8 מאי 2017 | גראנט קארדון
מהי אסטרטגיית התגובה שלכם באינטרנט?

מה קורה כשמישהו מגיע לאתר שלכם? האם יש לכם תכנית לכך? אם לא, אתם משאירים כסף על השולחן. כל אדם שמגיע לאתר שלכם מחפש משהו. האם אתם מבצעים Follow-up? האם אתם באמת משרתים אותם? בעבר כתבתי על 3 טעויות שאנשים עושים עם הלידים שלהם באינטרנט. אבל היום אני רוצה לספר לכם על שלושה דברים שאתם צריכים באסטרטגיית המענה שלכם באינטרנט – יכולת חיזוי, עקביות ותהליך.

מה קורה כשמישהו מגיע לאתר שלכם? האם יש לכם תכנית לכך? אם לא, אתם משאירים כסף על השולחן. כל אדם שמגיע לאתר שלכם מחפש משהו. האם אתם מבצעים Follow-up? האם אתם באמת משרתים אותם? בעבר כתבתי על 3 טעויות שאנשים עושים עם הלידים שלהם באינטרנט. אבל היום אני רוצה לספר לכם על שלושה דברים שאתם צריכים באסטרטגיית המענה שלכם באינטרנט – יכולת חיזוי, עקביות ותהליך.

 

מהם היתרונות כשיש לכם תהליך מוגדר ל-Follow up? הוא מאפשר לכם יכולות חיזוי. אתם יודעים שישנה דרך. אתם מאמינים שפשוט תדעו מה לעשות? אתם לא תדעו. אתם לא תדעו וגם הצוות שלכם לא ידע. הדרך, התהליך, הצעדים, הדברים האלו גורמים ליכולת חיזוי. הם גורמים לי להרגיש בנח. 1,2,3,4,5.

 

אם קיבלתם חבילה בדואר ולא היו בתוכה הוראות, לא הייתם יודעים מה לעשות. אם יש בזה מסתורין, אני לא רוצה לקחת חלק בזה. ואולי שלחו לכם את הוראות ההתקנה אבל אתם לא יכולים לקרוא אותם. כשלאנשים אין את הדרך, הם פשוט רוצים לשלוח את החבילה בחזרה ולא להתעסק איתה. זה מה שאנשי מכירות עושים. "הליד הזה דפוק". והדבר הבא שקורה הוא שעוברים ימים לפני שהם מוצאים Follow up חדש. אתם והצוות שלכם צריכים לדעת בוודאות את מספר הפעמים שתבצעו Follow Ups.

 

תהליך Follow up מסודר יאפשר לכם עקביות. אתם צריכים לעשות את אותו הדבר שוב ושוב. העקביות היא דבר הכרחי כדי לקבל תוצאות. אם אתם עושים משהו שונה בכל פעם שאתם יוצאים לשטח, לעולם לא תנצחו כי לעולם לא תהיה לכם את הוודאות של מה עובד ומה לא עובד. הדבר הזה ייתן לכם רמז למה הלקוחות שלכם אוהבים ומה לא, על מה הם מתלוננים ומה מייצר לכם בסופו של דבר יותר עסקאות.

 

מתי ייווצר הקשר הראשון? הוא צריך להיות באותו הזמן בכל פעם לא משנה מה. יש לכם כניסה לאתר? בום! אם אתם רוצים לייצר תהליך אוטומטי עשו זאת בכל פעם וודאו שההוא מתרחש באותו משך זמן. היו עקביים. בדרך זו תוכלו למצוא היכן בדיוק מערכת ה-Follow up צריכה להיות יותר מודרנית, לעבור שינוי והיכן היא צריכה להתאים את עצמה לקונה. עקביות תאפשר לכם לבדוק אם אתם מייצרים יותר עסקאות, אם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מרוצים ולהבין בעצם מה עובד הכי טוב עבורכם.

 

תהליך יאפשר לכם לייצר קנה מידה. זה יאפשר לכם להעסיק אנשים, להציג את הדברים בספר ולהגיד – זה מה שאנחנו עושים. בנוסף, זה יאפשר לכם לייצר קנה מידה במרחבים אחרים. אני יכול לתת את הספר הזה לאנשים אחרים ולספר להם שככה אנחנו עושים Follow-up. זה הופך לבעל ערך כאשר אתם מצליחים לחצות אזורי זמן. כשאתם עולים לרשת אנשים יכולים להגיע אליכם מקליפורניה, ממיאמי או מהונג קונג והכל באותו רגע. אני יכול למעשה להעסיק אנשים מאזורי זמן שונים. למסור להם את התהליך ולהגיד להם מתי הליד הזה מגיע אלי. זה מה שאנחנו עושים. יצירת קנה המידה הזה נמצא בידיים שלכם.

 

קחו את הזמן לייצר תהליך עבורכם, עבור העסק ועבור ההתרחבות שלכם. ל-22 מתוך 28 מיליון עסקים קטנים באמריקה אין עובדים. הם לא יצרו קנה מידה. הם לא צמחו ולא נעשו גדולים. הם מביאים את העסקים הקטנים לרמה חדשה לגמרי. אתם לא תצמיחו את העסק שלכם כי אתם לא יוצרים קנה מידה. כי לא כתבתם מהו התהליך. תהליך כתוב מסוים שאתם מעבירים לאנשים אחרים יוצר עקביות, אמינות, בטחון וצמיחה. מצאו מה התהליך שלכם. אתם צריכים את התהליך כדי לייצר עקביות ויכולת חיזוי.

 

ברגע שתהיה לכם יכולת חיזוי, עקביות ותהליך באסטרטגיית המענה שלכם באינטרנט, אתם תתחילו להמיר יותר לידים. אם תרצו עוד כלים כדי לסייע לעסק שלכם ולכם למצוא ולנהל לידים קנו את Cardone University היום. מדובר בפלטפורמה מספר אחת בעולם לאימון מכירות שעוצבה במטרה לסגור דילים, לגרום להכנסות שלכם להרקיע שחקים ולהתרחב בגדול.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.