31 אוקטובר 2016 | גראנט קארדון
כמה חשוב לאמץ גישה של שגשוג

הגיעו לעבודה כדי לשגשג, אל תגיעו לעבודה כדי לעבוד. הדבר היחיד שמגיע מעבודה קשה ומאמץ הוא גב שבור. יש המון מידע שקרי שחייתם איתו עד כה. אחד מהם הוא עבודה קשה. התמקדו בשגשוג ואתם תשגשגו. התמקדו בעבודה קשה ואתם תצטרכו לעבוד קשה. הגיעו לעבודה כדי לצמוח ולשגשג.

הגיעו לעבודה כדי לשגשג, אל תגיעו לעבודה כדי לעבוד. הדבר היחיד שמגיע מעבודה קשה ומאמץ הוא גב שבור. יש המון מידע שקרי שחייתם איתו עד כה. אחד מהם הוא עבודה קשה. התמקדו בשגשוג ואתם תשגשגו. התמקדו בעבודה קשה ואתם תצטרכו לעבוד קשה. מה שאתם מראים זה מה שאתם תקבלו. יותר מדי אנשים טובים שאתם מכירים עובדים קשה ולעולם לא ישגשגו. העובדה היא שהמוני אנשים עובדים קשה עבור אלה שישגשגו. מי שחושב על שגשוג אכן יצליח ויש לו שפע בחייו והעובד קשה עובד עבורו. הגיעו לעבודה כדי לצמוח ולשגשג.

 

 

כל ההחלטות שתקבלו בחיים צריכות להיות עבור הטוב הכללי של מרבית האנשים - וזה רעיון של שגשוג וצמיחה. כל ההחלטות שאתם תקבלו צריכות להיות על שגשוג, על ייצור תזרים - תזרים כסף, תזרים חברים, תזרים עסקי, תזרים לקוחות - כל פעילות צריכה להיות על הזרימה בחייכם. הביאו את המחויבות וההחלטה לשגשג בכל תחומי חייכם. במערכות יחסים, עסקים, קליינטים, חברים - בכל התחומים, תצמחו ותשגשגו. אתם תקבלו את מה שתמקדו את תשומת לבכם בו. אתם יודעים שזה נכון.

 

לכו על שגשוג, למדו על שגשוג, קראו על כמה יש שם בחוץ וכמה מעט יש. מרבית האנשים מאמינים שיש מחסור. מיליונים מאמינים שאין מספיק לכולם. האמת היא שיש יותר ממספיק לכולם. מרבית האנשים בעסקים דואגים מהתחרות שחותרת תחתיהם. הם לא רואים שגשוג, הם לא רואים שפע, הם דואגים בגלל המתחרה האחד שנמצא מרחק קילומטרים מהם ולא רואים את השפע העצום בעולם. אז מה הם עושים? הם מפספסים את ההזדמנות והם מפספסים את השפע על ידי כך שהם מתמקדים בתחרות.

 

 

האם אתם יודעים שיש מספיק כסף ביקום הזה כדי שלכל אדם יהיה שווי של מיליארדי דולרים? האם אתם מקבלים את שלכם? אם לא, זה מאחר ואתם חושבים במונחים של עבודה קשה וגבולות - ולא צמיחה ושגשוג. הביטו באוקיינוס. יש לו אנרגיה אינסופית, הוא לעולם לא מפסיק. צאו החוצה וקחו ממנו כמה שאתם רוצים. כמה דליים אתם יכולים לקחת? האם עדיין יהיה מספיק אוקיינוס? כמובן. הביטו בשמים. האם יש מספיק שמיים? ראו את השגשוג סביבכם, חברים.

הביטו כמה כסף יש בשוק. ספרו לכמה אנשים יש בתים בבעלותם, יש להם מכוניות והם קונים בגדים. ראו את השגשוג בכל מקום שתלכו וקחו קצת לעצמכם. הביטו כמה חיים יש סביבכם. כמה מערכות יחסים אתם מכירים שעובדות? אל תתמקדו באלה שלא עובדות. התמקדו בשגשוג שיש במערכות יחסים. כמה אנשים נחמדים אליכם מיד יום ביומו? כמה אנשים חתכו אתכם בכביש היום - אחד או שניים? אבל כמה אנשים לא? מאות. ראו את השפע בחייכם. אל תתמקדו בגבולות.   

דרשו שגשוג בחייכם, זה שם עבורכם. כל עוד תתמקדו במעט מדי שיש סביבכם זה מה שיהיה לכם, מעט מדי.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.