24 מאי 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את ByPal

ByPal היא פלטפורמה לכלכלה חברתית, המאפשרת לכל אחד להנות מהמשאבים הזמינים במעגלי החברים ובקהילות שלו. הפלטפורמה מאפשרת לייצר מודעות אישיות להמלצה, מסירה, השכרה, מכירה או השאלה, למעגלי חברים ספציפיים, בדומה לשיתוף במעגלים בגוגל+.

מי אנחנו

ByPal היא פלטפורמה לכלכלה חברתית, המאפשרת לכל אחד להנות מהמשאבים הזמינים במעגלי החברים ובקהילות שלו.

הפלטפורמה מאפשרת לייצר מודעות אישיות להמלצה, מסירה, השכרה, מכירה או השאלה, למעגלי חברים ספציפיים, בדומה לשיתוף במעגלים בגוגל+. כך ניתן לשתף עם האנשים עליהם אתם סומכים משאבים שונים, כמו ספרים, בגדי ילדים, חדר פנוי ועוד.

בנוסף, באמצעות  ByPal תוכלו לראות אילו מה מציעים החברים שלכם ועל מה הם ממליצים, בחלוקה למעגלים שונים כגון: משפחה, עבודה, חוג היוגה ,ההורים בכיתה וכו'... כך תוכלו לקבל מידע צרכני רלוונטי למעגלים החברתיים ספציפיים, במקום להסתמך על חוכמת המונים של אנשים אנונימיים.

בכדי להקל על התהליך, הפלטפורמה מאפשרת  גם להציע הצעות לכל חברי ByPal, וכן היא מציגה השוואת מחירים בין הצעות החברים לבין המחירים בחנויות וברשתות המובילות, לקבלת החלטה מושכלת יותר.

 

 

 

המיזם הוא שילוב כוחות של ישי קורן CEO, יזם סידרתי אשר ניהל בעבר מותגים מובילים, וירון יוסף CTO, בעל ניסיון עשיר כמפתח ראשי בחברות שונות. יחד אנחנו מגשימים חלום משותף של כלכלה חברתית שתחסוך לכולנו זמן, כסף ועצבים מיותרים. עזבנו משרות בטוחות כדי לעבוד במרץ על המיזם Bypal, במתחם HUBANANA ברעננה. המיזם שלנו הופך למציאות ובקרוב תוכלו למצוא אותו בחנות של גוגל.

הרעיון למיזם נולד כאשר ישי שם לב שבכל פעם שהוא מחפש מוצרים או מידע הוא מבזבז זמן יקר, רק כדי לגלות מאוחר מדי שחבר קרוב היה יכול לחסוך לו בקלות זמן וכסף בהמלצה, או אפילו בהשאלה או מסירה של אותו המוצר שאינו בשימוש אצלו.  ישי הבין שבקרב החברים והמכרים שלו יש הרבה מידע ומשאבים שיכולים לעזור לאחרים, ומתאימים במיוחד לצורת החיים שלנו, בזמן שאנו מבזבזים ימים וכסף רב בגלל שאין לנו גישה נוחה למשאבים אלו. הניסיונות להתקשר, להשתמש ברשתות חברתיות ובצ'אטים אמנם הניבו כמה תוצאות טובות,אך תמיד לוו בתחושה שזה מטריד את החברים, גוזל הרבה זמן, כשבסוף עדיין חברים אומרים – "למה לא אמרת לי? יכולתי לעזור"...

    

 

מה אנחנו מחדשים

1. התמקדות במעגלים החברתיים בתחום הצרכנות והמסחר -  

כ-70% מהצרכנים מצהירים שהם הכי סומכים על המלצות החברים שלהם, ועדיין יותר מ-30% מהצרכנים משקיעים מעל ליומיים במחקר שוק. רוב הפלטפורמות מציעות אלגוריתמים שונים להמלצות ולאחרונה סינון אזורי נעשה הלהיט של לוחות המודעות הטלפוניות.  

אנו אמנם מאפשרים גם התמקדות גיאוגרפית וגם סינונים נוספים, אך קודם כל מתמקדים בצד החברתי ה"קרוב", מתוך הבנה שיש הרבה יותר במשותף עם אדם מוכר וגם יותר אמון בו מאשר בזר. בנוסף גם למפגש עם חברים ולסיוע להם יש ערך אשר רבים מחשיבים יותר מרווח כספי.

 

2. אפשרות ליצירת מספר הצעות על מוצר או משאב -  

הפלטפורמה מאפשרת ליצור במהירות מספר הצעות לקבוצות שונות בתנאים שונים הכוללים השאלה, השכרה, מכירה ו/או מסירה. כך למשל,  נוכל להציע את ציוד הסקי בהשאלה בחינם למשפחה הקרובה, ובו זמנית להשכרה בתשלום לקולגות מהעבודה. שימוש נכון בכלי זה מאפשר למשתמשים למקסם את הרווחים החברתיים והכלכליים שאפשר להשיג ממשאבים אשר תופסים מקום בארון ובמחסן. 

 

3. תפיסה חדשנית  של תהליך הרכישה -  

אנו רוצים לאפשר למשתמשים לגלות כמה שיותר מהר לא רק מה ההמלצות בקהילה שלהם, אלא גם אילו מהמשאבים הזמינים בקהילה יכולים להתאים להם. לדוגמא: הורה אשר מחפש ספר הורות יכול לגלות לא רק מה הם הספרים המומלצים בקהילה, אלה גם שהוא יכול להשאיל אותו בחינם מחברה, בת דודה, ומהספרייה המקומית, או לרכוש אותו ב-10 ש"ח מחברה ליוגה. ושחבר אמין שלו ממליץ בכלל על צפייה בסדרת וידאו בנושא או על מאמן אישי. 

 

4. רמות פרטיות המאפשרות הכנסת מוצרים נוספים למעגל השיתוף – 

כיום הפלטפורמות המסחריות מנסות לקשר אותנו עם כמה שיותר אנשים, מה שחושף את המשתמשים לזרים ולגורמים מסחריים המבזבזים את זמנם היקר ולא תמיד משרים אווירה נעימה. ByPal מאפשרת להתמקד במעגלי חברים ספציפיים, בכך היא לא רק הופכת את החוויה ליותר נעימה, אלא גם מאפשרת לחלוק עם חברים דברים אשר לא היינו חולקים עם זרים. כמו חפצים עם ערך רגשי או שאנו שומרים עליהם במצב מושלם, אותם לא נציע לזרים אך אולי תהיה לנו מוטיבציה שונה לחלוק אותם עם חברים ומשפחה, או להרשים באמצעותם חברים לעבודה. גם אנשים שלא מתעניינים במוצרים מיד-שנייה משנים גישה כאשר המוצר הוא מחבר, בן משפחה או מכר אחר.   

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

להפוך את ByPal לאפליקציה צרכנית נפוצה וללמוד מהמשתמשים שלנו איך לשפר את הפלטפורמה. אנו מאמינים בהקשבה למשתמשים ומשתדלים להציע חווית משתמש קלה ונוחה.     

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח

אנו מייעלים תהליך טבעי של שיתוף מידע ומשאבים, אשר פורח בשנים האחרונות ברשתות החברתיות ובכלכלה השיתופית. הפלטפורמה שלנו עוזרת לצרכנים לקבל בקלות את מה שהם זקוקים לו מבחינה כלכלית וחברתית, תוך חיסכון רב בזמן כסף.     

אנו משתדלים להציע ללקוחות שלנו פתרונות הוליסטים וקלים לשימוש, ומאמינים בהקשבה והתאמה לצרכי השוק, המאפשרת לייצר אפליקציה המציעה ערך ממשי וחווית משתמש ממכרת.   

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

שותף נפלא, משפחה תומכת והקשבה לצרכי השוק.

 

 

רצינו לומר תודה

למשפחה ולחברים שתומכים ונותנים ביקורת לכל אורך הדרך, גם כשהם לא ממש מבינים על מה אנחנו מדברים...  

 

 

בעוד שנה מהיום

ByPal תהיה אפליקציה בינלאומית שתעבוד על WEB IOS ANDROID ותחשב כאפליקציה פופולרית אצל משפחות וזוגות צעירים.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

משום שכך תוכלו להשתתף בגרסת הבטא שיוצאת בקרוב ולהנות ממתנות והנחות שאנו נחלק דרך האפליקציה.

 

 

ככה אפשר לשמור  איתנו על קשר:

אתר: bypal.co

מייל: [email protected]

טלפון: 054-7699912

פייסבוק: ByPal   חברים משתפים משאבים

משרדי החברה ממוקמים ב - HABANANA רח' המלכה 27 רעננה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.