19 אפריל 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את SpeedApp

SpeedApp הוקמה בכדי לתת מענה חשוב לשוק שלא היה קיים בעולם האון ליין והצריך שינוי מהותי: SpeedApp מאפשרת לשלוח מנקודה A לנקודה B כמעט כל דבר שתרצו. עד כה לקוח הפרטי לא יכול היה לבצע שליחות לצרכיו, ואילו חברות או עסקים לא תמיד קיבלו שירות טוב. לשתי הבעיות האלו אנחנו מציעים פתרון בעזרת מערכת הפצה לוגיסטית ייחודית ואינטליגנטית, המקשרת אותך לשליחים בסביבה שלך ובזמן אמת.

 

מי אנחנו

את SpeedApp הקמנו שני קיבוצניקים מאלונים- יוסי בן משה, COO וגתי שפרן CEO. יוסי מגיע מעולם הלוגיסטיקה ועולם התכנה אינו זר לו. גיתי מגיע מתחום פיתוח תוכנה ומאחוריו כמה מיזמים בתחום. הנשים שלנו הכירו בנינו ומאז אנחנו יחדיו...

SpeedApp הוקמה בכדי לתת מענה חשוב לשוק שלא היה קיים בעולם האון ליין והצריך שינוי מהותי: SpeedApp מאפשרת לשלוח מנקודה A לנקודה B כמעט כל דבר שתרצו. עד כה לקוח הפרטי לא יכול היה לבצע שליחות לצרכיו, ואילו חברות או עסקים לא תמיד קיבלו שירות טוב. לשתי הבעיות האלו אנחנו מציעים פתרון בעזרת מערכת הפצה לוגיסטית ייחודית ואינטליגנטית, המקשרת אותך לשליחים בסביבה שלך ובזמן אמת!

האפליקציה בנויה משני חלקים: אפליקציה לשליחים ואפליקציה ללקוחות, ומאפשרת להזמין שליח בכל הארץ לכל מטרה לוגיסטית, החל משליחות בקטנוע ועד להובלה במשאית. 

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

האפליקציה מתנהלת בשיטת מכרז מבוסס מיקום ומבצעת שידוך בזמן אמת בין הלקוח לבין שליח פנוי, אשר נמצא ליד נקודת האיסוף ויכול להציע מחיר נמוך יותר ואיסוף מהיר יותר. בצורה זו אנו מורידים את העלויות ומשפרים את השירות הקיים בשוק.

דוגמה בולטת היא שירות שליחויות בתוך שעתיים, שאנו מספקים ללקוחות אתרי מסחר (eCommerce) באזור המרכז - מנתניה ועד רחובות. אנחנו היחידים שמעניקים עצמאות מלאה לשני הצדדים - בין הלקוח מזמין המשימה לבין השליח המבצע – אשר מחליטים לגבי התנאים העיקריים שהם הזמן והמחיר.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

יצרנו שוק וירטואלי מיוחד במינו, אשר כמו כל שוק חדש צריך לבנות אותו בצורה חכמה ומאוזנת, והכי חשוב לשמור על שירות מעולה בצד גידול מהיר. אנו במעבר כיום מעשרות למאות של לקוחות ושליחים פעילים, והגידול האופרטיבי צריך להיעשות ביחד עם שיפור מתמיד בשירות.

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

כי זה הפידבק לו אנו זוכים - גם הלקוחות וגם השליחים המשתמשים באפליקציה אומרים לנו את זה. וכשהם מרוצים אז גם אנחנו מרוצים.

 

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

אמונה וחזון. צריך כל הזמן לראות ולחשוב קדימה ולהאמין בעצמנו, בדרך, האחד בשני ובאנשים שמלווים אותנו.

 

 

רצינו לומר תודה

לאנשים שמלווים אותנו בצמיחה של SpeedApp, הן ברמה היומית והן ברמת המאקרו עסקית ואישית. אמנם זה נשמע קצת קיטשי אבל הכי נכון בעולם - תודה למשפחות שלנו שעומדות מאחורינו מהיום הראשון.

ותודה גם לאביחי מיכאלי שמשמש כיועץ חיצוני מתוקף תפקידו כמלווה יזמים וסטארטאפים, משרד עו"ד יגאל ארנון שלקחו אותנו תחת חסותם, PWC וקרן סמוראי שהיו הראשונים להביע אמון בדרך.

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו נהיה חברת השליחויות הגדולה בישראל, עם עוד פעילות בשוק אחד לפחות בחו"ל.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

כי אחרי שמבינים שיש אפליקציה שמאפשרת לשלוח הכל מהר ובזול, לא צריך לצאת מהבית יותר עבור שליחויות קטנות וגדולות.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

במייל:[email protected]

להורדת האפליקציה: speedapp.co.il

משרדי החברה ממוקמים בנחלת בנימין 52, תל אביב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.