21 מרץ 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Spydro

מצלמה חכמה לדייגים ספורטיביים (שהם שומרי הים) שתתעד אירועים מרהיבים מתחת למים בזמן אמת וביחד עם זה תמדוד פרמטרים סביבתיים קריטיים. כל המידע עובר לדייג לצפייה, לימוד ושיתוף ומשם לענן שלנו וכך אנחנו הופכים למאגר המידע הגדול בעולם של סרטונים מתחת למים, תנאי סביבה ודגה ועוד.

מי אנחנו

אנחנו אנשי היי-טק, אוהבי עולמות ה-IOT וגאדג'טים וחובבי ספורט ימי על כל סוגיו. מתוך החיבור הזה נולד הרעיון של Spydro, והוא, לייצר מצלמה חכמה לדייגים ספורטיביים (שהם שומרי הים) שתתעד אירועים מרהיבים מתחת למים בזמן אמת וביחד עם זה תמדוד פרמטרים סביבתיים קריטיים. כל המידע עובר לדייג לצפייה, לימוד ושיתוף ומשם לענן שלנו וכך אנחנו הופכים למאגר המידע הגדול בעולם של סרטונים מתחת למים, תנאי סביבה ודגה ועוד.

 

 

מה אנחנו מחדשים

חווית הדייג מתרחשת ברובה מתחת לפני המים אך אינה נגישה לדייג. Spydro מביאה את מהפכת ה-Big Data לעולם הדיג הספורטיבי.

 

 

מצלמת הדיג החכמה מורכבת מאלמנטים טכנולוגיים מתקדמים, מעצימה את חווית הדיג ומאפשרת הצצה חסרת תקדים אל ההתרחשויות מתחת למים. Spydro משנה את כללי המשחק ועומדת להיות כלי עבודה בסיסי והכרחי לכל דייג ספורטיבי. Spydro מייצרת תשתית ענפה של מידע מבוסס מיקום לקהילות הדייגים השונות, לגופי מחקר סביבתיים ולחברות גלובליות.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

להוריד עלויות יצור ולחדור מהר לשוק כדי לבסס את מיקומנו החדשני.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אין אופציה אחרת :-), יש לנו צוות טכני פורץ דרך שמשלב יכולות אלקטרוניקה ותוכנת EMBEDDED שמאמין ומושקע כולו במיזם. בנוסף, אנו מקבלים תמיכה אדירה מדייגים ספורטיביים בארץ ובחו"ל שעובדים אתנו כדי שזה יקרה וכמובן, קהילת המשקיעים התומכת שלנו.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

התמדה ופתיחות לאופקים חדשים ושינויים שנפגוש בדרך.

 

 

רצינו לומר תודה ל...

כל מי שעובד אתנו ומלווה אותנו בשנתיים האחרונות... לא היינו יכולים בלעדיכם!

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

עם 30,000 דייגים ספורטיביים בעולם (הרוב בארה"ב) שמנטרים סרטי דיג מרהיבים מתחת למים, עם מאגר נתונים תת מימי אדיר וחברה עם רווחיות אטרקטיבית!

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו מובילים מהפכת BIG DATA בעולם הדייג הספורטיבי ומביאים בשורה טכנולוגית חסרת תקדים!

וחשוב מכך: בימים אלה אנחנו משלימים סיבוב השקעה שני דרך פלטפורמת השקעות ההמונים ExitValley, ומזמינים כל אחד ואחת מכם להיות שותפים בחברה שלנו.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

האתר שלנו www.getspydro.com

פייסבוק: https://www.facebook.com/GetSpydro/

דוא"ל [email protected]

קמפיין הגיוס שלנו ב-ExitValley

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.