27 מרץ 2017 | גראנט קארדון
צרו לעצמכם גורל משלכם, אל תחכו

מעמד הביניים כבר לא שייך לרוב. או שאתם מצליחים לעלות למעלה או שאתם נדחקים למטה. אל תחכו בלי לעשות שום דבר. אני תמיד אומר שמעמד הביניים החדש הם המיליונרים. כדי להגיע למעלה אתם צריכים להבין איך להעלות את ההכנסות שלכם.

מעמד הביניים כבר לא שייך לרוב. או שאתם מצליחים לעלות למעלה או שאתם נדחקים למטה. אל תחכו בלי לעשות שום דבר. אני תמיד אומר שמעמד הביניים החדש הם המיליונרים. כדי להגיע למעלה אתם צריכים להבין איך להעלות את ההכנסות שלכם. זה בדיוק מה שאנחנו עושים בחברה שלי בכל יום – אנחנו עוזרים לאנשים להעלות את ההכנסות שלהם. אני נותן את הכלים, האסטרטגיות, והסודות שיסייעו להכנסות של אנשים להרקיע שחקים. אלפי אנשים יכולים להעיד על כך.

אפילו אם אינכם אנשי מכירות, אתם חייבים להבין כי כל עלייה בהכנסה עתידית פוטנציאלית שתייצרו תלויה באופן שבו אתם יכולים למכור. היכולת למכור חיונית לכל דבר בחייכם. אם אתם רוצים להעלות את ההכנסות שלכם, אני רוצה לתת לכם כמה כלים בסיסיים, הכלים שכל אנשי המכירות הטובים ביותר מכירים.

 

1. סיימו את מה שהתחלתם.

אנשי מכירות טובים, יודעים כיצד להתחיל דברים ומצוינים בלסיים אותם. אני מכיר כמה אנשים שיכולים לסגור דברים ממש טוב, אבל לא ממש יודעים איך להתחיל. החכמה היא להיות טובים בשני הדברים. להתחיל פעילויות רבות ולצלוח את כולן. רוב האנשים מתחילים מעט מדי דברים ואז מרימים ידיים.

 

2. השקיעו בנטוורקינג, בקהילה שלכם ובבניית יחסים.

המצטיינים יודעים כי אם לא מכירים אותם, אם הם נמצאים בערפל, זו הבעיה הכי גדולה שלהם. אנשי מכירות מצוינים פותרים את בעיית הערפל הזו על ידי משיכת תשומת לב אליהם. כדי להפוך למצוין, אתם חייבים שיכירו אתכם. המוצר שלכם לא יעשה זאת בעצמו.

לא משנה אם זה בבתי הספר או במוסדות אחרים, היו מעורבים בקהילה שלכם. לכו לאן שאנשים נמצאים ופזרו את הערפל.

 

3. אל תתחרו, תשלטו

הטובים ביותר לא מעוניינים בתחרות. הם רוצים לשלוט. הם לא רוצים משחק הוגן או לקחת חלק באיזה מרוץ, הם רוצים להיות היחידים בשטח. אתם תהפכו ליחידים בשטח אם תעשו דברים שיבדלו את עצמכם מהשאר. שלטו בתחום. היו השחקנים היחידים ועשו את מה שהאחרים לא מסרבים לעשות, ואז לא תהיה לכם יותר תחרות.

 

4. ראו בעיות כהזדמנויות

הטובים ביותר לא רואים בעיות, הם פותרים בעיות. הם מחפשים בעיות שאחרים בורחים מהם. החשיבה שלכם צריכה להיות מכוונת לעשייה של מה שאחרים מסרבים לעשות וראיית הדברים מנקודת מבט אחרת.

 

 5. השקיעו בעצמכם

אנשי מכירות מצוינים משקיעים בלמידה, בהתפתחות ובמוטיבציה האישית שלהם. הם יודעים שאלו הכלים שלהם. רוב האנשים לא נשארים בעניינים ולא קוראים לעולם. יתכן והעסק שלכם בבסיסו לא ישתנה, אבל המצוינים יודעים כי תמיד יש מקום לשיפור.

 

6. הקשיבו, אבל היו חרשים

אנשי מכירות טובים הם בעלי יכולת הקשבה מצוינת, אבל הם גם יכולים להיות חרשים. הם יודעים למי להקשיב ולמי לא, מתי להקשיב ומתי לא. הטובים ביותר חרשים לאלו שמספרים להם שהם לא מסוגלים לבצע משהו. למעשה, הם מקבלים מכך השראה. אל תקשיבו כשמישהו אומר לכם שאינכם מסוגלים. האמינו כי אתם היחידים שיכולים לגרום למשהו להפוך לאפשרי.

 

7. שבשו את הסטאטוס קוו

הטובים ביותר רוצים לשבש את הסטאטוס קוו עבור התעשייה שלהם. חשבו על ממציאים או אנשי עסקים ששיבשו את כל דרכי החשיבה ושינו תנאים מסוימים. הם לא שינו דברים רק כי רצו לעשות שינוי, אלא כי הם ראו דרך טובה ומהירה יותר לבצע משהו.  הם לא חתרנים, אלא יש בהם משהו חתרני שגורם להם לרצות לשנות את הדברים לטובת הכלל.

 

החוקים הבסיסיים האלו להצלחה יסייעו לכם לייצר את הגורל שלכם. אם לא תעשו שום דבר כדי להשתנות, אל תצפו שסגנון החיים שלכם אי פעם ישתנה. מעמד הביניים ימשיך להתכווץ. יש לכם את האפשרות לבחור האם לעלות למעלה במעמדות או לרדת. כדי לקבל את הכישורים שאתם צריכים כדי להעלות את ההכנסות שלכם, נסו את ה-premium training products הנמצא ב-90% הנחה בחנות שלי.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.