30 מאי 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את findodo

פיינדודו עוזרת לאנשים למצוא ולקנות בקלות ובכיף מתנות מושלמת, בהתבסס על ניתוח האישיות של מקבל המתנה. מחפש המתנה עונה על שאלון קצר וכייפי וטכנולוגיה של בינה מלאכותית מפענחת את מאפייני האישיות של מקבל המתנה ומתאימה לו רשימה של מתנות מדויקות, שניתן לרכוש מיד בחנות אונליין שנבנית אד-הוק במיוחד בעבור כל משתמש.

מי אנחנו

פיינדודו מתמקדת במשימה להציל את העולם ממתנות מבאסות :) ועל הדרך לנער תעשיה ענקית של מעל 131 מיליארד דולר (בארה"ב) שכמעט לא השתנתה בעשורים האחרונים.

 

פיינדודו עוזרת לאנשים למצוא ולקנות בקלות ובכיף מתנות מושלמת, בהתבסס על ניתוח האישיות של מקבל המתנה. אם מחפשים מתנה לבן או בת הזוג, לחבר, לקולגה, לבן משפחה וכן הלאה, אם זה ליום-הולדת, יום נישואים, חנוכת בית או סתם כך - פיינדודו זו הכתובת. מחפש המתנה עונה על שאלון קצר וכייפי וטכנולוגיה של בינה מלאכותית מפענחת את מאפייני האישיות של מקבל המתנה ומתאימה לו רשימה של מתנות מדויקות, שניתן לרכוש מיד בחנות אונליין שנבנית אד-הוק במיוחד בעבור כל משתמש.

 

אנחנו ארבעה יזמים מנוסים שעוסקים הרבה שנים ביזמות, צרכנות, אונליין ומובייל: בני מלמד, CEO, יזם מזה 13 שנים, זה לו המיזם הרביעי עם אקזיט אחד בעברו. איל טירקל, CTO, בוגר 8200, טכנולוג מנוסה, עם ניסיון בסטארטאפים ועבר יזמי. איציק זוננשטיין, מנהל קריאייטיב, לשעבר איש קריאייטיב במשרדי פרסום מהמובילים בישראל והבעלים של סוכנות המיתוג Respect. אמיר וגנר, מנהל אסטרטגיה, לשעבר סמנכ"ל אסטרטגיה במשרדי פרסום מהמובילים בישראל והבעלים של סוכנות המיתוג Respect.

 

 

מה אנחנו מחדשים

למרות ההתקדמות הטכנולוגית, מעט מאוד השתנה בדרך בה אנשים בוחרים איזו מתנה לקנות. יש הרבה מה להפסיד כאשר קונים מתנה לא טובה והרבה מה להרוויח כאשר בוחרים מתנה מדויקת. אז אנחנו עוזרים לבחור את המתנה המדויקת מהסוג שתגרור תגובה בסגנון "איך ידעת?!" ולהציג מתנות שמותאמות לאישיות של מקבל המתנה ואולי היה קשה לחשוב עליהן לבד ללא עזרתנו. על הדרך אנחנו גם אוספים מידע חשוב המציג קורלציה בין סוגי אישיות להעדפות הצרכניות. המידע הזה שימושי, כמובן, בהרבה תעשיות ותחומים.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

יש כאן לא מעט אתגרים, אנחנו מפענחים בני אנוש באמצעות בינה מלאכותית, זו משימה לא פשוטה ולכן היא כל כך מרגשת.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, המטריקות מצביעות על בעיה אמתית ויש לנו גישה ייחודית לדרך הפתרון.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

גישה נכונה ליזמות, חזון, חריצות ואופטימיות.

 

רצינו לומר תודה ל...

לבנות הזוג שלנו שסובלות אותנו בתקופה הזו ושהיוו השראה למיזם (אל דאגה - עכשיו אנחנו כבר קונים להן מתנות מהממות) ולכל אותם אנשים שיוצרים בישראל אקו-סיסטם יזמי מדהים.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

תחנה ראשונה ואחרונה לכל מי שמחפש לקנות מתנה.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

הגישה ייחודית, המודל העסקי מבוסס (אנו מייצרים הכנסות וצפויים לעבור לרווחיות בקרוב), היישומים שניתן לעשות בדאטה בייס שלנו רחבים והכי חשוב, שווה לעקוב אחרינו, כי כולם צריכים לקנות מתנות כמה פעמים בשנה ועוד לא פגשנו מישהי או מישהו שיתנגדו לקצת עזרה בתחום.

 

ככה שומרים אתנו על קשר

אתר (בטא): https://www.findodo.com/

פייסבוק: https://www.facebook.com/findodo

דוא"ל: [email protected]

משרדי החברה ממוקמים בת"א

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.