13 ספטמבר 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את SleepRate

אז, איך ישנתם הלילה? ארגון הבריאות העולמי מצביע על מחסור בשינה כגורם החמור ביותר בהשפעתו על בריאות האדם במאה ה-21, יחד עם משקל היתר. מיליוני אנשים ברחבי העולם סובלים ממחסור שינה כרוני אשר משפיע על העבודה, מערכות היחסים, בריאות והרווחה שלהם.

מי אנחנו

אז, איך ישנתם הלילה? ארגון הבריאות העולמי מצביע על מחסור בשינה כגורם החמור ביותר בהשפעתו על בריאות האדם במאה ה-21 יחד עם משקל היתר. מיליוני אנשים ברחבי העולם סובלים ממחסור שינה כרוני אשר משפיע על העבודה, מערכות היחסים, בריאות והרווחה שלהם.

 

SleepRate צמחה מתוך אמונה שלכל אדם סיכוי גדול יותר למצות את הפוטנציאל המנטלי והפיזי המלא שלו דרך שינה טובה יותר.

 

אנחנו מודדים את השינה באמצעות מכשירי מחשוב לביש הקיימים היום בשוק (למשל חגורת דופק, בלוטות' של ספורטאים, או שעוני דופק) ומודדים את קצב הלב, ואנחנו תלויים במידע שאנחנו מקבלים מהם. האלגוריתמיקה עובדת בתוך זמן קצר (פחות מדקה) ומתקבלת תמונה מאוד מעמיקה של השינה בלילה: כמה זמן לקח להירדם, מצבי שינה שונים, שינה עמוקה, שנת חלום, איכות השינה, מה רמת הסטרס וכו'. בתום השבוע מתקבל דוח מסכם, ומוצע טיפול התנהגותי-קוגניטיבי המבוסס על פרוטוקולים שעבדנו עליהם יחד עם אנשי אוניברסיטת סטנפורד. הטיפול מותאם אישית, במחזורים של שבוע, ובכל סוף שבוע מוגש דוח התקדמות ומשימות לשבוע הקרוב.

 

 

מדובר בטכנולוגיה המבוססת על המצאה של היזמית ד"ר אנדה בהרב, בבסיסה עומד הקשר בין פעימות הלב לגלי המוח בעת השינה.

 

ד"ר ברהב למדה פיזיקה באוניברסיטת תל אביב אבל החליטה שהיא יכולה לתרום יותר כרופאה. לאחר שהתמחתה ברפואת ילדים נחשפה לחקר השינה, וב־2006 החליטה לתרגם את הגילויים המדעיים שלה ושל עמיתיה לפתרון פשוט שיאפשר לאנשים לשפר בקלות את איכות השינה שלהם. ד"ר בהרב מפרסמת בקביעות בכתבי עת רפואיים, עם למעלה מ-25 פרסומים בתחום והיא מחזיקה ביד פטנטים למחקר בשינה. "אני חייבת להודות שיצרתי את הקריירה שלי מתוך נטו אנוכיות... אני אוהבת לישון!"

 

ד"ר שולי אייל, בעלת תואר דוקטור בפיזיקה רפואית מאוניברסיטת תל אביב, הצטרפה ל-SleepRate בסוף שנת 2006, ומשמשת מאז כסמנכ"לית פיתוח אלגוריתמים בחברה. היא מביאה איתה גישה רב תחומית המבוססת על פיזיקה, ידע נרחב של דינמיקה לא ליניארית, עיבוד אותות והבנה עמוקה של הקשר בין מערכת העצבים האוטונומית ושינה. "אל תפספסו את עסקת חייכם או ראיון לעבודת החלומות בגלל בעיות שינה."

 

 

מה אנחנו מחדשים

SleepRate מספקת פתרון שינה מלא הכולל ניטור, הערכה וטיפול, והיא היחידה בשוק כיום שמציע את כל החבילה במוצר אחד. האפליקציה Device Agnostic מתחברת למגוון רחב של מכשירי מחשוב לביש (כמו שעונים חכמים וצמידי כושר) ולא לביש (חיישנים מתחת למזרון), ובכך משרתת את שני הצדדים: ממקסמת את הנוחות של המשתמש ומאפשרת לו לבחור מניין לשאוב את הנתונים בהתאם לסגנון החיים שלו, ומאפשרת לנו, כחברה, גמישות מקסימלית לעבוד עם כל מה שהשוק מציע. כמו כן, האנליזה נסמכת על שני מדדים: אובייקטיביים וסובייקטיביים. האפליקציה אוספת נתונים על הדופק, התזוזות, הנחירות ורעשי הרקע וגם דיווחים של המשתמש עצמו, משכללת את הכל יחדיו ובסוף מפיקה דו"ח אישי. אחרי האנליזה Sleeprate מציעה פתרונות מעשיים לבעיות השינה שהיא מזהה. מדובר בתוכנית בריאות שלמה. האלגוריתמים לוקחים את כל הדטה הגולמית שמופקת וממפים אותה לתמונה רחבה הכוללת: איכות, כמות, שלבי שינה והתעוררויות (ספונטניות). לאח מכן מתבצעת אנליזה המציגה סדרה של טיפולים המותאמים אישית ליוזר.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

שינוי התנהגותי - המודעות לחשיבות של שינה טובה כחלק מניהול אורח חיים בריא ומאוזן קיימת ותופסת תאוצה, אבל האתגר הוא לגרום לאנשים באמת להתמיד עם התוכנית גם כשזה קשה. לדוגמא: לפעמים אנחנו מקצצים בשעות השינה כדי שהמשתמש יהיה יותר עייף וכך איכות השינה שלו תהיה טובה יותר! שינוי הרגלים הוא לא דבר קל.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

קיים צורך אמיתי לפתרון שלנו! 50% מהאמריקאים סובלים מחוסר שינה כרוני והפרעות שינה, 40% מהאוכלוסיה הבוגרת בסין סובלת מאינסומניה, וזה עוד בלי לדבר על אירופה בכלל. שינה משפיעה על כל אספקט בחיים שלנו (מערכות יחסים, משקל, זכרון, פרודוקטיביות, מצב רוח ועוד). כמעט כל בחירה שלנו מושפעת בצורה זו או אחרת מאיכות וכמות השינה שלנו. יש שוק עצום ומחסור בפתרונות אפקטיביים, מה שמקנה לנו הזדמנות עסקית משמעותית ומתבקשת.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

צוות מוכשר, מגובש וחדור מטרה, חזון, פוקוס ואמונה. (כמובן שגם קצת מזל אף פעם לא מזיק...)

 

רצינו לומר תודה ל...

לכל האלפי המשתמשים שלנו שנתנו לנו הזדמנות וראו פוטנציאל ולעשרות אלפי המשתמשים שהורידו את האפליקציה ועל התמיכה בה אנו זוכים. ל- IBM Alpha Zone שראו את הפוטנציאל שבנו ונתנו לנו הזדמנות. לצוות המסור שלנו ששוקד הפיתוח ונותן מענה בכל שעה לכל בקשה. למשקיעים של החברה שנותנים אמון בנו ובדרך בה אנו מובילים את SleepRate לעבר עולם שישן טוב יותר.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

מגיעים למאות אלפי משתמשים, ממשיכים לעמוד בסטנדרט השירות המצוין שהצבנו לעצמנו, מכפילים את מספר העובדים בחברה, מתרחבים לשווקים גיאוגרפיים חדשים, פותחים משרדים ברחבי העולם ונותנים פתרונות לפלחי שוק חדשים (עובדי משמרות, קשישים, נשים בהריון, הורים טריים, ילדים ועוד.)

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

לא רק שנצליח להגשים את החלום שלנו לגרום לעולם לישון טוב יותר, אפילו נצליח להגיע לשלב הבא של ניתוח חלומות!

 

ככה שומרים אתנו על קשר

להורדת האפליקציה: באנדרואיד ובאפ-סטור

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בטוויטר, בלינקדאין ובפייסבוק.

להתקשר אלינו ב: +972-73-2903400

או לשלוח מייל:  [email protected]

אתר: https://www.sleeprate.com/contact-us/

משרדי החברה ממוקמים בפתח תקווה

 

חלומות נעימים!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.