28 פברואר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את advisery

advisery, מיזם ייחודי שמחבר בין ספקים וארגונים במגוון תחומים הכוללים בין היתר אירועים, ימי כיף, סדנאות וקורסים, מתנות ושירותים בתחום משאבי האנוש ומאפשר למשתמשים לדרג את מגוון בתי העסק והשירותים, להוסיף המלצות וחוות דעת, תמונות והתרשמות מכל ספק.

מי אנחנו

advisery, מיזם ייחודי שמחבר בין ספקים וארגונים במגוון תחומים הכוללים בין היתר אירועים, ימי כיף, סדנאות וקורסים, מתנות ושירותים בתחום משאבי האנוש ומאפשר למשתמשים לדרג את מגוון בתי העסק והשירותים, להוסיף המלצות וחוות דעת, תמונות והתרשמות מכל ספק.

 

 advisery שואב השראה מאתרי הדרוג השונים דוגמת trip advisor, airbnb ואחרים, שצמחו בשנים האחרונות וכיום מהווים מקור מידע מוביל עבור הקהילה הרלוונטית. כבר היום מציע האתר מעל 300 ספקים ביניהם, buyme (מערכת לבחירת מתנות), Comeet (מערכת גיוס), רן לוי (הרצאות העשרה), חנוך בודין (הרצאות העשרה), מעיין פרילוק (ערוץ 10) ועוד.

 

 

החזון שלנו הוא לייצר כלי יומיומי עבור ארגונים, המאגד את כל סוגי הספקים (one stop shop) שארגונים משתמשים בהם, עם המלצות ממשתמשים. כלי שכיף להשתמש בו ושיחסוך זמן (וכסף) למשתמשים בו.

 

מה שהרבה אנשים לא יודעים זה שחוץ מהצורך של ספקים להגיע לקהל עסקי וללקוחות חדשים, לארגונים יש צורך לחדש ולהביא ערך תמידי לעובדים שלהם ולכן גם להם יש צורך גדול להיחשף לספקים אבל תוך לקיחת הסיכון הנמוך ביותר שאפשר ובכך ההמלצות מאד מסייעות להם.

 

אנחנו, רעות וניר פלג, חיים את עולם משאבי האנוש למעלה מעשור. רעות פלג היא מנהלת משאבי אנוש עצמאית, משמשת כ-Advisory Board בסטארטאפים ויזמית מוכרת בענף. היא הקימה לפני כ-3 שנים את hr for hr - קהילת משאבי האנוש הגדולה והפופולרית ביותר בישראל המונה כ-8,000 מנהלי משאבי אנוש ומהווה כיום מקור מידע מרכזי וכלי עבודה נגיש לחברי הקהילה. בנוסף, הקימה פלג את hr on the bar- קבוצת מיטאפים לאנשי משאבי אנוש והיא מובילה מיזמים נוספים בתחום כמו קורס ללימוד מקצוע משאבי האנוש ועוד.

 

מה אנחנו מחדשים

פיתחנו כלי ייחודי אשר לראשונה מאגד את הספקים מכל התחומים הרלוונטיים לארגונים ומאפשר להשתמש בחכמת ההמונים על מנת לבחור ספק ולקבל רעיונות. בנוסף, זהו הכלי היחיד אשר נותן מענה לתחום של שירותי משאבי אנוש, קורסים בתחום ותחומים נוספים אשר יתווספו בהמשך.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

יש בפנינו מספר אתגרים משמעותיים: הגדול שבהם הוא לייצר אינגייג׳מנט באתר של משתמשים שבעבר היו מסתמכים על חיפוש בגוגל או על המלצות מחברים ולעודד אותם ומשתמשים נוספים להוסיף המלצות על ספקים.

אתגר משמעותי נוסף הוא האתגר השיווקי. מאחר ואנו פועלים במימון עצמי, זה מאלץ אותנו לחשוב מחוץ לקופסה ולדייק במסרים שלנו.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

בראש ובראשונה כי פיתחנו כלי שנותן ערך למשתמשים ונולד מצורך שעלה משתי הקהילות של האתר, פלטפורמה שמפגישה בין ספקים וארגונים בצורה קלה ונוחה ומייעלת את תהליכי מציאת והזמנת ספק.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

יצירתיות, עבודת צוות והכרת התחום.

 

רצינו לומר תודה ל...

לקהילה המדהימה שלנו שהיא מקור ההשראה שלנו.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

במלדיביים...

בעוד שנה האתר יכיל מאות ספקים והמלצות וישמש ככלי המרכזי של ארגונים בבחירת ספקים בכל תחום.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו יכולים לעזור לכמעט כל אחד בין אם הוא משתמש או ספק בפעולות ששואבות זמן ומשאבים. אנחנו עושים דברים בצורה אחרת... (לפחות משתדלים). אנחנו מאמינים שיש יותר מדרך אחת לעשות כל דבר.

אנחנו מאמינים בחדשנות ויש לנו כמה פיצ'רים מעניינים בפיתוח.

 

ככה שומרים אתנו על קשר

אתר: www.advisery.co

מייל: [email protected]

טלפון: 054-9050888

פייסבוק: https://www.facebook.com/advisery/

תגובות

1. שרון | 28 פברואר 2017

ניר ורעות כל הכבוד ! בהצלחה מכל החברים במוריה


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.