1 מאי 2016 | אביטל גולדין
מילקי 2.0: ממשלת גרמניה מתמרצת יזמים ישראליים להקים סטארט-אפ בברלין

יש לכם רעיון שהולך לשנות את העולם? חולמים לפרוץ אל השוק האירופאי ולבנות את החברה שלכם בסיוע צוותי מומחים מהמובילים בגרמניה? אתם מוזמנים להכיר את תכנית Exist Startup Germany, אשר לאור הצלחת הסבב הראשון, נפתחת כעת לסבב נוסף. במסגרת התכנית ייבחרו עד 5 צוותים שיזכו למענקי מחייה, ציוד ושירותי קואצ'ינג מקצועיים בברלין.

 

יש לכם רעיון שהולך לשנות את העולם? חולמים לפרוץ אל השוק האירופאי ולבנות את החברה שלכם בסיוע צוותי מומחים מהמובילים בגרמניה?

 

לאור הצלחתו של הסבב הראשון של תכנית Exist Startup Germany, משרד הכלכלה והאנרגיה הגרמני הכריז על פתיחתה של תחרות נוספת לקידום שיתוף פעולה וחילופין בין יזמים גרמניים וישראליים. הזוכים בתחרות ייצאו להגשים את החלום בליבה של סצנת הסטארט-אפ של ברלין.

 

 

בסבב הראשון נבחרו חמישה צוותים ישראליים מתחומים מגוונים שיעברו לברלין בקיץ הקרוב. הזוכים ייהנו משלל הטבות לקידום הרעיון העסקי שלהם, בין השאר מענק מחייה בסך 3,000 אירו לחודש לאדם במשך שנה, וציוד וחומרי קואצ'ינג בערך של עד 35,000 אירו. כמו כן,יקבלו הצוותים משרדים, גישה לקרנות הון סיכון ומגוון הטבות נוספות בשווי של עד 150,000 אירו. מייסדי הסטארט-אפים לא יידרשו לוותר על אקוויטי, ויחזיקו ב-100% מערך החברה בתום השנה שלהם בברלין.

כחלק מהתכנית, הצוותים יצוותו למרכזי היזמות של האוניברסיטאות בברלין, שם יוצמדו למנטור מומחה ולייעוץ מקצועי שיסייע בקליטתם ובקידום הפיתוח שלהם. כל זאת במטרה לאפשר לצוותים לנצל את המשאבים והידע שלהם יזכו, על מנת לקדם את הרעיונות העסקיים שלהם, ולהשתמש בברלין כקרש קפיצה אל השוק האירופאי העתידי.

 

 

כעת, ממשלת גרמניה ושותפיה בישראל פותחים בסבב חדש של גיוס משתתפים שיימשך עד ה-31 במאי 2016. התחרות פתוחה לישראלים בלבד, ופונה לסטודנטים, בוגרים ומדענים מאוניברסיטאות ומוסדות מחקר. על הפרויקטים להיות מבוססי טכנולוגיה או ידע, בעלי מאפיינים ייחודיים משמעותיים ולהציג פוטנציאל משכנע להצלחה מסחרית עתידית. צוותים המצויים בשלב הפיתוח של הסטארט-אפ שלהם יוכלו להגיש מועמדות דרך אתר התכנית, ובמהלך חודש יולי ייבחרו 10 פיינליסטים להשתתף בביקור בן שלושה ימים בברלין.

במהלך הביקור, הצוותים יזכו להדרכה ואימון אינטנסיביים מצד גורמים מקצועיים מקומיים, ובסופו יציגו את הרעיונות שלהם באירוע pitch חי מול חבר מושבעים מקצועי. מבין המשתתפים ייבחרו צוותים שיעברו לשלב הקואצ'ינג, ישודכו לאחת מהאוניברסיטאות השותפות ויוכלו לזכות במענק Exist Business Startup Grant היוקרתי.

 

 

למעוניינים להירשם לתכנית ייערכו בתל אביב שני ערבי הסברה מיוחדים בשיתוף לשכת המסחר והתעשייה גרמניה-ישראל ו-BETATEC, ועדת הטכנולוגיה והיזמות ברלין-תל אביב:

-          9 במאי, 19:00-21:00, Tel Aviv HUB, מנחם בגין 55 קומה 7 תל אביב.

-          18 במאי, 19:00-21:00, לשכת המסחר גרמניה-ישראל, קויפמן 4 קומה 9, תל אביב.

 

המועמדים הפוטנציאליים יוכלו להיפגש על פיצה ובירה עם יזמים נוספים ועם בוגרי השלב הראשון, וכן לקבל תשובות לכל השאלות הקשורות לתכנית, הטבותיה ותהליך ההרשמה.

 

 

 

 

למידע נוסף והגשת מועמדות לתכנית: www.existstartupgermany.com

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.