30 יוני 2016 | מת'יו טורן
8 כלים עוצמתיים שיסייעו להגביר מכירות ותנועה

לידים, שיחות, טראפיק ומעורבות הם פרמטרים שמודדים הצלחה אונליין. הניסיון להגביר את הטקטיקות האלה ללא כלים אפקטיביים ידרוש יותר מאמץ מתגמול משתלם. למרביתנו בימים אלה אין את המותרות של צוות עצום. במקום זאת, אנו פונים לאפליקציות ושירותים דיגיטליים שיעשו את מרבית העבודה. התחילו עם רשימה זו - כלים אלה באמת יכולים לסייע לכם להגביר את הפרודוקטיביות והדיוק שלכם.

 

כל חברה שמתכננת להצליח בגדול צריכה ארסנל של כלים עוצמתיים.

לידים, שיחות, טראפיק ומעורבות הם פרמטרים שמודדים הצלחה אונליין. הניסיון להגביר את הטקטיקות האלה ללא כלים אפקטיביים ידרוש יותר מאמץ מתגמול משתלם. למרביתנו בימים אלה אין את המותרות של צוות עצום. במקום זאת, אנו פונים לאפליקציות ושירותים דיגיטליים שיעשו את מרבית העבודה.

 

עם זאת, השוק מוצף בכלים שמפרסמים יכולות שאין כמותן אשר נועדו להעצים את מה שאתם רוצים. אם כן, כיצד ניתן להפריד בין כלים יעילים שממש חייבים אותם לבין אלה שהם בזבוז של זמן ואנרגיה?

 

התחילו עם רשימה זו, בה עשינו את מרבית העבודה עבורכם. כלים אלה באמת יכולים לסייע לכם להגביר את הפרודוקטיביות והדיוק שלכם:

 

 

1. TLDR

עסקים כיום עדיין מנסים לאסוף קשרים חדשים דרך יישומי pop-ups שעבר זמנם, או באנרים שנועדו לאסוף מידע. אך אלה לרוב מעצבנים מבקרים ופוגמים בחוויית המשתמש, במיוחד אם הם מיושמים ביותר מעמוד אחד. זוהי דרך נהדרת להגביר את אחוזי הנטישה שלכם (Bounce rate) שאותם כמובן אינכם רוצים להגביר.

TLDR נוקט בגישה שונה לייצור לקוחות חדשים. כלי זה, שנוצר על ידי מת'יו ברבי (Matthew Barby) מנהל קידום וצמיחה גלובלית ב-HubSpot’s, מייצר סיכומי תוכן עבור לקוחות האתר שלכם ומיישם CTA רלוונטיים. שימוש בסיכום תוכן יסייע ללקוחות שלכם לחוש מעורבים. מרבית הגולשים רק מרפרפים על מאמר בניגוד לקריאת הפוסט כולו. לכן סיכום המאמר יכול להיות יעיל ושימושי למשתמשים ומעצים מאוד את חוויית המשתמש. באמצעות שילוב CTA ייחודי אתם יכולים לתפוס את תשומת לב הגולש כמעט מיד, על ידי הצעות של שדרוגי תוכן, ebooks בנושאים דומים והצעות נוספות. הבעיה היחידה היא שעל המבקר להכניס את כתובת האימייל שלו ומידע נדרש כדי לקבל מידע נוסף. אך מאחר והמשתמש כבר לחץ על מאמר קשור, יש לכם סיכוי גדול יותר לקבל את פרטי הקשר שלהם.  

 

 

2. Yotpo

כאשר מדובר בעסקה, אתם חייבים כמות מספקת של דירוגי לקוחות. 90% מהגולשים קוראים ביקורות לפני שהם מבצעים רכישה, מתוכם 88% תופסים ביקורת כשוות ערך להמלצה אישית. אם אין לכם מספר מספק של ביקורות חיוביות, אתם לא עושים מספיק מכירות. לכאן נכנס Yotpo.

פלטפורמת שיווק תוכן זו, מסייעת לעסקים לבנות תוכן ואמון עם צרכנים באמצעות ייצור ביקורות אונליין. האלגוריתם של החברה קובע את הזמן האופטימלי למשלוח אימיילים המבקשים פידבקים והערכות מוצר של הצרכן. ב-Yotpo אומרים שהטכנולוגיה שלהם מובילה ל-40%-50% בדירוג של פתיחת הודעות, וזוכה ל- 6%-11% בדירוג תגובה. עבור כל ביקורת שנכתבה, Yotpo מיישם "תג אמון" כדי שצרכנים ידעו אם הביקורת הגיעה מקניין, משתמש או ספק - מאפיין נפלא של שקיפות המותג. ביקורות צריכות לכלול גם נתונים על הכותב, דבר היוצר תחושת אמון ומעמיק את האמינות עוד יותר. תוכן שמיוצר על המשתמש באמצעות Yotpo יכול לסייע להגביר מאמצי שיווק, אופטימיזציה של מנועי חיפוש ועוד.

ביקורות הן רק ערוץ אחד של תוכן המקודם על ידי המשתמשים (UGC) שאתר Yotpo מסייע לכונן. פורומים של שאלות ותשובות של הקהילה, הערות, ומודליות של גיימיפיקציה  -  כל אלו מסייעים ביצירת רמות גבוהות של מעורבות ודיון שיכולים לסייע במאמצי שימור הלקוחות וביצוע הרכישות על ידם.

 

 

3. Leadfeeder

לידים מבטיחים יכולים להיות קשים מאוד להשגה. במיוחד כאשר אתם מבינים ש- 98% ממבקרי האתר יעזבו מבלי שהשאירו את פרטי הקשר שלהם. כעת יש דרך לחמוק מתהליך הבקשות והתחינות בפני המבקרים להשאיר את כתובת האימייל שלהם- Leadfeeder לשירותכם.

Leadfeeder מתחבר לחשבון Google Analytics שלכם ומחזיר מידע לגבי מבקרים כדי שאתם לא תצטרכו. עם היכולת לראות את הפרטים לגבי אנשים שמבקרים בעמוד שלכם, קשרי הלינקדאין שלהם, קשרי B2B ועוד, אתם יכולים לבנות רשימה מספקת שתסייע לכם להשיג המון מכירות. Leadfeeder גם משלב CRM, מספק הודעות פרסונליות ומאפשר לכמות בלתי מוגבלת של משתמשים להשתתף, כך שתוכלו להפוך את החברה שלכם לתחנת כוח עבור Lead Generation.

 

 

4. Improvely

פרסום העסק שלכם באתרים כמו פייסבוק וגוגל, יכול לעלות די הרבה ואף לחלוטין לרוקן את הקופה שלכם אם מתרחשת "הונאות הקלקות", כלומר כאשר אדם או תוכנת מחשב ממשיכים להקליק על פרסומת כדי לגרום לעלויות הפרסום לצמוח. פעילות זדונית זו יכולה לעלות למשווקים עד 7.2$ מיליארד בשנה.

Improvely הוא כלי קריטי שיכול לסייע להפסיק עם מנהג מרושע זה.

תוכנה זו מנטרת כל קליק שנעשה על פרסומי העסק שלכם, כדי לוודא שלא מתבצעת תרמית. אם התוכנה מזהה פעילות חשודה אתם תקבלו הודעה מיידית על כך. בנוסף, כלי זה יוצר דוחות מידע על הונאה שכוללים כתובות IP, מיקומים, תאריכים וזמנים מדויקים, ומידע נוסף חשוב עבורכם על מנת למנוע הפסדים. 

Improvely אינו רק כלי מניעתי, מאחר והמערכת מספקת גם מאפייני מעקב אחר המרה כדי לחשוף את המקור של כל רישום או מכירה ולסייע לכם להבין איזו פרסומות עובדות ואיזו לא.

 

 

5. HotJar

מחפשים אחר פלטפורמה אנליטית שתספק לכם מטריצות שאתם לא יכולים לקבל  מ- Google Analyticsהתשובה היא HotJar.

HotJar הוא כלי עוצמתי כאשר מדובר בהבנת התנהגות משתמש. השירות עוקב אחר כל ביקור של משתמש לאתר ומציג את המידע דרך מפות חום, המציגות אזורים פופולריים במיוחד של האתר. הכל מגלילה ועד לקליקים ופעולות אחרות- הכל מתועד כך שניתן לשפר את האתר שלכם למקסימום.

HotJar גם מספק הקלטות של משך הזמן המדויק של מבקר באתר, מאפייני סקרים ושאלונים, כלים של מיטוב מכירות, ועוד המון משאבים אחרים שיסייעו לכם למקסם את דירוגי ההמרה שלכם.

 

 

6.  InfusionSoft

InfusionSoft היא אחת הפלטפורמות המובילות בתעשייה ל-CRM, מכירות ושיווק עבור בעלי עסקים קטנים. יש בתוכנה זו הכל: מאוטומטיזציה של שיווק וכלים לייצור לקוחות חדשים, ממשק ניהול של יחסי לקוח CRM, מאפייני מעורבות במדיה חברתית, וכל דבר שאתם צריכים כדי לערב את הקהל ולהשיג המרות. בנוסף, InfusionSoft מציגה שפע של אלמנטים למסחר אונליין, שיכול לסייע ביצירת מכירות, במימוש ציפיות, ובלגרום ללקוחות לחזור שוב ושוב. 

 

 

7. Unbounce

עמוד נחיתה הוא לעתים קרובות הרושם הראשוני שיש ללקוח פוטנציאלי על העסק שלכם ורושם ראשוני הוא קריטי. Unbounce הוא כלי מדהים המעצב עמודי נחיתה כדי להבטיח שהתקשורת הראשונית תהיה מתמשכת.

התוכנה היא "מעצבת מוכוונת המרות" ומסייעת למשווקים להשיג בדיוק את זה באמצעות מאפייני  A/B Test, ממשק עיצוב drag-and-drop, מספר עצום של טמפלטים לעמודים, ואינטגרציה עם יותר מ-60 אפליקציות נפוצות ושימושיות כמו Google Analytics ו- Salesforce.

 

 

8. SpyFu

אלמנט הכרחי להשגת תנועה היא דירוג עבור תגיות ומילות מפתח נכונות. SpyFu הוא הכלי האולטימטיבי לזיהוי דירוגי התגיות של המתחרים, כמו גם את מה שהם רוכשים דרך AdWords.

אם תכניסו דומיין של אתר המתחרה, תקבלו המון מידע הכולל תגיות ששולם עבורן ותגיות אורגניות, ערך מוערך של תנועה אורגנית, מתחרים אורגניים ולמעשה כל סוג מידע אחר שאתם צריכים כדי לכונן אסטרטגיה. SpyFu מספק מידע מקיף על תגיות מכל הכיוונים כך שתוכלו למשוך אנשים לאתר שלכם ולא לבזבז כסף על מלחמות שלעולם לא תנצחו בהן.

 

 

המרחב הווירטואלי מלא בכלים מדהימים שנועדו לסייע לעסקים להגיע למטרותיהם. לא משנה אם זה מעורבות, המרות, טריק או טרנד חדש - יש כלי שיכול לסייע לכם להגביר את ביצועי העסק שלכם לכדי פיקים של שיפור. פשוט עליכם לדעת היכן לחפש.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.