18 אפריל 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Eventbuzz

הרגשנו שאפשר לחבר בין שני צרכים אלו ופיתחנו את Eventbuzz, אתר שהוא market place של כרטיסים לאירועים. בניגוד ל-market place רגיל שמחבר רק בין רוכשים למוכרים, החלטנו לחבר בין המוכרים (מפיקי אירועים) לאתרי תוכן שונים לצורך קידום האירועים באמצעות הטראפיק באתר.

מי אנחנו

לפני שש שנים הקמנו את tixwise, המערכת הראשונה בישראל לניהול מכירת כרטיסים לאירועים בשיטת 'עשה זאת בעצמך'. מאז ועד היום המערכת שימשה מעל 3,000 מארגני אירועים ומאות אלפי רוכשים. אנחנו נושמים את עולם האירועים וה-ticketing.

 

במהלך הפעילות שלנו מפיקי אירועים רבים שאלו אותנו איך אנחנו יכולים לעזור להם לקדם את האירועים ולהגדיל את המכירות. במקביל, פנו אלינו מאתרי תוכן, בלוגים קבוצות פייסבוק וכיוצא בזה ושאלו כיצד יוכלו להרוויח מקידום אירועים ולעשות מוניטיזציה נוספת באתר.

 

הרגשנו שאפשר לחבר בין שני צרכים אלו ופיתחנו את Eventbuzz, אתר שהוא market place של כרטיסים לאירועים. בניגוד ל-market place רגיל שמחבר רק בין רוכשים למוכרים, החלטנו לחבר בין המוכרים (מפיקי אירועים) לאתרי תוכן שונים לצורך קידום האירועים באמצעות הטראפיק באתר.

 

 

 

הרעיון פשוט - מפיקי אירועים מוסיפים את האירועים שלהם ל-Eventbuzz, אתרי תוכן (למשל אתרי תרבות ובילוי, בלוגים ועוד) יכולים לגשת למאגר האירועים ב-eventbuz, לסנן אירועים הרלוונטיים לקהל הגולשים שלהם ולהטמיע בקלות גלריות אירועים. האתרים מרוויחים 5% מכל עסקה המתבצעת דרכם והמפיק נהנה מקידום האירועים באתרים שונים.

 

ואז חשבנו - כולם משתפים אירועים ברשתות חברתיות, למה לא לאפשר לכולם להרוויח משיתוף אירועים? החלטנו לאפשר לכל אחד לשתף ולהרוויח 5% מהמכירות שיהיו בעקבות השיתוף שלו.

 

מה אנחנו מחדשים

קידום אירועים חברתי וויראלי - כל אחד יכול לשתף אירועים ולהרוויח. החל מאתרי תוכן מובילים כמו "עכבר העיר" שעמו יש לנו כבר שיתוף פעולה, דרך בלוגים על אוכל או על מוזיקה, ועד הבליין שמזמין חברים למסיבה בפייסבוק, בוואטסאפ של העבודה ואפילו בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית. כולם יכולים להרוויח 5% מהזמנות שיתבצעו מהשיתוף שלהם. את הכסף שנצבר ניתן למשוך לחשבון הבנק או להשתמש בו לתשלום עבור הזמנות נוספות.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

אנחנו מנסים ליצור מצב בו כולם מרוויחים – הקהל הרחב, מפיקי האירועים, האתרים המקדמים ואנחנו. אנחנו עובדים על יצירת שיתופי פעולה עם מספר רב של אתרי תוכן מגניבים וכן על ביסוס קהילה של משתמשים נאמנים.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

יש לנו שילוב מנצח – מצד אחד צוות מוכשר ומנוסה שעושה הכול באהבה ותשוקה, ומצד שני מוצר ייחודי שנולד מתוך היכרות עמוקה של שוק הכרטיסים והאירועים, מוצר שנותן מענה לצורך ממשי תוך מתן ערך מוסף לכל המשתמשים בו.

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

עבודה קשה ומכל הלב, מוצר מדהים שכיף להשתמש בו, וקצת מזל.

 

רצינו לומר תודה ל...

למפיקי האירועים שנותנים בנו אמון, מקימים אירועים מגניבים שנותנים לנו פידבקים חשובים שעוזרים לנו ליצור מוצר כמה שיותר טוב, למשתמשים שרוכשים כרטיסים, משתפים אירועים ומרוויחים.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

מבוססים בשוק בישראל ופעילים בעוד מדינה אחת נוספת לפחות, כנראה באירופה.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו מתקדמים מהר ויש לנו תכניות גדולות!

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

[email protected]

באתר האינטרנט: eventbuzz.co.il ובעמוד הפייסבוק.

1599-555-155

 

מימין לשמאל: סער דובב, יעל רבינוביץ ועומרי לבבי

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.