינ"ל ואקסלרטורים אחרים, על מנת להעניק לסטארט-אפים שלנו מקסימום חשיפה ופיתוח יכולות במתקנים ובממשקים עם האקו-סיסטם הישראלי.

כך למשל, שיתוף הפעולה שכוננו עם גוף פיננסי מוביל, יאפשר לסטארט-אפים וליזמים הישראלים שיפעלו במתחם ברעננה, להתחבר ׳בטבור׳ לסביבה העסקית הפיננסית, ולבחון בתנאי שטח המדמים בנק אמיתי (אבל ללא תשלום וללא התחייבות כלשהיא), את הפתרונות שפיתחו בתחומי הפינטק (Fintech) הסייבר (Cyber) ותחומים משיקים אחרים.

 

 

קהילה מפרגנת לקהילה

נפרגן ל - SOSA בתל אביב כיוון שהיא מאפשרת מענה טוב לצרכי היום יום של היזמים במתחם שלה.

 

 

כדאי לכם לעקוב אחרי הפעילות שלנו  

יהיה אצלנו אקשן. אנחנו בונים מקום ייחודי שיוצר קהילה המיועדת רק לסטארט-אפים באווירת יצירה וחדשנות, המציידת בחיבורים הנכונים ובכלים הטובים ביותר להצלחה. בנוסף, יש לנו חדר הדרכות -  CAMPUS - שמיועד למפגשים ומיטאפים, אשר יפתח להרצאות וסדנאות לכלל קהילת היזמות הישראלית עם אורחים מיוחדים מהארץ ומחו"ל. אנחנו מזמינים את היזמים לעקוב אחר ההצלחות של בוגרי הקהילה שלנו.

 

 

ככה שומרים איתנו על קשר:

דרך האתר שלנו:  www.lighthouse-il.com

עמוד הפייסבוק: Lighthouseil-Innovation-Warehouse

מייל:[email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.