17 ינואר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Memoria

ממוריה הינה פלטפורמה אשר מציעה כיום פתרון בלעדי לחולי אלצהיימר לניהול מטלות יום-יומיות. הפלטפורמה מספקת שירותי ניתור והנחיה של המטופל, אחריהם יכולים לעקוב משפחתו והצוות הרפואי שלו וכן מלווה ומדריכה אותו במהלך שגרת יומו והעיסוקים המשמעותיים עבורו.

מי אנחנו

ממוריה הינה פלטפורמה אשר מציעה כיום פתרון בלעדי לחולי אלצהיימר לניהול מטלות יום-יומיות. הפלטפורמה מספקת שירותי ניתור והנחיה של המטופל, אחריהם יכולים לעקוב משפחתו והצוות הרפואי שלו וכן מלווה ומדריכה אותו במהלך שגרת יומו והעיסוקים המשמעותיים עבורו.

בצוות שלנו נמצאים דור סנד - CEO, מתן כהן - CTO, יואב דנציגר – סמנכ"ל הפיתוח העסקי ומיכל ירדני סמנכ"ל חווית משתמש.

 

אחרי שהגענו לפגישה עם אחת המשפחות שעבדנו איתן הרעיון נעשה לנו ברור. מדובר במשפחה מקסימה ובעלת אמצעים. שאלנו אותם מה המליץ להם הרופא כדי להתמודד עם חיי היום-יום בבית. הם ענו לנו בתסכול "אין כלום, הדבר היחיד שהמליצו לנו זה לקנות לוח לבן גדול ולרשום עליו עם טוש איזה משימות צריך לבצע היום, פשוט כי זה הדבר היחיד שעובד". משם ידענו כחברה בדיוק איזה מוצר מדהים אפשר להעניק לאותם אנשים שבהם צמאים לפתרון אמתי. התגובות של המשפחות שווים יותר מהכול.

 

מה אנחנו מחדשים

הפתרון שלנו ייחודי בכך שהוא פונה ישירות לחולה עצמו, ולא למשפחה, ומספק לו כלי באמצעותו הוא יכול, ללא סיוע חיצוני, לנהל את שגרת יומו. הפלטפורמה מייצרת לוח זמנים אשר מותאם באופן אישי לכל מטופל.

לאחר מכן, היא מציעה סוגים שונים של אסטרטגיות המאפשרות ביצוע תוך פיצוי על הירידה ביכולות הקוגניטיביות, לרבות אימות ביצוע מטלות, שירותי תזכורת, מניעת ביצוע חוזר של פעולות שבוצעו וכן צפיית טעויות.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

נכון להיום, האתגר הגדול ביותר בדרך להשקעה הוא יצירת מערך פיילוטים של משתמשים, חולי אלצהיימר, אשר משתמשים בפלטפורמה באופן קבוע ולאורך זמן, וזאת על מנת להוכיח ראייתית כי הפלטפורמה מייצרת ערך משמעותי בקרב אותם משתמשים.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

לאחר שביקרנו מספר משפחות והצגנו להם את המערכת, נוכחנו לגלות כמה חזק הצורך בקרב חולי אלצהיימר לפתרון שיאפשר להם לנהל את חייהם בצורה עצמאית יותר, ולהפחית את התלות שקיימת כיום בסיוע חיצוני. אנחנו רואים כי החולים רק מחכים לקבל לידיהם מערכת כזו, ורואים כיצד הדור היום פתוח במיוחד לפתרונות וחידושים טכנולוגיים.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

אמונה. הדרך לא תמיד הייתה או תהיה קלה, וסביר שלאורכה יתווספו קשיים ואתגרים, אבל הדבר החשוב הוא להאמין תמיד כי מה שאנחנו יוצרים יכול לשנות לטובה את חייהם של אלפים רבים בארץ ומיליונים מחוצה לה. בסופו של דבר, עבור חלק מהחולים הללו, אנחנו למעשה מחזירים משהו שאבד, עצמאות.

 

רצינו לומר תודה ל...

לכל האנשים הנפלאים שליוו אותנו ותמכו בנו לאורך הדרך, בין אם מדובר במשפחות שלנו, ובין אם מדובר בחולי אלצהיימר ובני משפחתם, שפתחו את דלתם והכניסו אותנו לביתם, פשוט מפני שהאמינו בנו וברצון שלנו לשנות ושלפר את חייהם. בנוסף, אנו רוצים להודות לשני האקסלרטורים איתם אנחנו עובדים, Startupbootcamp ו-The 8200 Social Program ובייחוד לנטע-לי מאירי, שעוזרת לנו בכל התהליך הלוגיסטי המורכב הזה של ניהול שני אקסלרטורים במקביל, ולכולם, שהאמינו בנו ובחרו בנו מבין מתמודדים רבים אחרים.

 

חברי Memoria מתן כהן CTO ודור סנד - CEO יחד עם אחת המשפחות שסייעו בפיתוח המיזם

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

בעוד שנה אנחנו צופים להיות עם מוצר מוגמר המיועד לחולה, בני משפחתו והצוות הרפואי. כמו כן,  כמות של בין 1,000-1,500 חולי אלצהיימר אשר משתמשים באופן קבוע בפלטפורמה, שהדגש העיקרי הוא בשיתוף פעולה B2B2C הן בארץ והן כחלק מהפעילות שלנו בגרמניה, ובברלין בפרט.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו הולכים לשנות את חייהם של מיליונים ברחבי העולם

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

במייל:

דור- [email protected]
יואב- [email protected]

ובעמוד הפייסבוק שלנו- www.facebook.com/memoriatech

משרדי החברה בתל אביב

 

 

ממשק ייעודי לחולי אלצהיימר

 

 

ממשק פשוט ונוח לבני המשפחה לנטר ולעזור למטופל לביצוע משימות יום-יומיות.

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.