18 אפריל 2016 | מערכת
10 סטארטאפים בתחום התיירות שכדאי לכם להכיר לפני חופשתכם הבאה

אפליקציות בתחום התיירות תופסות בשנים האחרונות תאוצה גדולה ומציעות נגישות למידע לתיירים בכל העולם, הן מחליפות את מפות הטיולים המודפסות והמסורבלות, מנגישות לנו מידע בזמן אמת על תחבורה ציבורית וכמובן גם ממליצות לנו לאן ללכת ועל מה אפשר לוותר. הכירו את העשירייה המנצחת שתהפוך את הטיול שלכם לחווייתי, נוח וחסכוני.

אם בעבר טיילנו עם מפה ומצפן, כיום כבר הכרחי להוסיף לרשימת הציוד את הסמארטפון ולא רק כדי לצלם תמונות סלפי ולהעלות אותן לפייסבוק. אפליקציות בתחום התיירות תופסות בשנים האחרונות תאוצה גדולה ומציעות נגישות למידע לתיירים בכל העולם, הן מחליפות את מפות הטיולים המודפסות והמסורבלות, מנגישות לנו מידע בזמן אמת על תחבורה ציבורית וכמובן גם ממליצות לנו לאן ללכת ועל מה אפשר לוותר.

הכירו את העשיריה המנצחת שתהפוך את הטיול שלכם לחווייתי, נוח וחסכוני.

 

 

1Jetta - כרטיסי טיסה מיד שנייה

מחפשים כרטיסי טיסה במחירי מציאה? את מוזמנים לבקר ב- Jetta.

מדובר ברעיון מהפכני המעודד כלכלה שיתופית שפורחת בשנים האחרונות בעולם. האתר מיועד לאנשים שאוהבים לטייל "חכם" תוך כדי חסכון כספי. הרעיון הוא לספק מצד אחר פתרון לאנשים שנתקעו עם כרטיסי טיסה ולא יכולים לטוס מסיבות שונות ובלתי צפויות (עבודה, בריאות, לימודים וכו'); ומצד שני, מציע האתר כרטיסים במחירים מוזלים (עד 50% הנחה מהמחיר המקורי). פלטפורמה "חכמה" המשלבת טכנולוגיה מתקדמת בזמן אמת והופכת את תהליך הרכישה לנוח, בטוח ואמין.

 

 

2. Sweet Inn- כמו Airbnb אך עם שירות חדרים

האתר מאפשר למטיילים בערים שונות בעולם, להתארח בדירות להשכרה כמו בבית מלון. מנהלי האתר בוחרים את הדירות באזורים שונים של העיר הסמוכים לתחבורה ציבורית ומוקדי עניין, ולאחר מכן משקיעים בשיפוצן ועיצובן לקראת השכרה. כשהאורחים יגיעו לדירה הם ימצאו הפתעה נחמדה - שוקולדים וערכות טיפוח בחדר האמבטיה. כמו כן יחכה להם מארח, שישמש כמו קונסיירז', אשר יחלוק עמם טיפים שרק מקומיים יודעים וידאג לכל דבר.

 

 

3. Travlessלהכיר את המבצעים המקומיים

הרעיון הוא לחבר תיירים למבצעים מקומיים ולאפשר להם לחסוך כסף בחו"ל וליהנות מחוויה מקומית. נקודת המוצא של המיזם הייתה שתיירים אינם נחשפים למידע מקומי על מבצעים, הטבות או הנחות של בתי עסק, ולכן מחמיצים עסקאות במחירים משתלמים - כשגם בתי העסק מפסידים מצדם הרבה לקוחות.

 

 

4. כך תדעו באיזו חיה או צמח נתקלתם במהלך הטיול

אפליקציה המיועדת לחובבי הטבע בארץ ובעולם - Cnature. באמצעות אפליקציה זו, כל אחד יכול לזהות ולהגדיר צמחים, ציפורים, יונקים וזוחלים שבהם הוא נתקל במהלך הטיול שלו. אם למשל נתקלתם בחיה לא מוכרת, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאפליקציה, לבחור בתחום מגדיר חיות הבר, לציין האם מדובר ביונק, ציפור או זוחל - ומשם להתחיל לסנן לפי קריטריונים של צבע, גודל או כל סימן זיהוי ייחודי אחר, עד שתגיעו לתוצאה המדויקת. אם אתם מנחשים שמדובר בחיה מסוימת, אתם יכולים גם להקליד את שמה ולראות אם צדקתם.

 

 

5. לפני שטסים בביזנס קלאס

מחירם של כרטיסי טיסה יורד ברוב מהמקרים לאחר הרכישה, ומשתנה מספר פעמים מהרגע שהוא מתפרסם.האפליקציה של FairFly נועדה לחסוך לכם בהוצאות כרטיסי הטיסה. כיצד זה עובד? האפליקציה מבקשת מהמשתמש להזין את מספר אישור הטיסה שהזמין, ההמתנה שלאחר מכן יכולה לארוך מספר שעות, ימים או שבועות - אך המפגש הבא עם האפליקציה נעשה על ידי התרעה על טיסה במחיר זול יותר ממה שהזמין המשתמש. האפליקציה מחשבת את מחיר הביטול של הטיסה שהוזמנה וכן את הפרש המחירים עם הטיסה המוזלת. במידה ומחיר דמי הביטול יחד עם מחיר הכרטיס המוזל נמוכים ממחיר הטיסה שהוזמנה, האפליקציה תמליץ למשתמש לבטל את הטיסה ולהזמין את החדשה.

 

 

6. צימר במחיר הכי נמוך שאפשר

 Bidnb היא פטפורמה להזמנת צימרים וחדרי אירוח על בסיס "מכרז". הלקוח מגדיר את הצימר שהוא מחפש לפי אזור, תאריך, מספר לילות והרכב נופשים. בעלי הצימרים יתחרו על כיסו של הלקוח ויציעו לו את המחיר הכי נמוך שהם חושבים שיגרום לו להגיע אליהם. השיטה מבוססת על שני יתרונות בולטים - מבחינת בעלי הצימרים, הם לא נשארים ריקים ואילו הנופשים נהנים ממחירים אטרקטיביים תוך שימוש באפליקציה נוחה להזמנת חופשה באופן מהיר וקל.

 

 

7. books on map– לטייל בעקבות ציטוטים מפורסמים

מטרת האפליקציה היא לחבר בין תוכן למקום, כשהיא מתבססת על ציטוטים של סופרים שונים כמו: אשכול נבו, א.ב יהושע, לאה גולדברג ואחרים. בהמשך מתכננים לעלות לאפליקציה גם תכנים נוספים כמו סרטים או תמונות. השאיפה היא להציע מסלולים בעקבות תכנים, כך שתיירים יוכלו לטייל בערים מרכזיות בעולם בעזרת מסלולי עניין.

 

 

8. לטייל בעולם ללא ציוד לילדים ולתינוקות

הורים מכל מקום בעולם יכולים לעזור להורים אחרים, ועל הדרך גם לדאוג להכנסה נוספת, בעזרת babygear4rent. בכניסה לאתר תתבקשו להירשם וכדי למצוא את המוצר שאתם צריכים עליכם לבחור את אזור הטיול ואת סוג המוצר (כמו עגלה או כיסא לרכב). לאחר השימוש, מומלץ להעלות תמונה של הציוד, תמונה של ההורה עם חוות דעת, ואת מחיר ההשכרה ליום.

 

 

9. כרטיסי טיסה במכירה פומבית

מחירם של כרטיסי טיסה עולים בסמוך למועד ההמראה, גם כאשר המטוס ברובו ריק מנוסעים.הפתרון שפיתחה BidFlyer מתממשק עם מערכת ההזמנות של חברות התעופה השונות, ומשתמש בביג-דאטה כדי לנתח את המידע הקיים ולזהות את העודפים, כלומר, אותם מושבים שחברת התעופה מעוניינת למכור ב'בידינג'. המערכת של BidFlyer מציעה את המושבים במטוס למכירה פומבית במחירים נמוכים יותר, כשהגשת ההצעות לקניית כרטיסי הטיסה היא חינמית והתשלום נעשה רק במידה וההצעות זוכות.

 

 

10. חדרי מלון מיד שנייה – roomer

הפלטפורמה עונה על צורך גדול בתחום התיירות– ביטולי הזמנת חדרים בבתי מלון. באתר החברה ניתן למכור חדרים שבוטלו בבית מלון במחיר מוזל, כך האורח יכול לצמצם את עלויות הביטול מול בית המלון והמלון מאכלס את החדר למרות הביטול. בנוסף נהנה המלון מההכנסות הנלוות כמו שירות חדרים,מסעדות, שימוש ב-Wi-Fi וכו'.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.