14 מרץ 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Trawel

האפליקציה Trawel מסייעת לניהול הכסף בטיולים, בדגש על טיולים לחו"ל, מרגע הזמנת כרטיס הטיסה ועד המונית חזרה הביתה. המיזם הוא מיזם פשוט שמאגד אנשים שחולמים בגדול וצומחים יחד לאורך התהליך של יצירת המוצר ההתחלתי שהוא האפליקציה

מי אנחנו

האפליקציה Trawel מסייעת לניהול הכסף בטיולים, בדגש על טיולים לחו"ל, מרגע הזמנת כרטיס הטיסה ועד המונית חזרה הביתה. המיזם הוא מיזם פשוט שמאגד אנשים שחולמים בגדול וצומחים יחד לאורך התהליך של יצירת המוצר ההתחלתי שהוא האפליקציה. האפליקציה באה מצורך אמתי אותו חוויתי בתור מטייל ב״טיול הגדול״ אחרי הצבא. במהלך הטיול הרגשתי שאינני יכול לנהל את כספי בצורה אפקטיבית, וכתוצאה מכך חזרתי בגירעון של כמה אלפי שקלים ממה שתכננתי. אי העמידה ביעדים נבעה מחוסר היכולת לעקוב אחרי ההוצאות וההערכות השגויות שקיבלתי בארץ בנוגע להוצאת הכספים בכל מדינה בדרום אמריקה. כמו כן, בתחילת לימודי באוניברסיטה התנדבתי בעמותת ״פעמונים״, עמותה אשר שמה דגש על לקיחת אחריות כלכלית, שם למדתי כי התנהלות כלכלית חשובה לא פחות מההכנסה עצמה ועם כלים נכונים ניתן לעשות הכול.

 

 

האפליקציה (כרגע בגרסת אנדרואיד בלבד) מאופיינת בממשק משתמש מיוחד מאוד והיא כוללת סנכרון של בני זוג לטיול וניהול תקציב זוגי או משפחתי בחו״ל, התראות בשעות קבועות ונוחות להזנת ההוצאות והתראות לפני חריגה ובעת חריגה שעוזרות לעמוד בתקציב.

 

הצוות הורכב לאחר השקעה רבה והעיקרון שליווה את הגיוס היה יצירת צוות שצמא להצלחה וריענון מחיי היום היום הסטנדרטיים, במטרה לחדור לעולם הסטארטאפים המרתק. הרעיון שעמד מאחורי בחירת הצוות היה ליצור מרקם מיוחד שיביא לגאוות יחידה שבאה לטרוף את הכלים בעולם הסטארטאפים.

חברי הצוות הם: ברנרדו סביז׳ה, מעצב גרפי בן 31 ומומחה UX/UI מבאר שבע, מעצב כישרוני בצורה יוצאת דופן שמשלב עבודה בעיצוב גרפי עם עיצוב אפליקציות. אלכס בולקין, מתכנת אנדרואיד שאחראי על הפיתוח מראשיתה של האפליקציה. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון. בנוסף לעבודתו כמתכנת אפליקציות אלכס גם עובד במשרה מלאה בחברת MyHeritageמאור שיראזי - בן 32, סטודנט ללימודי ארץ ישראל באוניברסיטת חיפה, צלם עולמי ומורה דרך במקצועו. תרומתו הרבה של מאור מורגשת בכל היבטי הטיולים בחו״ל. מאור מביא עמו המון ניסיון בעולם הטיולים בשילוב עם יצירתיות של אומן. עמית הרינג, בן 27, מייסד הרעיון, יזם וסטודנט למשפטים ומדמ״ח באוניברסיטת ת״א. בעל אפליקציה אחת בחנות ה AppStore, אך זה הפרויקט העיקרי אותו יזם תקופה נכבדת בתקווה ליצירת שינוי משמעותי בחברה. עמית, אחראי על גיבוש הצוות וניהולו, הן מבחינת מתן דגשים בפן הטכנולוגי והן מבחינת יצירת התוכנית השיווקית והעסקית של החברה.

 

כעת אנו בחיפושים אחר, מתכנת IOS שיצטרף לצוות ואיש PPC (מוזמנים ליצור קשר, פרטים בהמשך). 

 

מה אנחנו מחדשים

את היכולת להגיע לתוצאות מדויקות של עלות הטיול בחו״ל ככל הניתן. בנוסף, אנו מציעים ממשק חדשני ומרענן לחוויית המשתמש. הממשק מייצר חווית משחק מהנה במקום הזנת הוצאות בנלאית. בנוסף, אנחנו מבקשים לייצר בתוך ההתנהלות הכלכלית בחופשות קצת פרופורציה מחשבתית, שתביא לייעול ההוצאות ובכך להגדלת מכסת החופשות בתקציב מסוים.

 

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא…

מטרתנו העיקרית היא לחסוך לאנשים כסף ולמנוע מהם להגיע למצב אותו הם לא צפו. ברגע שנגיע למצב בו הכלי שלנו נותן למשתמש יכולת לדעת באיזה יעדים פיננסים עליו לעמוד כדי לממש את החופשה עליה הוא חלם, נדע שעשינו את שלנו.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

ראשית יצרנו צוות צמא להצלחה ומרוכז במטרה במאה אחוז, בעוד שכל מי שנכנס לפרויקט מאמין בלב שלם במוצר ובצורך שלו. בנוסף, השקענו שעות רבות בכל פרט ופרט מיצירת הרעיון  ועד לפיצ׳ר הקטן ביותר.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

קצת מזל, חבר טוב שלי תמיד אומר שעדיף סנטימטר מזל מקילומטר של שכל. מזל הוא דבר חשוב בחיים ואנחנו מאמינים שיש קארמה טובה בצוות ובפרט בתהליך בניית המוצר, ולכן אנחנו בדרך הנכונה.

 

רצינו לומר תודה ל...

ראשית למשפחה ולחברים שנתנו יד בכל דבר ועזרו להגשים את החלום. לכל האנשים היקרים שנקרו בדרכנו שלמדנו מהם רבות והעבירו לנו שיעור שלא יילמד בשום בית הספר, רק דרך האוזניים, הידיים והלב. דרכה של היזמות היא דרך מרתקת בא אתה נחשף ולומד כל יום הרבה (נשמע קלישאתי אבל אין מה לעשות זו האמת).

 

מבין השותפים המשמעותיים שלנו לדרך: עמית זוארץ - מייסד ומנכ״ל חברת הפיתוח " ItsApp2U" שותף לדרך, צעיר בן 18 (כן, בן 18 עם ניסיון ענק), כישרוני במיוחד, שאמנם לא שותף בהגדרה המשפטית אבל חלק בלתי נפרד מההקמה של האפליקציה. עמית עזר ועוזר בכל היבט והיבט בדרך ודין שרון - חבר יקר ויזם מלידה, אחראי על כמות פרויקטים מכובדת בעולם ה-Web, בראשם אתר https://www.shopa.co.il/ . דין בעל ידע טכנולוגי רב משירותו הצבאי, וניחן ברוח יזמית שבאה לידי ביטוי בכל ההיבטים האפשריים. דין נתן לי את הדחיפה להתחיל ולעשות את המיזם ועוד מיזמים נוספים.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

יושבים במשרדים קטנים וצנועים עם השקעה מכובדת, יוצרים ומשכללים את המוצר בכדי לעזור לאנשים לנהל את הנסיעות בכפר הגלובלי שנוצר לנו.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי…

אנחנו עושים מהלב, ובאמת מביאים לעולם היזמות את הדרך שלנו.

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

במייל: [email protected] / [email protected]

באתר האינטרנט: Travelswallet.com

בפיייסבוק, באינסטגרם בטוויטר ובלינקדאין

משרדי חברה - תל אביב

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.