16 יוני 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את JoVo

JoVo הינה אפליקציה חדשה אשר באמצעותה ניתן לצפות במועמדים המגישים וידאו מצולם בנייד האישי שלהם, כאשר הם עונים על שאלות רלוונטיות למקום העבודה. הרעיון נולד מתוך צורך למקסם את ההתאמה בין מחפש העבודה והמעסיקים לפני פגישות פנים מול פנים, ולהתאים את חיפוש העבודה לדור הנוכחי שמבלה מרבית מזמנו בטלפון הנייד.

מי אנחנו

JoVo הינה אפליקציה חדשה אשר באמצעותה ניתן לצפות במועמדים המגישים וידאו מצולם בנייד האישי שלהם, כאשר הם עונים על שאלות רלוונטיות למקום העבודה.

הרעיון נולד מתוך צורך למקסם את ההתאמה בין מחפש העבודה והמעסיקים לפני פגישות פנים מול פנים, ולהתאים את חיפוש העבודה לדור הנוכחי שמבלה מרבית מזמנו בטלפון הנייד.

עבור מחפשי העבודה, המוצר מאפשר צילום עצמי בוידאו, באמצעות הטלפון הנייד ומעניק לעובד הזדמנות להציג את עצמו, שלא באמצעות דף נייר "יבש". עבור המעסיקים מדובר בכלי דיגיטלי עכשווי אשר מייעל להם הליכי הגיוס וחוסך זמן יקר ומשאבים.

האפליקציה ניתנת להורדה ללא תשלום ובמאגר המשרות ניתן לראות כבר היום מגוון של משרות בתחומים שונים מהחברות המובילות במשק וסטרטאפים שונים.

 

 

מה אנחנו מחדשים

כיום למעלה מ-60% ממחפשי העבודה עושים זאת באמצעות הטלפון הנייד. החדשנות של המוצר באה לידי ביטוי בכך שהיא מאפשרת מחד לכל מועמד פוטנציאלי להבליט את המאפיינים הייחודים שלו, בין היתר באמצעות וידאו, ומאידך מאפשרת למעסיקים סינון ראשוני טוב יותר באמצעות אלגוריתמי machine learning מיוחד שפיתחנו.

אנו צופים שאנשים יחפשו דרכים יותר ויותר יצירתיות על מנת לשווק את עצמם באמצעות הסרטון - וש-JoVo תהפוך להיות לכלי הכרחי לכל מי שרוצה למצוא מועמדים יצירתיים, רלוונטיים ואיכותיים.

המועמדים ידעו שבשביל לא להיבלע בהמון, להשיג את המשרות הנחשקות ולקבל חיווי מהיר ביחס לסיכוי שלהם בעבודה - הם ירצו להגיש מועמדות דרך JoVo

 

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

לנסות ולהטמיע את האמונה (שהיא כבר מציאות), שהמכשיר הסלולרי הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלנו בעבודה והוא משמש כמכשיר עבודה לכל דבר ועניין.

אם מעסיקים ישכילו להשתמש במכשיר הסלולרי כאמצעי להתקשרות עם מועמדים פוטנציאליים (שמגישים דרכו את מועמדותם) – נוכל להגיד שפיצחנו את האתגר הגדול שלנו בתחום. 

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

המהפכה הסלולרית כבר כאן ואי אפשר להתעלם ממנה. הוידאו גם הוא כבר כאן ודור ה-Y ודור ה-Z משתמשים בוידאו כאמצעי טבעי להעברת מסרים (למשל בסנאפצ'ט, בפייסבוק לייב) ואנחנו מאמינים שכשתחום הוידאו ישיק לתחום חיפוש העבודה ומציאת העובדים – תהיה הצלחה מסחררת.

וכמובן – הערך הכי הגדול שלנו - הטכנולוגיה של JoVo ,אשר מוגנת פטנט לסינון מועמדים, תחסוך זמן רב (מאד!) לכל ארגון ולכל מועמד ותמנע פגישות לא רלוונטיות בין הצדדים.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

צוות מדהים (תצטרפו אלינו!), מזל והרבה עבודה קשה.

 

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

כל מועמד שמחפש עבודה בשנת 2017 וכל מקום עבודה שמחפש לייעל את תהליכי הגיוס שלו – ישתמשו ב-JoVo.

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

הערך ש-JoVo מביא גם למעסיקים וגם למחפשי העבודה הוא עצום.

אנחנו מנסים לייצר סטנדרט תקשרות מודרני בין מחפשי עבודה למעסיקים, כזה שמתאים לשנת 2016 ולא שמסתמך על קורות חיים באימייל.

אחת הסנוניות הבולטות לכך הוא שיתוף הפעולה המוצלח בין JoVo לחברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בהקמת מאגר השמה של עורכי דין בישראל באמצעים דיגיטליים וטכנולוגיים (JoVo Law).

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר 

מורידים את JoVo ( אנדרואיד | אייפון )

אתר: www.jovoapp.com

פייסבוק: JoVo

וכותבים לנו ל-[email protected].

המשרדים שלנו ממוקמים במרכז ת"א. 

תגובות

1. דורית | 12 ספטמבר 2016

כבר יש את זה...

וובקנד webcand
עושה את זה ומעבר.
כדי שתבדקו.


2. שי | 19 יוני 2016

רעיון מצוין

כבעל חברת סטארטאפ אשמח לאמץ את האפפ שלכם לגיוס עתידי. בהצלחה


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.