13 מאי 2016 | מערכת StartIsrael
על הרגלים בריאים בשלושה סרטוני אנימציה

אורח החיים היזמי, אולי לא בשונה מאורח החיים המודרני, דורש פעמים רבות שעות עבודה ארוכות, עמידה בלחצים ובדד-ליינים, עבודה בתנאי חוסר וודאות והשקעה של מרץ ואנרגיה בעיקר על חשבון שעות הפנאי. אך לא רק שעבודה אינטנסיבית מסביב לשעון אינה פרודוקטיבית, היא גם עלולה להוות סיכון ממשי לבריאותכם. בחרנו שלושה סרטוני אנימציה העוסקים בהרגלים בריאים ליזמים ובכלל, עליהם כדאי להקפיד.

אורח החיים היזמי, אולי לא בשונה מאורח החיים המודרני, דורש פעמים רבות שעות עבודה ארוכות, עמידה בלחצים ובדד-ליינים, עבודה בתנאי חוסר וודאות והשקעה של מרץ ואנרגיה בעיקר על חשבון שעות הפנאי.

חשוב ככל שיהיה המיזם או העסק אותו אתם בונים, לא רק שעבודה אינטנסיבית מסביב לשעון אינה פרודוקטיבית, היא גם עלולה להוות סיכון ממשי לבריאותכם. לכן וויתורים על הרגלים בריאים וחיוניים כגון שעות שינה, אכילה מסודרת, פעילות גופנית וזמן פנוי לנפש אולי יפנו לכם עוד שעות לעבודה, אך בטווח הארוך עלולים לפגוע בביצועים שלכם ובתפקוד הפיזי והמנטלי התקין.

 

בחרנו שלושה סרטוני אנימציה העוסקים בהרגלים בריאים ליזמים ובכלל, עליהם כדאי להקפיד.

 

 

הסרטון הראשון מתייחס אל 8 הרגלים יומיים פיזיים ומנטליים, שהקפדה עליהם יכולה לשפר את הביצועים שלכם במהלך ימי העבודה עמוסי המשימות. גם אם המשמעות היא לפנות חלק מהזמן שמוקדש לעבודה לטובת פעילויות אחרות כגון התעמלות או קריאה, מדובר בהשקעה חשובה שעתידה להחזיר את עצמה בביצועים משופרים. 

 

 

 

 

 

כאשר יש לפנינו כל כך הרבה משימות מגוונות שדורשות את הזמן שלנו ורק 24 שעות ביממה, פעמים רבות אנחנו מעדיפים לוותר על שעות שינה לטובת ביצוע מטלות אחדות (בייחוד הדחופות מביניהן). מדובר בהרגל לא בריא שעלולה להיות לו השפעה הפוכה לגמרי על רמת הביצוע והתפוקות שלנו ביום שאחרי ובכלל.

הסרטון השני כולל 7 עצות לשינה טובה שמאפיינות יזמים מצליחים.

עוד על היתרונות שבשנת לילה טובה, תוכלו למצוא בסרטון הבא.

 

 

 

אורח החיים המודרני כולל שעות רבות של ישיבה - בין אם מדובר בעבודה משרדית מול המחשב, ישיבות עבודה, נסיעות ארוכות הכוללות לעיתים פקקי תנועה, או ישיבה על הספה כדי להירגע קצת בסוף יום...

הישיבה הממושכת איננה בריאה ועלולה לגבות מחיר בריאותי יקר, לא רק נזקים לגב ולשרירים, כי אם גם בעיות נשימה וסיכונים למחלות לב. 

הסרטון השלישי מסביר באופן מפורט מדוע ישיבה לפרקי זמן ארוכי מסוכנת לבריאותנו ולביצועים התקינים שלנו ומה כדי לעשות כדי להימנע מכך.

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.